Spolehlivost cromy
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 úno 2007, 18:01
Mám 1.9 TDi ten první přímý vstřik z roku 91 najeto má přes 250 tis. Zní sice jako traktor ale jinak je super, jezdim s nim skoro výhradně po Praze a žere tak do sedmi litrů. Akorát bych potřeboval seřídit čerpadlo a vstřiky, neznáte někoho kdo tohle dělá? Jinak jsem musel za ten rok co jí mám par oprav udělat, ale to je vzhledem ke stáří celkem normální. Potřeboval bych poradit s jednou věcí. Světlomety Cromy jsou tragicky slabý - v noci na klopený vidim prd, nevíte jestli tam jdou dát nejaký silnější žárovky?
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 úno 2007, 18:01
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 zář 2006, 17:49
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
no ja teda kazdopadne ne, ale bohuzel s cromou ted nejezdim, ne ze by nebyla pojizdna, ale ted jezdim fabkou (papa to mene )thunderbitch píše:ti nevim čéče. každopádně je tu pěkně mrtvo. To už jste všichni hodili svoje Cromy do šrotu nebo co?
Kani
FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)
bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)
bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 úno 2007, 18:01
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 zář 2006, 17:49
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
ne filcka, ale fabkathunderbitch píše:Filcka to je bída. já jezdím každej den do práce Cromou. je to necelych 10 km Prahou. spotreba tak 7 litru
mam o 2 litry mensi spotrebu nez na crome
Kani
FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)
bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)
bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 úno 2007, 18:01
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 úno 2007, 18:01
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 zář 2006, 17:49
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Kani
FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)
bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
FIAT CROMA 2.0ie LPG BRC
FABIA COMBI LPG LANDIRENZO OMEGAS
ROOMSTER
Š 130L (pro nemecky trh)
bylo:
Š RAPID fa136B LPG BRC
Š 120GLS LPG BRC
Š 120LS
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09 kvě 2007, 20:39
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Potřebuju pomoci
Mám Cromu z 1992 a perfektní stav ... jak vzhledový (100% bez koroze) tak technický ... po prvním majiteli ... nakrouceno sice 287tis (15tis mých), ale zatim se stal jen jeden problém .. potřeboval bych poradit ...
Je to benzín 2,0 i a při jakémkoliv, ač sebemenším, náklonu na levou stranu auto ztratí tak 80% výkonu, neleze vůbec do otáček a motor se skoro udusí jakoby to jelo na 3 válce. Všechno to přestane když autem hodim na druhou stranu a když držim třeba půlku plynu tak prohrábnou kola jaký to má krokový nárust výkonu a opět to jede jako nový .... děje se to i když volantem zatočím doprava o centimetr (třeba na dálnici)... prostě sebemenší náklon ... a nedejbože když po té zatáčce musim zastavit tak se to auto neni schopné ani rozjet ... musim s ním cuknout na druhou stranu a pak v pohodě. Měl jsme to na počítači a ten nic nenahlásil i když to takhle blblo ... prostě motor OK ... zkoušel jsme vyměnit svíčky, kabely, nový výfuk a propral jsme katalyzátor a prý je i palivový čerpadlo v pořádku ... všechny kontakty ke kterejm jsme se pod kapotou dostal jsme vyčistil a furt nic ... zhoršuje se to s menším množstvím paliva v nádrži ... když je více jak polovina ani jednou to necukne ale jakmile je pod půlku nádrže je zle, ale neni to pravidlem ... kolikrát i když jedu na rezervu se nic nestane ... a ani v originál FIAT servisu mi nebyli schopni říct co to je ...
Poraďte prosím čim by to mohlo být, plánuji ještě vyndat čerpadlo z nádrže a podívat se jestli neni na dně usazený nějaký bordel, který to při tom náklonu nasaje a nebo jestli s tím čerpadlem vizuálně neni něco v pořádku nebo neni špatně usazený protože se mi zdá že je tam nádrž nová.
Napište prosím... Dík Marek
Je to benzín 2,0 i a při jakémkoliv, ač sebemenším, náklonu na levou stranu auto ztratí tak 80% výkonu, neleze vůbec do otáček a motor se skoro udusí jakoby to jelo na 3 válce. Všechno to přestane když autem hodim na druhou stranu a když držim třeba půlku plynu tak prohrábnou kola jaký to má krokový nárust výkonu a opět to jede jako nový .... děje se to i když volantem zatočím doprava o centimetr (třeba na dálnici)... prostě sebemenší náklon ... a nedejbože když po té zatáčce musim zastavit tak se to auto neni schopné ani rozjet ... musim s ním cuknout na druhou stranu a pak v pohodě. Měl jsme to na počítači a ten nic nenahlásil i když to takhle blblo ... prostě motor OK ... zkoušel jsme vyměnit svíčky, kabely, nový výfuk a propral jsme katalyzátor a prý je i palivový čerpadlo v pořádku ... všechny kontakty ke kterejm jsme se pod kapotou dostal jsme vyčistil a furt nic ... zhoršuje se to s menším množstvím paliva v nádrži ... když je více jak polovina ani jednou to necukne ale jakmile je pod půlku nádrže je zle, ale neni to pravidlem ... kolikrát i když jedu na rezervu se nic nestane ... a ani v originál FIAT servisu mi nebyli schopni říct co to je ...
Poraďte prosím čim by to mohlo být, plánuji ještě vyndat čerpadlo z nádrže a podívat se jestli neni na dně usazený nějaký bordel, který to při tom náklonu nasaje a nebo jestli s tím čerpadlem vizuálně neni něco v pořádku nebo neni špatně usazený protože se mi zdá že je tam nádrž nová.
Napište prosím... Dík Marek
Fiat Croma 2.0 i.e. 11/1992
Renault Megane 1,6e 12/1998
Renault Megane 1,6e 12/1998
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 úno 2007, 18:01
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 zář 2006, 17:49
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele: