1.9 JTD - jakou naftu tankovat?

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

peta
Fiaťák
Příspěvky: 54
Registrován: 18 srp 2006, 09:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od peta »

navštivte pár čerpaček a kanystřikem a doma to přelejte do čistý lahve a uvidíte ty rozdíly - to je pro mně důležitý a je mně uplně jedno jestli je dražší o korunu nebo nebo 5, protože se mi to stejně vrátí jak na jízdních vlastnostech ta následně na servisu - nezapomeňte, že máme JTD a ne nějaký zasr.ný TDI třeba ať má všechny písmena červený
Reklama
 

Kačátko
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 26 říj 2007, 22:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kačátko »

Souhlas v plné míře až na TDi to jsou nej motory na trhu podle mého názoru.
ok2clj
Fiaťák
Příspěvky: 60
Registrován: 26 čer 2007, 19:57
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

jakou naftu

Příspěvek od ok2clj »

Certifikovanou + kvalitní aditivum
Kubanec
Fiaťák
Příspěvky: 128
Registrován: 18 úno 2007, 09:54
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Kubanec »

Peta z Pardubic píše o návštěvách čerpaček s kanystrem,to je opravdu pro lidi co nemaj co na práci,ale budiž ....akorát kdo o tom moc neví jakou má mít nafta barvu, bude dost zklamán ,protože nejspíš od různých pump různá barva nafty.Všeobecně něco mezi žlutou zelenou a hnědou a všechny vzorky budou bez závad,záleží na aditivech a na stáří nafty,čím starší tím více do hněda.Nejdůležitější je aby baly čirá a ne zakalená.Jinak souhlas s názorem že JTD potřebuje kvalitu a TDI sežere i hnuj.Tankuju všude a přidávám VIF zimní.
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Kačátko
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 26 říj 2007, 22:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kačátko »

A jak se ti VIF osvědčil, jsou pozorovatelné změny či chod motoru? Já s ním začínám???
Kubanec
Fiaťák
Příspěvky: 128
Registrován: 18 úno 2007, 09:54
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Kubanec »

Používal jsem před tím kastrol a nevidím v tom nějakou změnu všechno pracuje jak má bez problemu,kdybych nečetl ten test kde VIF vychválili tak bych nevěděl ani že existuje
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Kačátko
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 26 říj 2007, 22:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kačátko »

Tak to jsme na tom stejně, také jsem se dozvěděl o tom až tady. Mimochodem ať nemachruju je to můj první diesel, takže se zatím učím co a jak s diesláčkem. :cry: :oops:
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

jojo, JTD je na naftu vcelku choulostivý, TDI spolkne ledacos, mimochodem jel jste někdo s novějším modelem VW Sharan 1,9/96 kW? myslím, že se má Fiat ohledně motorizací JTD co učit :lol:
www.minimaxa.cz
Kubanec
Fiaťák
Příspěvky: 128
Registrován: 18 úno 2007, 09:54
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Kubanec »

Ahoj MAXI, fuckou VW jsem jel, ale nepíšeš jak novějším, ještě tdi nebo už common rail,já jel tdi, hezký kopanec turboefektu,tvrdý traktorový zvuk a auto bez nápadu ,nic pro mě a ještě když mi kamarád řekl co za to dal tak jsem se musel smát .Netvrdím že jsou fiaty božský nebo že JTD je závodní motor ,ale já jsem spokojenej a proč bych dával o 150táců více a čekal až mi auto někdo ukradne ???? a už jsem taky viděl v servisu vysypanou převodovku u 3 roky starýho TDI pašíka
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Kačátko
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 26 říj 2007, 22:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kačátko »

Ale převodovka není motor strejdo a nikdo přece nehaní naše Multinky, jen říkáme, že TDi je lepší motor co do výkonu i spotřeby. I tím co vše žvýkne za bordel bez větších náznaků problémů. Marné.... Ale JTD je skvělý motůrek též... :wink:
Kubanec
Fiaťák
Příspěvky: 128
Registrován: 18 úno 2007, 09:54
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Kubanec »

A k čemu Ti ten motor bude ,když se ti vysype to ostatní strejdo?! :roll:
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Kačátko
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 26 říj 2007, 22:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kačátko »

Strejdo já jezdil léta ve VW Golfu variantu a věř tomu, že 350 000 km bez výrazných poruch jen prkotiny. Stejně jako druhý firemní. Nevím jak s tím ten tvůj známý zacházel, ale auto jentakové z velké části, jak se k němu chováme. Myslím si, že plivat na značku VW je jen důsledek neinformovanosti. Kdybych ž tedy chtěl srovnávat co do poruchovosti italské vozy a VW, musel bych s Mutlinkou sklapnou krovky. Prostuduj si statistiky poruchovosti a potom se ozvi strejdo.
Václaf
Fiaťák
Příspěvky: 124
Registrován: 25 říj 2006, 16:19
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Václaf »

Domnívám se, že takové jednání "KAČÁTKA" vůči seriozně odpovídajícímu Kubánci není nejvhodnější, tak se kačenko zamysli.
Multi 1,9 JTd
Kačátko
Fiaťák
Příspěvky: 62
Registrován: 26 říj 2007, 22:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kačátko »

Konec jsem přestřelil, omlouvám se...
peta
Fiaťák
Příspěvky: 54
Registrován: 18 srp 2006, 09:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od peta »

Kačátko píše:Strejdo já jezdil léta ve VW Golfu variantu a věř tomu, že 350 000 km bez výrazných poruch jen prkotiny. Stejně jako druhý firemní. Nevím jak s tím ten tvůj známý zacházel, ale auto jentakové z velké části, jak se k němu chováme. Myslím si, že plivat na značku VW je jen důsledek neinformovanosti. Kdybych ž tedy chtěl srovnávat co do poruchovosti italské vozy a VW, musel bych s Mutlinkou sklapnou krovky. Prostuduj si statistiky poruchovosti a potom se ozvi strejdo.
Otázkou je: za čí peníze ty statistiky jsou dělaný? Žádná automobilka ti nezveřejní stejně pravdivý údaje o poruchovosti aut v záruce a sovnávat ojetiny starší 4 roky je podle mně blbost, protože za většinu závad může stejně TO co je umýstěno mezi volantem a sedačkou.
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“