Kolabující ukazatel teploty motoru
Moderátor: peta.smolik
Kolabující ukazatel teploty motoru
Pomooooc!!!! když by se měla ručiča teplotního čidla dostat na svou polohu optymálně zahřátého motoru, tak začne náhle kolísat pod svou úroveň, zase se vracet, někdy spadne uplě dolů, pak zas nahoru..... Nevíte čím by to mohlo být? Taky mám pocit, že se mi o něco zvedla spotřeba. Úsek dálnice Praha - Břeclav při konst. rychl. 100 Km/h vyšla sp. 8L!!! Běžně jezdím za 6,5.
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26 led 2006, 13:00
- Bydliště: Detva
- Kontaktovat uživatele:
NZD
toto som sa chcel opytat uz davnejsie, je normalne ked mi rucicka na teplomeri pri zohriatom motore vyjde iba na maximalne treti clanok? motor 1.9TD 100,pocul som ze je to normalne ale nezda sa mi to, cize v skratke naco mam komplet cely teplomer, ked mi ukazuje ani nie do stvrtky?
teploměr
Dělá mi to taky. ručička teploměru vystřelí až do črveného pole a když ťuknu do palubovky tak zas spadne. V servisu mi sdělili, že je to celkem běžná závada - chyba v kontaktech teploměru přímo v palubovce. Neopravujou, ale mění cca 6500,- Takže dávám přídavný budík ,vyjde to levněji.
butcher: to same se deje me u JTD obcas ne moc casto se rucicka zblazni a lita nahoru dolu pres celej budik pak treba zustane v cervenym a pak se zase vrati.... asi je to fakt tim budikem,mel sem rozbranou pristrojofku ale nic spatneho okem viditelneho sem na budiku nezjistil... leda spatnej drat budik-cidlo do toho se mi ale vubec nechce pod palubku. cidlo sem promeroval a OK... takze jezdim dal
aforizmus: melo by to byt v pulce,jestli ti to i spatne topi tak je to jasnej termostat jinak asi to cidlo,ale promeril bych ho nejdriv.
aforizmus: melo by to byt v pulce,jestli ti to i spatne topi tak je to jasnej termostat jinak asi to cidlo,ale promeril bych ho nejdriv.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26 led 2006, 13:00
- Bydliště: Detva
- Kontaktovat uživatele:
NZD
Nechapem to, vcera som menil blby termostat, lebo teplota motora mi blbla, po vymene a jazdeni cca 100 km mi sice teplota stupla skoro na optimum, ale aj tak mi chybaju 2 dieliky k optimu, neviete co by som tam mohol mat na chybe?? Uz mi z toho je.... na nic! cidlo vyzera byt ok, posudzujem lebo pri ceste dlhym kopcom nahor (20km) sa mi motor zohreje na normal, ale ak jazdim kludne po rovine, ani za toho boha nie! Co to moze byt?
Vdaka za odpovede
Vdaka za odpovede
Bravo 1.9TD 100PS -- bejvavalo
ted -- Omega 2.5 V6 170PS
ted -- Omega 2.5 V6 170PS
Myslim, ze tohle uz lepsi nebude. Me to na Puntu dela taky. V kopci se to zvedne, ale pak to zase sleze dolu. Muze to byt urcita netesnost termostatu, ktera muze byt i u novyho. Ja, kdyz sem daval novej termostat a foukl sem do neho, tak vpohode vzduch prosel. A pritom by nemel. Termostat by se mel otevirat az kolem 80-85°C. A dela me to to stejny, co tobe. Kazdopadne je to lepsi jak predtim, ne???
Hustokrutost
-
- Začátečník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26 led 2006, 13:00
- Bydliště: Detva
- Kontaktovat uživatele:
NZD
To ano, je to lepsie, ale aj tak to nechapem, nemalo by to robit! Ked som po vychladnuti do stareho termostatu nalial vodu, nepretiekla ani kvapocka, na novom som ani neprefukol.. je pravda, ze sa to teraz hreje lepsie, ale aj tak to nie je ono! A tiez mi vychadza velka spotreba.. To ma tiez stve ako neviem co!? slak trafil to auto, asi to bude preto, lebo som ho kupoval v piatok 13teho..
Bravo 1.9TD 100PS -- bejvavalo
ted -- Omega 2.5 V6 170PS
ted -- Omega 2.5 V6 170PS
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13 zář 2006, 10:48
- Bydliště: PEZINOK
Zdravim vsetkych,ja mam ten isti problem s prehrievanim motora, myslel som si,ze mam zly termostat pretoze mi rucicka teplomeru behala hore a dolu.Tak som termostat vymenil a prd mi to pomohlo az pokial som sa tu nedozvedel,ze treba buchnut po pristrojovke. a ono to pomohlo,len neviem dokedy to buchanie pristrojovka aj s budikom vydrzi .