MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Moderátor: peta.smolik
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak. Připojil sem to heblo k Pindici a (po boji/hledání) sem se proklikal k seznamu vad (byla tam zas ta P1220) i vynulovat se mi nakonec podařilo. A Pindicu sem potom i nastartoval a nic nesfítí, tak sem snad nic zlého nespáchal. Du teda řešit ten konektor čidla pedálu plynu resp. čidlo samotné.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
- Reklama
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak. Pedál plynu byl venku, konektor nevykazuje žádné ohnutí nebo oxidaci, promazáno. Dyž sa ta P1220 zase objeví, koupím nový ten senzor. A paxe uvidí.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
To sem zvjedaff - f poslední době Pindica padala do toho nouzáku i 3x na 20km, fčera po tom vyčištění konektoru pedálu plynu ale ujela kilometrů 40 a .... dobrý, yede, nepadá. To sem teda opravdu zvjedaff jak dlouho ještě (právě zase odjela na dalších 40 km).
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Jo! Vypadá to nadějně. (Na US pokecu o fijatech kdosyk prohlásil to čištění za úspěšné po 300+ majlích bez P1220, tam ale ešče nejsme.)
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Fčíl během cesty z prce sem se krapet zamysléél: Doposud (180+ tis km) sem vždy do Pindice dával (předepsaný) 10w40 Selenia 2K. Do všech svých (ostatních) aut (2x atmo benzín R6 BMW, VW taky benzín, 2,0TSI) liju 5w40 Millers Oil CFS (motorsport = zvýšená odolnost proti vysokým těplotám) = co dybych to sjednotil a Pindicu tím začal "krmit" tež? Pro studené starty a poprdávání okolo komína by nižší viskozita zastudena mohla být lepší, ne?
Btw, prozatím/furt yezdi bez P1220.
Btw, prozatím/furt yezdi bez P1220.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Klidně můžeš použít. Ale trošku perly sviním, tomuhle motoru stačí cokoliv podobnýho oleji. Do svojí 1,2 44 kW už ca 50 kkm leju HX7 5W40, předtim HX7 10W40. Změnu v chování nebo spotřebě oleje nepozoruju, spotřeba paliva šla dolu spíš s použitím VIFka.. 5W je za studena řidší, za tepla jsou prakticky stejný, takže ano 5W je na couračky vhodnější. Té HX7 5W40 si vezme ca 0,5L/ 7kkm (motor má přes 200 kkm a jezdí to i dálnice). Lambda i kat původní. Oleje tam je jen 2,8L tak náplň rychle degraduje, je dobrý měnit po 10kkm/ 1 rok, filtr dávám Mann.
Selenia je předražený obyčejný olej se značkovým příplatkem, nová verze je nízkopopelová, což pro Pandu neni potřeba.
Sorry za mystifikaci že na pedálu plynu neni snímač polohy, myslelo jsem že když je lanko tak je snímání polohy jen na klapce. Holt člověk se furt učí a myslet znamená h. vědět
Selenia je předražený obyčejný olej se značkovým příplatkem, nová verze je nízkopopelová, což pro Pandu neni potřeba.
Sorry za mystifikaci že na pedálu plynu neni snímač polohy, myslelo jsem že když je lanko tak je snímání polohy jen na klapce. Holt člověk se furt učí a myslet znamená h. vědět
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Neska sem poprvé od poslední opravy (konektor pedálu plynu) dostal šanci s Pindicou brmbrmbrm (čti: "Je skoro prázdná nádrž, zajeď pro benzín.", taxem ji pěkně pohonil proti Pustevnám (mno, pohonil, no... 44kW... ale redline bylo) a .... zase jede klásně hladce, plynule, žádné poškubkávání (to vždy předcházelo tomu pádu do nouzáku). Tak snad teda jo.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Dobrý den, mám pandu cross 4*4 s uzávěrkou, ale nesvítí v tlačítku dioda, nesvítí ani posvícení jiních tlačítek, např. servo sity, mlhovky, včem bude problém? Předem děkuji za odpověd.
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Žeby poistka? skontrolujte všetky v aute.
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Kua! Teda: Kunda! vs. Pindica 1:0
Fčera drahá odjela Pindicou a byla z toho záchranná akce - po pár km to uvařila, žádná voda v chladiči. Dolito, po dojezdu dom opět prázdno, neska ráno sem to dal Liborovi na zkoumání kudma to valí a ten našel (vyloženě, jasně) prokousnutou hadicu. Do paroma práce, ja snad dám kundí-rušičku (jedna už je pod střechou chalupy a zdá se že funguje) i na Pindiční parking (bouda na dřwo).
EDIT: Anti-kundí rušičky pro všechny moje auta parkující venku objednány.
Fčera drahá odjela Pindicou a byla z toho záchranná akce - po pár km to uvařila, žádná voda v chladiči. Dolito, po dojezdu dom opět prázdno, neska ráno sem to dal Liborovi na zkoumání kudma to valí a ten našel (vyloženě, jasně) prokousnutou hadicu. Do paroma práce, ja snad dám kundí-rušičku (jedna už je pod střechou chalupy a zdá se že funguje) i na Pindiční parking (bouda na dřwo).
EDIT: Anti-kundí rušičky pro všechny moje auta parkující venku objednány.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Pár krát ma napadlo v podobných súvislostiach ak má človek auto vo svojom oplotenom dvore - čo tak pripojiť na auto ten menič čo býva na ohrady pre kravy
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Ten motor je fakt nesmrtelnej
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Přijdu dom a Pindica už zase sfítí....
P1220 naskočila zas, du objednat ten senzor nový... jj, autovraky (ale mám je ráth). Ešče ze sem si pořídil tu diagnostiku (a trochu ji už i ovládám).Tak. Pedál plynu byl venku, konektor nevykazuje žádné ohnutí nebo oxidaci, promazáno. Dyž sa ta P1220 zase objeví, koupím nový ten senzor. A paxe uvidí. Já (ve spolupráci s Liborem) NATO přijdu.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006