MOJE PUNTO 2 - ukažte ta svoje;-) - Majki 2 - ted Mazda 2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
MOJE PUNTO 2 - ukažte ta svoje;-) - Majki 2 - ted Mazda 2
Tak uz je doma , huraaaa.
Zakladni info:
Fiat Punto Sporting mk2a 1.2i 16V 6-speed 59kW
najeto: 109800 km, r.v. 2000
barva: tmave modra metaliza
kola: 15" original Fiat lita, pneu Kleber 185/55 R15
A ted dojmy: folie na okne tretich dverich pujde co nevidet pryc, zjistil jsem, ze vyhled vzad je temer jak z nejakeho vanu, proste hnus.
Interier budu muset vycistit.
Podvozek je kapitola sama pro sebe, tvrdy, na kocicich hlavach to poradne proklepne kosti . Brzdy skvele, rizeni mene citlive, presto pomerne dobre čitelné, razeni presne a v trochu sportovnim stylu, motor jde ochotne do otacek a nechava se tocit, na druhou stranu kdyz toci pod 2500ot/min, tak o nem vubec nevim. Zatacky se s nim rezou skvele. Audiosoustava ze zakladu se subikem proste skvela, necekal jsem, ze to bude hrat az takto dobre. Zatim jsem pomerne nadseny.
Ted negativa, ktera jsou ale spise opotrebovanosti, nez vlastnosti auta: na zacatek palubni pocitac...zlaty mk2b, tenhle je tak docela stupidne naprogramovany, spotreba v km na 1l je divna.
Displej radia/navigace dostal bud nejaky elektrosok nebo promrzl a v prave polovine je bohuzel carkovany, chybi krystaly, da se nekde sehnat nahradni? Jak je slozita vymena?
Nesviti zarovka v leve casti stredoveho panelu, takze nemam podsvicene ovladace teploty topeni, jak se to da vymenit?
Mam takovy dojem, ze zezadu slysim palivove cerpadlo, nic hlasiteho, ale tichy piskot, nebo spis seveleni je slyset, kdyz dam nohu z plynu a brzdim motorem, je zticha, jakmile pomalu pridam, tak se ozve a jde slyset.
Razeni pateho rychlostniho stupne, pokud saltpaku zatlacim zcela doprava a chci ji soupnout nahoru, tak to nejde, neco tomu brani, tak ji musim dovolit vratit se o kousilinecek zpet a pak uz tam petka zapadne. Ale uz jsem se naucil to tam ze ctyrky soupat tak, ze tam skoci primo. U razeni seste rychlosti tento problem nepozoruji. Co to muze byt?
No a ten podovzek, budu si muset na to zvyknout
A ted dotazy ohledne servisu...kde tady v Praze, to mi nikdo zatim neporadil. Nicmene, mam dotaz co stoji:
- vymena oleje a olejoveho filtru + jake jsou servisni intervaly vymeny
- vymena rozvodoveho remena, prip. kladky + jake jsou servisni intervaly vymeny
- kontrola klimatizace, pripadne naplneni
- kompletni servisni prohlidka auta (abych vedel, na co se brzy pripravit k vymene atd...)
To vse pokud mozno v autorizovanem servisu FIAT.
Dekuji.
Na zaver fota (to prave zrcatko uz tam je ), ktera zde uz byla, z bazace, dnes dost prselo, takze nebyla prilezitost udelat jine, ale o vikendu to doufam napravim...
Zakladni info:
Fiat Punto Sporting mk2a 1.2i 16V 6-speed 59kW
najeto: 109800 km, r.v. 2000
barva: tmave modra metaliza
kola: 15" original Fiat lita, pneu Kleber 185/55 R15
A ted dojmy: folie na okne tretich dverich pujde co nevidet pryc, zjistil jsem, ze vyhled vzad je temer jak z nejakeho vanu, proste hnus.
Interier budu muset vycistit.
Podvozek je kapitola sama pro sebe, tvrdy, na kocicich hlavach to poradne proklepne kosti . Brzdy skvele, rizeni mene citlive, presto pomerne dobre čitelné, razeni presne a v trochu sportovnim stylu, motor jde ochotne do otacek a nechava se tocit, na druhou stranu kdyz toci pod 2500ot/min, tak o nem vubec nevim. Zatacky se s nim rezou skvele. Audiosoustava ze zakladu se subikem proste skvela, necekal jsem, ze to bude hrat az takto dobre. Zatim jsem pomerne nadseny.
Ted negativa, ktera jsou ale spise opotrebovanosti, nez vlastnosti auta: na zacatek palubni pocitac...zlaty mk2b, tenhle je tak docela stupidne naprogramovany, spotreba v km na 1l je divna.
Displej radia/navigace dostal bud nejaky elektrosok nebo promrzl a v prave polovine je bohuzel carkovany, chybi krystaly, da se nekde sehnat nahradni? Jak je slozita vymena?
Nesviti zarovka v leve casti stredoveho panelu, takze nemam podsvicene ovladace teploty topeni, jak se to da vymenit?
Mam takovy dojem, ze zezadu slysim palivove cerpadlo, nic hlasiteho, ale tichy piskot, nebo spis seveleni je slyset, kdyz dam nohu z plynu a brzdim motorem, je zticha, jakmile pomalu pridam, tak se ozve a jde slyset.
Razeni pateho rychlostniho stupne, pokud saltpaku zatlacim zcela doprava a chci ji soupnout nahoru, tak to nejde, neco tomu brani, tak ji musim dovolit vratit se o kousilinecek zpet a pak uz tam petka zapadne. Ale uz jsem se naucil to tam ze ctyrky soupat tak, ze tam skoci primo. U razeni seste rychlosti tento problem nepozoruji. Co to muze byt?
