MOJE PUNTO 2b - Ukažte ta svoje ;-) - FANDAK (skoro HGT:-))
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To stím avatarem či ikonou pro všechny co se diví je schválně kvůli MAJKIMU a ARROWI 79.NEBOJTE JE TO NA CHV9LI na TRUC.
Apropo jakej film by jste chtěli -->:?:
Apropo jakej film by jste chtěli -->:?:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
No jenom tak na okraj ti mužu řict, že tvuj motor a 1,3 multijet z granďáka s těma 90ti kobylama je uplně jinej motor neni to jenom jina řidici jednotka, jak se samo nabízí, ale konstrukčně je to uplně novej motor. Jinak co se tyka toho chipování, tak většinou to co ti ty firmy slibujou za nárust výkonu se nekoná. Jediný co ti to udělá, tak to bude víc kořit, pač budeš mit bohatou směs. No a zvyší se ti teplota vyfukovýho potrubí, což by až tak nevadilo, kdybys neměl turbo, který tím celkem trpí. a slibovaný snížení spotřeby je taky tak trochu kec, kterej vychazi z toho, že ten motor bude silnější a tím pádem bude mít s tím autem míň práce, tak tolik nesežere... Hezkej článek o tom byl v nějakym časopisu, myslim, že to byl svět motorů... Měli pětkovyho golfa 2.0TDI a davali to k ruznejm firmam, ktery nabizijou přečipovaní. Někde slibovali 20koni a 50Nm, jinde 15koni a 55Nm, ale skutečnost byla vždycky uplně někde jinde. Pokaždy to zkoušeli na brzdě, co ze po tom chipu změnilo. Závěr byl takovej, že ty chipy +20koni přidaly sotva pět kobyl a ještě lepší bylo, že čím dražší přechipování, tím to bylo horší. To nejlevnější slibovalo asi 15 a přidalo to necelech 7 koni myslim.. A s tím krouťákem to bylo podobný. Sledovali tam i teplotu vyfukovýho potrubí, která fakt celkem rostla a turbo asi radost nemělo...
Závěr byl, že se to nevyplatí, páč je to takový za hodně peněz málo muziky a navíc přijdeš o záruku a spoustu dílů se ti pokaká, dřív, nebo pozdějš jo.
Navíc pokud bys skutečně narazil na nějakej chip, kterej ti opravdu přidá třeba 20-30koní, tak za chvilku pujde do hajzlu spojka a další díly...Měl jsem tu čest jezdit v přechipovanym Doblu 1.9JTD 100koní. Mělo to přidanejch 30 údajně a asi bych tomu i věřil, hlavně kroutak byl hustej. Ale par tisic km a spojka v hajzlu. Na dálnici přidals ve 130ti plnej knedlik, otačky šly navrch a auto jelo pořad stejně rychle... Navic si snižiš i životnost motoru. Ta 1.9 je celkem masivní, na te se to až tak nepodepíše, ale na tvoje "jenom" 1.3 bych to neriskoval...
Äle dělej jak umíš:)
Závěr byl, že se to nevyplatí, páč je to takový za hodně peněz málo muziky a navíc přijdeš o záruku a spoustu dílů se ti pokaká, dřív, nebo pozdějš jo.
Navíc pokud bys skutečně narazil na nějakej chip, kterej ti opravdu přidá třeba 20-30koní, tak za chvilku pujde do hajzlu spojka a další díly...Měl jsem tu čest jezdit v přechipovanym Doblu 1.9JTD 100koní. Mělo to přidanejch 30 údajně a asi bych tomu i věřil, hlavně kroutak byl hustej. Ale par tisic km a spojka v hajzlu. Na dálnici přidals ve 130ti plnej knedlik, otačky šly navrch a auto jelo pořad stejně rychle... Navic si snižiš i životnost motoru. Ta 1.9 je celkem masivní, na te se to až tak nepodepíše, ale na tvoje "jenom" 1.3 bych to neriskoval...
Äle dělej jak umíš:)
Naposledy upravil(a) JohnnyBOSS dne 31 říj 2007, 20:59, celkem upraveno 1 x.
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Vim vim vim taky že grandák má uplně jinou 1,3multijet ale já jsem psal že grande má 55kw a 66kw a tyto dva motory v GRNDEPUNTO jsou snad stejný?
Nebo se KUA mýlim
To čipování všeobecně stojí za hovno to taky vým u těhle firem s časáku a internetu či podobně.
Ale co mi řekneš když přímo výrobce(autorizovaný servis) nabízí přečipování či jinou řídící jednotku za ůčelem vyších výkonů.
Je tam podmínka ale mýt najeto aspon 50000 KM.
Tak co ty na to
Nebo se KUA mýlim
To čipování všeobecně stojí za hovno to taky vým u těhle firem s časáku a internetu či podobně.
Ale co mi řekneš když přímo výrobce(autorizovaný servis) nabízí přečipování či jinou řídící jednotku za ůčelem vyších výkonů.
Je tam podmínka ale mýt najeto aspon 50000 KM.
Tak co ty na to
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
jo, to asi tak bude no. že ten 70konovej v grandaku ma sniženej vykon elektronikou.Ale vyšší vykonová varianta na tvuj motor se už nedělá, tak nevim...
No pokud ti to nabidne přimo fiat a poskytne ti na to záruku a nezruší ti záruku na celý auto... těch 50000km je tam proto, aby se to nedělalo na nezajetym motoru. No zkusil bych se na to poptat byt tebou, ale o tomhle už by se uvažovat dalo, pokud na to bude nějaka rozumna zaruka a fakt to nějaky koně přidá...ALe cena asi bude dost vysoká
No pokud ti to nabidne přimo fiat a poskytne ti na to záruku a nezruší ti záruku na celý auto... těch 50000km je tam proto, aby se to nedělalo na nezajetym motoru. No zkusil bych se na to poptat byt tebou, ale o tomhle už by se uvažovat dalo, pokud na to bude nějaka rozumna zaruka a fakt to nějaky koně přidá...ALe cena asi bude dost vysoká
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Já to nechci dělat jenom to vím psal jsem kdyby.
Jsem spokojenej jako nikdy malej osah a jede to a nic to nežere no co ti budu povídat když ho tvůj fotr má i když asi výkonější ale spon víš o čem mluvím.
Jsem spokojenej jako nikdy malej osah a jede to a nic to nežere no co ti budu povídat když ho tvůj fotr má i když asi výkonější ale spon víš o čem mluvím.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tak se dobrá věc podařila a můj PUNTAK je zas o trochu krásnější.
Takhle to začalo:
Použil jsem plechový profil na sádrokarton na kterém je přichycena 2 šroubky mlhovka a profil je přes díry v držáku na chladič a nárazník také prošoubován dvěma šrouby:
Takhle to vypadá nyní-foto ve dne:
Takhle to začalo:
Použil jsem plechový profil na sádrokarton na kterém je přichycena 2 šroubky mlhovka a profil je přes díry v držáku na chladič a nárazník také prošoubován dvěma šrouby:
Takhle to vypadá nyní-foto ve dne:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996