TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Moderátor: peta.smolik
TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Ahoj, blíží se čas, kdy budu muset nahradit svou jedničkovou fabii, která mi dlouhodobě startuje na tři válce, něčím jiným. Už ale nechci žádnou ojetinu. Z aut, po kterých jsem pokukoval, se mi nejvíc líbí TIPO Kombi. Momentálně se ještě dají sehnat kusy pod 400t. (Tipo kombi 1.4, 70kW), co mají vyhřívaná zrcátka/sedadla, parkovací sensory, LED denní svícení. To mi bohatě stačí.
Nikdo v mém okolí Tipo nemá, tak bych se zde chtěl zeptat, jak moc jste s tímto autem spokojeni. Nerad bych co 5t. km řešil nějaký problém.
Děkuju.
Pavel
Nikdo v mém okolí Tipo nemá, tak bych se zde chtěl zeptat, jak moc jste s tímto autem spokojeni. Nerad bych co 5t. km řešil nějaký problém.
Děkuju.
Pavel
- Reklama
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Ahoj ja mam sedan .Kupoval som 10mesacnu predvadzacku so 150km za 11900 v plnej vybave.Akurat cuvaciu kameru nema.Auto je pekne a paci sa mi hlavne vonkajsok.Ten atmosfericky motor nato ze ma mat 70kw mi pride trosku lenivy ale je to rokmi overena konstrukcia.Ak to kupis treba menit olej kazdych 10tis km a dlho budes mat pokoj.Ja som reklamoval 3zavady a ztoho mi nic nedokazali odstranit.Servis maju velmi slaby.Obratil som sa na 3autorizaky.Umna je to zasekavajuca sa rychlostna paka,vrgajuca sedacka vodica a oneskorena reakcia na plynovy pedal.S riadenim niesom spokojny.Troska blbo sa drzi auto na ceste.Mam aj peugeot 308 a to je uplne ine vozenie.Ale zas ta 308cka ako nova stala raz tolko ako tipo.Moje celkove hodnotenie je ze za tie peniaze sa tipo oplati.Ak budes presedlavat zo starej fabii tak budes spokojny.Skus pouvazovat nad 1,4tjet.Ja kebyze teraz kupujem tak radsej s turbom.Je to tiez este podstivy 4valec.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Z nových aut pro běžný lidi jedno z lepších. Motor FIRE je jeden z nejlepších vůbec, zásadní slabinu nemá. Jen to je dost líný, lepší by byl T-jet... Ale jestli v tý Fobii nemáš 1,9TDI nebo dvoulitr benzín, tak to jede mnohem líp
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Ve fábii mám 1.4l, 55kW, 75HP. Takže výkonem bych šel do lepšího. Teď jsem se ještě díval po tom T-Jetu, ale nová už asi doprodali.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
jj, to pojede líp Novej T-jet doprodej a konec, jak v okolních zemích nevim (koupit v D apod. - dost lidí tam kupovalo i Škodovky atd, vyšlo to levněji než tu.. Bohužel koronáč to teď dost komplikuje... Nebo sehnat něco zánovního...
Problém jsou autorizáky, obecně u Fiatu je nejhorší odpad mechaniků, dop. svůj ověřený servis.. Garančky tvrdě přeplatíš a navíc tam je ojeb, taky ti můžou auto i zmršit... Olej tam měň po 10kkm/ 1 rok.. Autorizák ti klidně vymění jen půlku oleje, filtr otře hadrem aby vypadal nově, klidně i šlohnou drahý dobře prodejný díly - altík apod. Pokud autorizák tak důvěřuj ale prověřuj = díly označený např. kapkou barvy na šroubu, gravírováním na nenápadným místě atd. Možná je horší ochrana proti korozi = nechat si udělat kvalitní.
Problém jsou autorizáky, obecně u Fiatu je nejhorší odpad mechaniků, dop. svůj ověřený servis.. Garančky tvrdě přeplatíš a navíc tam je ojeb, taky ti můžou auto i zmršit... Olej tam měň po 10kkm/ 1 rok.. Autorizák ti klidně vymění jen půlku oleje, filtr otře hadrem aby vypadal nově, klidně i šlohnou drahý dobře prodejný díly - altík apod. Pokud autorizák tak důvěřuj ale prověřuj = díly označený např. kapkou barvy na šroubu, gravírováním na nenápadným místě atd. Možná je horší ochrana proti korozi = nechat si udělat kvalitní.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Kupoval jsem v prosinci Tipo kombi 1,4 70kW. Mám najeto pouze 250 km, jelikož stále jezdím Bravem 1,6 Mjet 88kW, které prodávám. Samozřejmě motoricky nejde srovnat, ale musíš vědět, na jaké ježdění auto kupuješ. Potřeboval jsem kombi a bylo to to nejlevnější na trhu. Zatím spokojenost, po podrobném prozkoumání. Auto jsem kupoval tzv. naslepo. Viděl jsem ho na foto a to bylo vše. Nezklamalo a vše podstatné pro mou potřebu má. Mohu jen doporučit. Navíc auto, kde si uděláš spoustu věcí sám (tedy až po záruce).
