NÁZOR - obytný príves
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01 čer 2007, 15:06
- Bydliště: Poprad
- Kontaktovat uživatele:
NÁZOR - obytný príves
Chcel by som sa opýtať, či má niekto skúsenosť s ťahaním obytného prívesu za Puntom 1.9JTD r.v.99. Zaujíma ma hlavne, či to "hravo" zvláda čo sa týka výkonu. Chcel by som si kúpiť obyťák okolo 700kg. Podľa mojej mienky, by malo tých 90 kobýl stíhať, ale nie som si istý. Preto budem rád, ak mi sem dáte svoje názory, poprípade /a to najradšej/, svoje vlastné skúsenosti.
Vopred vďaka.
Vopred vďaka.
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25 dub 2006, 19:26
- Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
- Kontaktovat uživatele:
Jako myslíš, že ten samej motor, ale v těžšim autě vydrží víc???? :D:D:D:D:Djirka.pr píše:Ahoj,
nevím jak JTD, ale známej měl 1-osej karavan asi 700kg za Temprou 1,6 (83k) a v Itálii v tunelu odpravil motor, uhnal motor, fouklo těsnění a už nebylo jak z5.
Asi bych Puntíka netrápil, jako základ pro jednoosu bych viděl Bravu či Mareu JTD (100 či 105), ale pro dvouosu TD okolo 2,5 a vejš.
Neboj se, uplně v pohodě to zvládne, s Bravou 1,9TD (75koní) jsme tahali i 1500kg a vpohodě.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 56
- Registrován: 03 dub 2007, 14:40
Při tahání nezáleží tak na koních pod kapotou ale je to spíše o krouťáku. Myslím si, že zrovna tvé Punto je ze všech Punt na tahání to nejlepší, jelikož máš diesel a ten je na tom s krouťákem oproti benzinu opoznání lépe.
Ta historka s uhnáním motoru je trošičku utažená za vlasy a pokud se to opravdu stalo tak by se to asi stalo tak či tak, akorát asi a pár stovek kilometrů později...
Ta historka s uhnáním motoru je trošičku utažená za vlasy a pokud se to opravdu stalo tak by se to asi stalo tak či tak, akorát asi a pár stovek kilometrů později...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01 čer 2007, 15:06
- Bydliště: Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Ďakujem všetkým za názor.
Ja si tiež viac-menej myslím, že do tej tony, by to mal ten môj malý "puňťo" zvládnuť. Aj v techničáku mám napísané, že môžem ťahať brzdený príves 1100kg. Každopádne to nechcem preháňať a predstavujem si príves tak 600-700 kg, maximálne 800kg.
--jirka.pr
a mal to auto v dobrom tech. stave? Nemohla byť príčina problému v niečom inom?
--vejvy.f
To vážne??? Tomu sa snáď ani nedá veriť
--Madgreek#1
Súhlas !!!
Ja si tiež viac-menej myslím, že do tej tony, by to mal ten môj malý "puňťo" zvládnuť. Aj v techničáku mám napísané, že môžem ťahať brzdený príves 1100kg. Každopádne to nechcem preháňať a predstavujem si príves tak 600-700 kg, maximálne 800kg.
--jirka.pr
a mal to auto v dobrom tech. stave? Nemohla byť príčina problému v niečom inom?
--vejvy.f
To vážne??? Tomu sa snáď ani nedá veriť
--Madgreek#1
Súhlas !!!
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25 dub 2006, 19:26
- Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
- Kontaktovat uživatele:
jj, vážně, rozjíždět se jí moc nechtělo, ale zvládala toaragon69 píše:Ďakujem všetkým za názor.
Ja si tiež viac-menej myslím, že do tej tony, by to mal ten môj malý "puňťo" zvládnuť. Aj v techničáku mám napísané, že môžem ťahať brzdený príves 1100kg. Každopádne to nechcem preháňať a predstavujem si príves tak 600-700 kg, maximálne 800kg.
--jirka.pr
a mal to auto v dobrom tech. stave? Nemohla byť príčina problému v niečom inom?
--vejvy.f
To vážne??? Tomu sa snáď ani nedá veriť
--Madgreek#1
Súhlas !!!
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
2:aragon69 - "tady" po rovině to bylo OK, i Slovač nebyl problém, ale v alpách byly kopce asi příliš. Bylo to v létě při cestě na dovču (před cca 6roky)
2:Madgreek#1 - no pochybuju, sice to nebyl "vyhlášeny" Fire motor (malá mezera mezi válci = větší šance, že foukne těsnění) ale 1,6- Při pomalé jízdě, ještě s naloženým karavanem v horách se prostě Tempřice nestíhala uchladit, došlo k přehřátí, fouklo těsnění, žačalo se vařit a v tunelu jaksi nemužeš zastavit. Toto se nestalo mě, ale známemu.Je to jen schrunutí co říkal.