No a ten podovzek, budu si muset na to zvyknout
A ted dotazy ohledne servisu...kde tady v Praze, to mi nikdo zatim neporadil. Nicmene, mam dotaz co stoji:
- vymena oleje a olejoveho filtru + jake jsou servisni intervaly vymeny
- vymena rozvodoveho remena, prip. kladky + jake jsou servisni intervaly vymeny
- kontrola klimatizace, pripadne naplneni
- kompletni servisni prohlidka auta (abych vedel, na co se brzy pripravit k vymene atd...)
To vse pokud mozno v autorizovanem servisu FIAT.
Dekuji.
Na zaver fota (to prave zrcatko uz tam je ), ktera zde uz byla, z bazace, dnes dost prselo, takze nebyla prilezitost udelat jine, ale o vikendu to doufam napravim...
Naposledy upravil(a) majki dne 07 bře 2008, 12:11, celkem upraveno 1 x.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
Takže to osvetlenie kurenia je jednoduche idu tam tie 2 žiarovečky take maličke ako ma napriklad felicia musiš odšrobovat panel kde maš radiavu paku a potom na tej konzole pod tým mini uložnym pirestorom su dava šroby a vzadu za konzolou su tuež dva a potom ju vytianeš von a hore tam kde je vystražnik su take cvočky tam to musíš odcvakmnut a ked to budeš mat dole žiarovečky lahko vymeniš
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1765
- Registrován: 05 dub 2007, 09:31
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
Majki gratulujem, vyzera fajne. Ohladom toho dislpeja na radio, pravdepodobne asi len zohnat pokazeny kus a vymenit displej... samostatne sa displej kupit nebude dat. Radenie piateho stupna, daj hore manzetu radiacej paky, je len nasunuta v takom umelom "kryte" a uvidis, ci je chyba v casti s pakou, alebo niekde inde...
Punto MK2 1.2 8V ELX
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
No takto som to aj myslel, ze zozeniem ten odklapaci panel...ako sa to povie po Nemecky? Bo ja speakuju len english, czech, slovak a polish
Oki, o vikende kuknem. Akoze ja uz to ani nepozorujem, ale mlada si na tu patku stazuje
Oki, o vikende kuknem. Akoze ja uz to ani nepozorujem, ale mlada si na tu patku stazuje
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Lidi, jsou ty ceny opravnene? Jako, tech 8000,- za rozvody me posadilo na prdel. Na 2.2 v Mazde me to stalo 4000,-
Výmena oleje a filtru cca 1.250 - 2.000Kc s DPH - zálezí na typu oleje.
Výmena rozvodového remene a napínací kladky je zálezitost 8.000Kc vc. práce a DPH
Komplexní kontrola vozu trvá zhruba 1,5 hodiny, cena je cca 1100kc a bylo by dobré se na tuto prohlídku dopredu objednat....
Jelikoz se jedná o 16V motor doporucujeme výmenu oleje po 15.000km pokud jste vuz koupil nyní výmenou náplní nic nezkazíte, a nastavíte si rovnou i servisní intervaly.
Rozvody se mají menit po 120.000km ze zkuseností doporucujeme jejich výmenu po 100.000km, bohuzel pouhou kontrolou toho prílis nezjistíme, pokud nemáte jistotu puvodu vozidla, doporucoval bych je preventivne vymenit, predejdete tím velmi VÁZNÉMU poskození motoru.
Výmena oleje a filtru cca 1.250 - 2.000Kc s DPH - zálezí na typu oleje.
Výmena rozvodového remene a napínací kladky je zálezitost 8.000Kc vc. práce a DPH
Komplexní kontrola vozu trvá zhruba 1,5 hodiny, cena je cca 1100kc a bylo by dobré se na tuto prohlídku dopredu objednat....
Jelikoz se jedná o 16V motor doporucujeme výmenu oleje po 15.000km pokud jste vuz koupil nyní výmenou náplní nic nezkazíte, a nastavíte si rovnou i servisní intervaly.
Rozvody se mají menit po 120.000km ze zkuseností doporucujeme jejich výmenu po 100.000km, bohuzel pouhou kontrolou toho prílis nezjistíme, pokud nemáte jistotu puvodu vozidla, doporucoval bych je preventivne vymenit, predejdete tím velmi VÁZNÉMU poskození motoru.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
To mackam, sviti a nic , ono sice ted je jeste takove pocasi, ve kterem to moc nejde poznat...nebo jak moc studene to ma byt, pokud dam ten ovladac teploty uplne nalevo?
Pristi tyden nechavam delat komplexni kontrolu ve Fiatu, tak se docela bojim, na co vsecko prijdou
Pristi tyden nechavam delat komplexni kontrolu ve Fiatu, tak se docela bojim, na co vsecko prijdou
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Necham skontrolovat na tej komplexnej prehliadke...vdaka...ladove to dnes vskutku nebolo. A treba na Mazde sa mi spolocne se spustenim klimy (tiez manualna) spustil aj ventilator klimy...toto sa mi u Punta nespusta
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Pokud das ventilator na plno tak to musi byt ledarna....nejspis budes mit usle chladivo....to se stava dost casto u vsech autmajki píše:Necham skontrolovat na tej komplexnej prehliadke...vdaka...ladove to dnes vskutku nebolo. A treba na Mazde sa mi spolocne se spustenim klimy (tiez manualna) spustil aj ventilator klimy...toto sa mi u Punta nespusta
Punto Sporting 1.2 16V MkII