Nástřik podvozku a dutin.
Moderátor: peta.smolik
- specnazjrh
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 čer 2009, 17:51
Nástřik podvozku a dutin.
Prosím poraďte.
Pořídil jsem nové Tipo sedan a nikde jsem se nedočetl jak má ošetřený spodek a dutiny.
Případně řešil jste někdo tento způsob ochrany?
Díky za rady
Pořídil jsem nové Tipo sedan a nikde jsem se nedočetl jak má ošetřený spodek a dutiny.
Případně řešil jste někdo tento způsob ochrany?
Díky za rady
- Reklama
Re: Nástřik podvozku a dutin.
V kufri pozri do blatníkov a budeš mať predstavu, ako je auto v dutinách ošetrené.
Ak tam nájdeš vosk, môžeš byť spokojný
Ak tam nájdeš vosk, môžeš byť spokojný
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Já jsem nic neponechal náhodě a auto kompletně vystříkal dutiny, sundal veškeré plasty a nastříkal i spodek.
Dělal jsem to u každého auta co jsem vlastnil a při dalším prodeji to bylo velké plus, nikde žádná rez.
Dělal jsem to u každého auta co jsem vlastnil a při dalším prodeji to bylo velké plus, nikde žádná rez.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Pochybuju,že budou ve fabrice voskované dutiny a spodek tzn.podlaha,spoje prahů a pod plastovýmá vložkama podběhů jako každý Fiat mizernost a holý plech, takže raději si to doma poctivě ošetřit,zavčasu než to napadne liška
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Prosím vymenovať ktorá automobilka ošetruje dutiny voskom. Niektorí tu maju fantazírku Si uvedomte auto je spotrebna vec, aby mali ludia čo žrat tak sa aj tak vyrába. Kasna prebehne kataforezou, a hned na to sa strieka farba, odspodu niektore exponovane miesta dakym sajrajtom proti kamienkom. a to je všetko. Tak budíček.
Mam Bravo-2 už jedenasti rok, da sa napisat že tam ešte pod bielou farbou je podklad, neviem teraz ako to je u Fiatov, hrdza napravnice predna aj zadna, kasna nepozeral som.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Fiat Smažík Ústí n/Labem nabízí - Antikorozní nástřik dutin a podvozku vozidel. Jestli je to drahý,nebo není ,to nevím : http://www.smaziknord.cz/detail/95-novi ... u-vozidel/
Fiat Tipo HB 1.4 70kw
Fiat Brava 1.2 60kw
Ford Escort
Fiat Zastava
Fiat Brava 1.2 60kw
Ford Escort
Fiat Zastava
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Mne tá cena pripadá dobrá. 270 eur ma stálo ošetrenie podvozku bez dutín plus výmena predného ramena "po kamarátsky".
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Kataforeza není vše,pokud je tam holý plech nestříkly plastizolem např.spodek podlahy kolem prahů,podběhy ( u fiatu klasika) tak stačí pár zim jízd v soli a v místech kde je to ošuchané od kamínků se to rozjede ani nevíš jak. Něco jiného je pokud to auto většinu zimy prostojí a nejezdí,ale každodení ježdění v zimě v těch největších sračkách je o něčem jiném. Stačí porovnat se škodovkou,ač škodovky nemusím tak ti alespoň plastizolem nešetří . Další podstatná věc je jak výrobci řeši prostor vevnitř v dutinách a odtok vody-kondenzu,což u Fiatu moc slavné není a voda se v prahách pak drží. Takže u Fiatu raději dutiny vyvoskovat samodomo,a prodloužíš tomu život.rogi píše: ↑11 dub 2021, 07:11Prosím vymenovať ktorá automobilka ošetruje dutiny voskom. Niektorí tu maju fantazírku Si uvedomte auto je spotrebna vec, aby mali ludia čo žrat tak sa aj tak vyrába. Kasna prebehne kataforezou, a hned na to sa strieka farba, odspodu niektore exponovane miesta dakym sajrajtom proti kamienkom. a to je všetko. Tak budíček.
Mam Bravo-2 už jedenasti rok, da sa napisat že tam ešte pod bielou farbou je podklad, neviem teraz ako to je u Fiatov, hrdza napravnice predna aj zadna, kasna nepozeral som.