Proč jsem psal, že bych nedoporučil za Punto těžší karavan či příveš, je z důvodu toho, že rozjed/ roztáhnout se dá všechno, ale pak to zastavit je docela problém.
Souhlasím, že TD je určitě lepší volba motorizace, co se týče "tahovosti", ale objem ničím nenahradíš, takže když karavan a tahat, tak větší auto (lepší brzdy, karoserie, nápravy, atd) a motor objemu 2l a výš.
2:Madgreek#1 - no pochybuju, sice to nebyl "vyhlášeny" Fire motor (malá mezera mezi válci = větší šance, že foukne těsnění) ale 1,6- Při pomalé jízdě, ještě s naloženým karavanem v horách se prostě Tempřice nestíhala uchladit, došlo k přehřátí, fouklo těsnění, žačalo se vařit a v tunelu jaksi nemužeš zastavit. Toto se nestalo mě, ale známemu.Je to jen schrunutí co říkal.
Proč jsem psal, že bych nedoporučil za Punto těžší karavan či příveš, je z důvodu toho, že rozjed/ roztáhnout se dá všechno, ale pak to zastavit je docela problém.
Souhlasím, že TD je určitě lepší volba motorizace, co se týče "tahovosti", ale objem ničím nenahradíš, takže když karavan a tahat, tak větší auto (lepší brzdy, karoserie, nápravy, atd) a motor objemu 2l a výš.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01 čer 2007, 15:06
- Bydliště: Poprad
- Kontaktovat uživatele:
TO ALL ! ! !
Asi urobím skúšku správnosti. Niečo na spôsob "Búrači mýtov" na Discovery
Kúpim ťažné, požičiam od kamoša nákladný príves a od druhého kamoša zo stavebnín paletu cementu alebo strešnej lepenky. Budem s tým jazdiť celý deň po okolí /kopcov máme v okolí Popradu dosť/ a uvidím ako sa to bude chovať. Rozjazdy, jazda do tiahlych kopcov, rozjazd v kopci, brzdenie, brzdenie z kopca...... Budem sledovať spotrebu, teplotu.......
Potom napíšem rozsiahly elaborát s vlastnými poiznatkami a zverejním ho v tomto fóre.
Hough.
Asi urobím skúšku správnosti. Niečo na spôsob "Búrači mýtov" na Discovery
Kúpim ťažné, požičiam od kamoša nákladný príves a od druhého kamoša zo stavebnín paletu cementu alebo strešnej lepenky. Budem s tým jazdiť celý deň po okolí /kopcov máme v okolí Popradu dosť/ a uvidím ako sa to bude chovať. Rozjazdy, jazda do tiahlych kopcov, rozjazd v kopci, brzdenie, brzdenie z kopca...... Budem sledovať spotrebu, teplotu.......
Potom napíšem rozsiahly elaborát s vlastnými poiznatkami a zverejním ho v tomto fóre.
Hough.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25 dub 2006, 19:26
- Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
- Kontaktovat uživatele:
Když budeš mít ten vozejk/karavan brzděnej (a budou fungovat na něm brzdy) tak se nemusíš bát, že by to brzdilo nějak hůř.aragon69 píše:TO ALL ! ! !
Asi urobím skúšku správnosti. Niečo na spôsob "Búrači mýtov" na Discovery
Kúpim ťažné, požičiam od kamoša nákladný príves a od druhého kamoša zo stavebnín paletu cementu alebo strešnej lepenky. Budem s tým jazdiť celý deň po okolí /kopcov máme v okolí Popradu dosť/ a uvidím ako sa to bude chovať. Rozjazdy, jazda do tiahlych kopcov, rozjazd v kopci, brzdenie, brzdenie z kopca...... Budem sledovať spotrebu, teplotu.......
Potom napíšem rozsiahly elaborát s vlastnými poiznatkami a zverejním ho v tomto fóre.
Hough.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
ked stretnete v Poprade Punto z vozíkom a cementom aspon vieme o koho ide!aragon69 píše:TO ALL ! ! !
Asi urobím skúšku správnosti. Niečo na spôsob "Búrači mýtov" na Discovery
Kúpim ťažné, požičiam od kamoša nákladný príves a od druhého kamoša zo stavebnín paletu cementu alebo strešnej lepenky. Budem s tým jazdiť celý deň po okolí /kopcov máme v okolí Popradu dosť/ a uvidím ako sa to bude chovať. Rozjazdy, jazda do tiahlych kopcov, rozjazd v kopci, brzdenie, brzdenie z kopca...... Budem sledovať spotrebu, teplotu.......
Potom napíšem rozsiahly elaborát s vlastnými poiznatkami a zverejním ho v tomto fóre.
Hough.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996