No ja mam punto original z talianska a mam 1.2 8V a nemam stred tlmič v originaly a vermi že som rad že ho tam nemam lebo mi aspon motor chytá lepšie otačky nema mi tam čo zhrdzaviet a motor taha lepšie a hlavne bude mat lepší zvuk ked tam dam sport tlmič koncový. Ešte stale si myslíš že je lepšie mat stred tlmič ked ho každy dava dole. A pritom ja ho dole nemusím dat a pritom sa nemusím bat že pridem o krutákPatrik píše:Středový tlumič má běžně i 1.2 8V. S trubkou se to dodává akorát na ty nejchudší trhy (jižanské státy, východní Evropa (eště že sme střední...))Joe301 píše:bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe
DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
- Reklama
Taky ho má Maserati V8 4.3 390k/450Nm ... To je sakra dobrá ECU.Patrik píše:Jen tak mimochodem, náhodou jsem narazil na informaci, že řídící jednotka Bosch Motronic ME 7, kterou používá motor 1.2 16V v Puntu Mk2, byla použita ve stejném roce (1999) v AUDI pro model RS4.
Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
-
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 19 úno 2007, 00:33
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Rozdiely Sporting - klasicke Punto
Ludia ja neviem o com tu hovorite :Joe301 píše:Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Sporting 1,2 16V - motor je klasicka 80konova jedna dvojka co sa davala aj do inych Punt, najvacsi rozdiel - 6 - stupnova prevodovka, podvozok je nizsi a tvrdsi, bocne prahove nastavce, kridlo, sportove sedadla, CD menic, subwoofer, navigacia, klima, kozeny volant a radicka a dalsie, to je len vybava mojho ...myslim ze by sa niekto dost napracoval tym aby si zo svojho punta spravil sporting - oznacenie sporting je opravnene - da sa s tym jazdit ako s motokarou - ak si clovek na to da kvalitne gumy len tazko sa da auto odtrhnut a ked tak sa hrnie do mierne nedotacaveho smyku, vykon nie je nic moc ale garantujem vam ze v spojeni s tou prevodovkou za sebou nechate hociktoru 100konovu alebo TDI Fabiu, o zatackach nehovoriac, proste jazdi to uplne inak ako normalne punto a kto nevyskusal nevie...ano na papieri sa mozno rozdiely nezdaju tak velke ...ale verte mi Sporting sa v sportovom jazdeni a vykonoch radi hned za HGT a daleko pred klasicke punta...
Nejazdi nikdy rychlejsie ako tvoj anjel lieta
P IIa Sporting - Lentilka
P IIa Sporting - Lentilka
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Suhlasim zo vsetkym s NewEddie. Mam na porovnani ak mk2b 8v, ktore teraz ma mamina, tak par dnov mam aj svojho Sportinga...rozdiel v motoroch je diametralny, mamine punto tiez malo co "utrhne", ale Sporting je este lepsi
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88