Bílý kouř

Vše o benzínovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
dandy
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 16 srp 2007, 18:33

Bílý kouř

Příspěvek od dandy »

Zdravím a přicházím s dalším dotazem. Již 2x se mi stalo, že po nastartování se z výfuku valil hustý, bílý dým. Asi tak po 30 vteřinách to přestalo, auto jelo normálně. Ten dým byl opravdu hustej a myslím si, že to nebyla pára. Voda ani olej mě neubívá. Také se mi jednou stalo, že auto prý hodně kouřilo za jízdy.(říkal to kolega z práce, který jek za mnou). Když jsem přijel domů, dal jsem na chvilku skoro max. otáčky a z výfuku nešlo skoro nic. Jen úplně normální kouř, jaký má být. Nevíte někdo co s tím. Děkuji
Multipla 1,6 16v, najeto 108 000 km
Reklama
 

Kubanec
Fiaťák
Příspěvky: 128
Registrován: 18 úno 2007, 09:54
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Kubanec »

Ahoj nechci Tě strašit ,ale tohle je typické ,když Tě opouští těsnění pod hlavou K
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
dandy
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 16 srp 2007, 18:33

Příspěvek od dandy »

Ale je mi divné, že mě neubívá voda.
dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Ved len počkaj a uvidíš .
marcel.pce
Fiaťák
Příspěvky: 159
Registrován: 09 srp 2006, 10:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marcel.pce »

Ahoj, bílý kouř po spuštění motoru bez dalších jiných příznaků mohou ještě způsobovat opotřebená gufera ventilů.
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
vladimir kunert
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 23 dub 2006, 20:37
Bydliště: Břeclav

Kouří...

Příspěvek od vladimir kunert »

Co takhle zasekávající se EGR...
vivat MULINA !!
marcel.pce
Fiaťák
Příspěvky: 159
Registrován: 09 srp 2006, 10:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marcel.pce »

Ahoj, mě osobně se EGR zasekává, vyčištění už pomůže jen na chvilku (musím to nějak vyřešit, jen ne koupí nového :( ) a bílý kouř nikde - myslím, že s recyklací spalin, to souviset nebude (pokud netankuje čistou bionaftu). Pomohla by informace, jestli ten kouř je "do modra" nebo spíš šedivý. Ještě mne napadl "podtékající" vstřik, jenže to by kouřilo stále...
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
dandy
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 16 srp 2007, 18:33

Příspěvek od dandy »

Tak dnes jsem po najetí asi 500 km dolil asi tak 2cm k chladící kapaliny, takže to vypadá opravdu na těsnění pod hlavou. Nevíte někdo, kolik výměna stojí a zda je nutné ji dělat ve značkovém servisu, nebo stačí nějaký levnější servisman.
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

tesneni ti udela kazdej automechanik neni to nic slozityho staci jen dodrzovat techonologickej postup(spravny mmnty a utahovat od stredu ke krajim hlavy :wink: ) rozhodne neni potreba znackovej servis...si myslim ja :wink: ... :arrow:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - benzín“