Je ale třeba říct,že jsou lidé co to neřeší jako ty,když to bereš jako spotřebák ,pak se o to nestarají a po pár letech se auta zbaví a chudák ten kdo to koupí po něm. Pak jsou ti co si auto chcou nechat co nejdýl a pořeší si antikorozní ochranu.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Pár aut už mi tady na nástřik spodku prošlo a musím říct, že čím mladší tak toho plastizolu je na autech čím dál méně.
Máš to jedno jestli ital, japonec nebo korejec, všude kryž sundáš plasty tak na tebe kouká jen katoforeza a dutiny suchý.
Z vlastní zkušenosti jestli můžu radit je do dutin nejlepší Dinitrol 1000 cena 200kč za litr. I po deseti letech je jako bys ho tam nastříkal včera.
A na spodek je nejlepší přípravek od Bernera na bázi vosku, cena za litrovku je necelých 200kč.
Včechno vyzkoušeno dlouhodobou vlastní zkušeností.
Máš to jedno jestli ital, japonec nebo korejec, všude kryž sundáš plasty tak na tebe kouká jen katoforeza a dutiny suchý.
Z vlastní zkušenosti jestli můžu radit je do dutin nejlepší Dinitrol 1000 cena 200kč za litr. I po deseti letech je jako bys ho tam nastříkal včera.
A na spodek je nejlepší přípravek od Bernera na bázi vosku, cena za litrovku je necelých 200kč.
Včechno vyzkoušeno dlouhodobou vlastní zkušeností.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Je to bohužel tak, šetří se každý halíř, všude a čím dál víc... Můj fiat tipo 2019 jsem hned po koupi ošetřil sám - vystříkal dutiny i spodek co šlo. Dutiny byly bez ošetření a plastizolu jak šafránu....Jirka Mirror píše: ↑11 dub 2021, 20:37 Pár aut už mi tady na nástřik spodku prošlo a musím říct, že čím mladší tak toho plastizolu je na autech čím dál méně.
Máš to jedno jestli ital, japonec nebo korejec, všude kryž sundáš plasty tak na tebe kouká jen katoforeza a dutiny suchý.
Z vlastní zkušenosti jestli můžu radit je do dutin nejlepší Dinitrol 1000 cena 200kč za litr. I po deseti letech je jako bys ho tam nastříkal včera.
A na spodek je nejlepší přípravek od Bernera na bázi vosku, cena za litrovku je necelých 200kč.
Včechno vyzkoušeno dlouhodobou vlastní zkušeností.
fiat tipo kombi 1.4 70kw italia 2019 (LPG přestavba)
citigo 1.0 2014
Opel astra kombi 1.4 2007
Fabia 1.0 + 1,2 2002 + 2004
Opel Kadet
citigo 1.0 2014
Opel astra kombi 1.4 2007
Fabia 1.0 + 1,2 2002 + 2004
Opel Kadet
Re: Nástřik podvozku a dutin.
Mám podozrenie že tá antikoro úprava sa stenšuje z dvoch dôvodov:
1. šetrenie nákladov pri výrobe auta
2. aby auto čo najmenej vydržalo a človek si musel kupiť nové - tzv. trvaloudržatelny rozvoj
1. šetrenie nákladov pri výrobe auta
2. aby auto čo najmenej vydržalo a človek si musel kupiť nové - tzv. trvaloudržatelny rozvoj
Re: Nástřik podvozku a dutin.
To neni podezření... Osekat výrobní náklady na minimum a úmyslně omezit životnost neni nic novýho... Jak např. elektrolytický kondenzátory v elektronice (vysychaj), tak antikorozní ochranu auta, tak ložiska, motory, elektronika pájená bez olova, slabá kabeláž atd. atd... Teď mají přibýt ještě baterky a to bude vymalováno Snad se rychle zjistí že to je slepá cesta a nejlepší i nejekologičtější auto je jednoduchý s běžnou životností 20 let..
U novýho auta jednoznačně hned vystříkat dutiny a spodek proti šutrům + vosk na podvozky (nápravnice, brzdový trubky apod.)
U novýho auta jednoznačně hned vystříkat dutiny a spodek proti šutrům + vosk na podvozky (nápravnice, brzdový trubky apod.)