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Pokud kombi, doporučuju T-Jet, přece jen váží o něco víc a pokud mu naložíš plnej kufr, potřebuješ ten krouťák (215Nm). Mám ho tři roky a naprostá spokojenost (42000km). Jen je trochu žravější (7,85- poctivě spočítáno od začátku), hodně záleží na stylu jízdy, terénu a naložení. Minulý týden byl ještě jeden kus v Imofa Praha 4 Pankrác. Každopádně lepší i 70kW než nový tříhrnek s pětikvaltem.
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Dobrá volba bude i diesel. Mám 1,6 M-jet 88 kW ve starším (krátkém) Bravu a dlouhodobá spotřeba je 4,9 l, a to s tím jezdím prakticky po horách a točivý moment to má 300 Nm, takže zatahuje velmi slušně.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Soulasím s tím,že diesel je výborná volba. Ten motor nemá chybu
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Len je otazne ze kolko najazdi rocne.Ak nenajazdi aspon 20tis km tak by bolo pre neho vhodnejsi benzin.Kratke trasy diesla zabijaju.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
"Kratke trasy diesla zabijaju" - alebo aj nie, máme dve JTD, 200 000 a 300 000 najazdené. No asi pri modernejších áno.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Včera jsem někde četl, že u T-JETu dochází k tomu, že při studených startech proniká smrad z benzínu do vnitřku auta. Nebo se uchlastají svíčky, pokud se zastudena nastartuje motor, nenechá se ohřát, vypne .. K tomu vyšší spotřeba oproti 70kW.
Na té nekvalitě servisu a podvody něco bude. Jsem z Liberce a znám člověka, co pracoval v servisu místního autosalonu (Fiat/Suzuki/Nissan), a ten se známým chlubil jak na té levotě vydělává (nevyměněné díly, co pak někde rozprodal). Už tam asi nepracuje, ale radši bych pak s autem jezdil někam jinam. Kromě Fiata zvažuju ještě Suzuki Vitaru/S-Cross. Ale tam je cena někde jinde (vzal bych jen 4x4) a musel bych oželit velký kufr.
Tipo se mi líbí zvenčí, zevnitř, velký kufr + plnohodnotná rezerva. Čekat někde na asistenčku by se mi nechtělo.
Na té nekvalitě servisu a podvody něco bude. Jsem z Liberce a znám člověka, co pracoval v servisu místního autosalonu (Fiat/Suzuki/Nissan), a ten se známým chlubil jak na té levotě vydělává (nevyměněné díly, co pak někde rozprodal). Už tam asi nepracuje, ale radši bych pak s autem jezdil někam jinam. Kromě Fiata zvažuju ještě Suzuki Vitaru/S-Cross. Ale tam je cena někde jinde (vzal bych jen 4x4) a musel bych oželit velký kufr.
Tipo se mi líbí zvenčí, zevnitř, velký kufr + plnohodnotná rezerva. Čekat někde na asistenčku by se mi nechtělo.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Já na T-Jet nedám dopustit. Jezdím denně,najeto cca 72 000km,r.v. 2016. Nechcíplo mi to zatím ani jednou. Při startu,ani nikdy jindy.
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Ano T-jet má větší spotřebu,ale jinak motor bez nějkých emisních kravin.
Nemá EGR,nemá filtr pevných částic a má nepřímí vstřik benzinu,takže snese i krátké jízdy po městě aniž by se motor zanášel karbonem.
Ta nafta už má všechno co se týká emisí jako je EGR, filtr pevnejch částic,filtr NOX.
Takže krátké jízdy a studený provoz mu nesvědčí.
Rozdíl ve spotřebě je tak asi litr na sto km,protože tím jak máš ve výfuku 2 filtry tak je motor udušenej a tím pádem má větší spotřebu.
Nemá EGR,nemá filtr pevných částic a má nepřímí vstřik benzinu,takže snese i krátké jízdy po městě aniž by se motor zanášel karbonem.
Ta nafta už má všechno co se týká emisí jako je EGR, filtr pevnejch částic,filtr NOX.
Takže krátké jízdy a studený provoz mu nesvědčí.
Rozdíl ve spotřebě je tak asi litr na sto km,protože tím jak máš ve výfuku 2 filtry tak je motor udušenej a tím pádem má větší spotřebu.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Nevím, jestli máš s tou spotřebou pravdu. Dnes jsem koukal na PP a posledních 400 km (měl jsem vynulováno) jsem jel za 4,5 l a posledních 2.500 km mám 4,9 l, a to jezdím po horách. Jinak není pravda, že se ti diesel do nájezdu 20 tis. nevyplatí. Když nejsi první majitel, který nese největší finanční zatížení, tak se ti diesel vyplatí i při menším ročním nájezdu. Mám nyní nájezd cca 8 tis. ročně, jezdím autem pracovně dva dny v týdnu delší trasy a již to se mi vyplatí. Jinak servis, servisuji sám, není dražší než benzin, když nekoupíš vrak. Já jsem diesela kupoval s nájezdem cca 30 tis. km. Dokonce musím Mjet pochválit, protože topí dřív a lépe než benziny, které máme doma a zátah 300 Nm (mám verzi Euro 5) je opravdu příjemný a dostačující. Auto mám přes 6 let, tak vím o čem mluvím.