Odpovím si tedy sám
Motorek se musí opatrně, tak aby zůstali v porádku úchyty v parabole rozlámat (roztavit) pomocí odporové páječky, kleští a šroubováku na malé dílky.
Dílky se postupně vyndají z paraboly, tak až zůstanou v parabole jen víceméně holé ty dva otočené šrouby, potom už je stačí jen kleštěmi za závit vyšroubovat a je hotovo
Pak jen provrtat dírky na šrouby z vnějšku z druhé strany, vložit nový motorek z oktávky a při příští výměně již nebude žádný problém.
Pokud by to chtěl někdo dělat šetrnějším způsobem, tak hlavičky šroubů mají křížovou drážku (já jelikož tam není vidět zkoušel torx). Po naohýbání nějakého čínského blátošroubováku by to možná šlo povolit bez rozlámání.
Motorek byl uvnitř totálně zoxidovaný, takže fungovat nemohl, zajímavé je, že parabola byla suchá a bez známek zatékání. Auto stojí venku, takže případné zatékání by se ukázalo. Pravděpodobně tam někdo v minulosti dal asi špatně zadní kryt, dovnitř nateklo, zničil se motorek a pak to nechal vyschnout.
Fotky přikládám, při samotné preparaci jsem na focení neměl čas, takže jen výsledek.

- IMG_20230307_183925.jpg (124.9 KiB) Zobrazeno 2411 x

- IMG_20230307_183944.jpg (118.28 KiB) Zobrazeno 2411 x

- IMG_20230307_184005.jpg (110.65 KiB) Zobrazeno 2411 x