Spolehlivost cromy

Moderátor: peta.smolik

thunderbitch
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvek od thunderbitch »

Mám 1.9 TDi ten první přímý vstřik z roku 91 najeto má přes 250 tis. Zní sice jako traktor ale jinak je super, jezdim s nim skoro výhradně po Praze a žere tak do sedmi litrů. Akorát bych potřeboval seřídit čerpadlo a vstřiky, neznáte někoho kdo tohle dělá? Jinak jsem musel za ten rok co jí mám par oprav udělat, ale to je vzhledem ke stáří celkem normální. Potřeboval bych poradit s jednou věcí. Světlomety Cromy jsou tragicky slabý - v noci na klopený vidim prd, nevíte jestli tam jdou dát nejaký silnější žárovky?
Reklama
 

doyle4.5
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 19 úno 2006, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doyle4.5 »

2.0 turbo v plynu by nemusela být špatná?? neby by plyn turbu ublížil, co myslíte?
1985 Fiat Uno 45
1988 Fiat Croma 2.0 ie LPG, už jí nemám
thunderbitch
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvek od thunderbitch »

ti nevim čéče. každopádně je tu pěkně mrtvo. To už jste všichni hodili svoje Cromy do šrotu nebo co?
Diablito 2.0ie
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 18 zář 2006, 17:49
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Diablito 2.0ie »

thunderbitch píše:ti nevim čéče. každopádně je tu pěkně mrtvo. To už jste všichni hodili svoje Cromy do šrotu nebo co?
no ja teda kazdopadne ne, ale bohuzel s cromou ted nejezdim, ne ze by nebyla pojizdna, ale ted jezdim fabkou (papa to mene :))
Kani

FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)

bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
thunderbitch
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvek od thunderbitch »

Filcka to je bída. já jezdím každej den do práce Cromou. je to necelych 10 km Prahou. spotreba tak 7 litru
Diablito 2.0ie
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 18 zář 2006, 17:49
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Diablito 2.0ie »

thunderbitch píše:Filcka to je bída. já jezdím každej den do práce Cromou. je to necelych 10 km Prahou. spotreba tak 7 litru
ne filcka, ale fabka :)

mam o 2 litry mensi spotrebu nez na crome :)
Kani

FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)

bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
thunderbitch
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvek od thunderbitch »

aha tak to je něco jinýho. kdybych měl fabii tak cromu hodim do šrotu :D pošlu foto
thunderbitch
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvek od thunderbitch »

Obrázek

Obrázek

Tady je. Nejkrásnější auto na světě :)
Diablito 2.0ie
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 18 zář 2006, 17:49
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Diablito 2.0ie »

thunderbitch píše:Obrázek

Obrázek

Tady je. Nejkrásnější auto na světě :)
co se pripojit do e-mailove konference FIAT CROMA?

www.croma.unas.cz

a vystavit fotky sve Cromy :)
Kani

FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)

bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
wallmart
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2007, 20:39
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Potřebuju pomoci

Příspěvek od wallmart »

Mám Cromu z 1992 a perfektní stav ... jak vzhledový (100% bez koroze) tak technický ... po prvním majiteli ... nakrouceno sice 287tis (15tis mých), ale zatim se stal jen jeden problém .. potřeboval bych poradit ...

Je to benzín 2,0 i a při jakémkoliv, ač sebemenším, náklonu na levou stranu auto ztratí tak 80% výkonu, neleze vůbec do otáček a motor se skoro udusí jakoby to jelo na 3 válce. Všechno to přestane když autem hodim na druhou stranu a když držim třeba půlku plynu tak prohrábnou kola jaký to má krokový nárust výkonu a opět to jede jako nový .... děje se to i když volantem zatočím doprava o centimetr (třeba na dálnici)... prostě sebemenší náklon ... a nedejbože když po té zatáčce musim zastavit tak se to auto neni schopné ani rozjet ... musim s ním cuknout na druhou stranu a pak v pohodě. Měl jsme to na počítači a ten nic nenahlásil i když to takhle blblo ... prostě motor OK ... zkoušel jsme vyměnit svíčky, kabely, nový výfuk a propral jsme katalyzátor a prý je i palivový čerpadlo v pořádku ... všechny kontakty ke kterejm jsme se pod kapotou dostal jsme vyčistil a furt nic ... zhoršuje se to s menším množstvím paliva v nádrži ... když je více jak polovina ani jednou to necukne ale jakmile je pod půlku nádrže je zle, ale neni to pravidlem ... kolikrát i když jedu na rezervu se nic nestane ... a ani v originál FIAT servisu mi nebyli schopni říct co to je ...
Poraďte prosím čim by to mohlo být, plánuji ještě vyndat čerpadlo z nádrže a podívat se jestli neni na dně usazený nějaký bordel, který to při tom náklonu nasaje a nebo jestli s tím čerpadlem vizuálně neni něco v pořádku nebo neni špatně usazený protože se mi zdá že je tam nádrž nová.
Napište prosím... Dík Marek Obrázek Obrázek
Fiat Croma 2.0 i.e. 11/1992
Renault Megane 1,6e 12/1998
thunderbitch
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvek od thunderbitch »

jestli neni nekde prodrena trubka, urcite bych se zameril na cerpadlo, a na nadrz. Jednou jse meli v nadrzi u Avie kus hadru (buhvi jak se tam dostal) a delalo to neco podobneho
Diablito 2.0ie
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 18 zář 2006, 17:49
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Diablito 2.0ie »

kazdopadne bych sel po cerpadle bude nejaky bordel primo v nem, mozna je prihnuty plovak , ktery se dostane do blbe polohy kde prekazi
Kani

FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)

bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
Odpovědět

Zpět na „Croma“