Tak jsem to vzdal. Nicméně ještě než jsem se do toho všeho pustil tak jsem prostříkal kontakty v hlavním konektoru ke vstřikům, šel jsem nastartovat a z výfuku nešel žádný kouř, ale po dvou minutách už šel. Povolil jsem dva šrouby T30 co drží lištu se vstříkovačema, vyzvedl jsem všechny vstřiky ze sání a hotovo. Teoreticky by to vysunout šlo úplně v pohodě. Jenže tomu brání přívodní hadička s benzínem se kterou nejde ani za boha pohnout. Z druhé strany pod oknem kde je hadička napojená se mi to taky nepodařilo. Je to prostě nalisovaná plastová trubička obalená gumovou ochranou. Když jsem měl vstřiky zvedlé, tak přes FiatEcuScan jsem mohl vyzkoušet jestli elektrický okruh na jednotlivé vstřiky je v pohodě. A taky že asi byl. Každy vstřik párkrát cvakl a vstřik na čtvrtém válci na který šlo normálně vidět prskl trošku benzínu. Po celém tom trápení se, jsem to složil dohromady a šel znova nastartovat. Tentokrát to auto vrčelo na volnoběh nějakých 10minut než to začlo kouřit. No a pak moje cesta směřovala na půl kilometru vzdálenou wapku a šlo se fotit
