HELP - Bohatá směs

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Počítač sem zkoušel jako první.To nepomohlo
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Reklama
 

dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Predsa lamda sonda zabezpečuje pomer benzínu a vzduchu.To je ale jednoducho povedané.Tak čo bez nej chcete vyriešiť.Možnosť bez nej je karburátor,kde sa to dá nastavovať ručne.
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

Nazdar! Mám podobný problém a je už v řešení asi rok :evil: punto mi žere 8 litru a to s ním mužu jezdit jak chci slušně :( čidlo teploty vzduchu mam nové uvažuju o teplotě vzduchu ale na http://punto.mysteria.cz/fiat.htm jsou postupy jak zkontrolovat dost věcí z elektroniky a hlavně čidla, ale jak zkontrolovat lambdu tak tam není :( to mi řek až jeden mechanik a to jsem zjisil že mi to blbne, chvílku to chodí a reguluje a pak to má jen bohatou směs :cry: otázka jestli vyměnit lambdu nebo zkusít druhou řidicí jednotku bo fakt už nevím co s tím :evil:
Semo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 253
Registrován: 30 dub 2007, 21:17
Bydliště: Košice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semo »

žabak píše:Nazdar! Mám podobný problém a je už v řešení asi rok :evil: punto mi žere 8 litru a to s ním mužu jezdit jak chci slušně :( čidlo teploty vzduchu mam nové uvažuju o teplotě vzduchu ale na http://punto.mysteria.cz/fiat.htm jsou postupy jak zkontrolovat dost věcí z elektroniky a hlavně čidla, ale jak zkontrolovat lambdu tak tam není :( to mi řek až jeden mechanik a to jsem zjisil že mi to blbne, chvílku to chodí a reguluje a pak to má jen bohatou směs :cry: otázka jestli vyměnit lambdu nebo zkusít druhou řidicí jednotku bo fakt už nevím co s tím :evil:
No a ako otestovať lambdu? Stačí odpojiť konektor ktorý ide z lambdy do toho plastového krytu v hornej časti motorového priestoru?
Obrázek
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

No na těch stránkach píšou že při 20° by to mělo mít nějaký odpor atd... no ale mi to ukazoval tak, že jsme vzali měřák přepli na milivolty mam ten dojem a napáchli jsme jeden konektor na černý drát a druhý na kostru a ručička rafiky chodila nahoru dolu což ukazovalo bohatou a chudou směs, pak jsme proturovali motor a začalo to pak ukazovat jen bohatou směs :( což by se pak správně mělo vrátit a pulzovat zase bohatou a chudou směs, tak by to mělo být správné ale mi to zustalo na bohaté tak nevím jestli zkusit ještě druhou lambdu nebo druhou ŘJ?
Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

no bez lambdy to bude asi porad bohaty
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

No u mě je to s lambdou ještě horší.Lambda je v pořádku,aspoň podle měření,má mít 2,5-4,5Ohmu,já mam 4,0Ohmu.Tak babo raď
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

Jo to jsem si taky myslele že ji změřím takhle na odpor a zjistím že je dobrá či né ale známý automechanik mi právě říkal že se to má měřit na nějakém osciloskopu či na čem? no a pak mi ukazoval jak se to měří s tím měřákem kde vidíš jak to vlastně chodí a reguluje směs, tak to zkus podle toho mého návodu a uvidíš jestli chodí a reaguje na bohatost směsi nebo ne.
Radus
Fiaťák
Příspěvky: 94
Registrován: 17 úno 2006, 11:10
Bydliště: JM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radus »

Je to lambda, budu ji menit, protoze mam stejny problem. Parkrat jsem ji uz i profoukl, byla pekne zasrana a na nejakou dobu se to zlepsilo. Jednou to zere silene moc a pak zase normalne a strida se to, tak ji vymenim a snad bude klid.
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

Nazdar! Tak ja jsem koupil novou lambdu, nějaký univerzál z felicie za 1300 a ještě a znovu nastavil rozvody bo to bylo pohnute o zub a spotřeba šla hned dolu asi o litr a pul :)
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

A to to auto jelo normálně nebo to nějak zlobilo?My když sme se netrefily o zub u Kadeta tak ani nechyt
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

No zaleží co je normálně :) netahlo to od spodních otáček a spořeba 8,5l ale jinak to jelo bez nějakých škubanců. Pak pomohlo profouknout lambdu tlakem vzduchu a pak jsem to cele prolez a zjistil že to je posunute o zub tak že to později otvíralo. Teď mi to krásně tahá od spodu :lol:
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Tak to zejtra juknu na rozvody,možná něco zjistim
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“