Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
- Reklama
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
bobNotFiat
Ano. Benzin je po nastartovani nekdy trochu citit. Ale neni to nic tak strasnyho ze by bylo potreba se tim zabyvat.
Ano. Benzin je po nastartovani nekdy trochu citit. Ale neni to nic tak strasnyho ze by bylo potreba se tim zabyvat.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Takze facelift Tipa byl predstaven. Pristrojovy display sice vypada dobre, ale ja si rad jeste uziju par let klasicky budiky. Zvenku to vypada skoro stejne, ale napis na predni masce se mi opravdu nelibi, znak Fiat se mi zda daleko hezci. Co se tyce motoru, tak po po nejakym trihrnku pod kapotou opravdu netouzim a jsem rad ze tam mam jeste T-Jet. Takze nemam pocit ze jsem o neco prisel tim ze jsem Tipo koupil jeste ve starsi verzi. Spis naopak.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Naprostý souhlas
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Jsem zvědavý hlavně na cenu, protože z tohle článku to vypadá, že bude v základu o nějakých 100000 dražší. https://www.garaz.cz/clanek/fiat-po-pet ... .seznam.cz
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 08 zář 2020, 11:10
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Ten znak Fiat byl právě nádherný a po faceliftu z toho udělali Ladu
Velká škoda základního motoru 1.4i, protože to byla volba číslo jedna pro lidi co jezdí méně a krátké trasy a nebo prostě "nechtějí problémy"
Přitom korejci, mazda a mitsubsihi stále mají atmosférické motory v nabídce, tož podle by to šlo... Navíc, když jsem se díval na testy i30 1.5 Dpi 81kw tak vůbec nejede špatně!! Trochu obavy budou z dvojnásobného počtu vstřiků jenom..
Jinak díky moc za informace ohledně zápachu benzínu v 1.4 T-Jet. Zatím ještě čekám, protože jinak dětem se prostě libí Fiat 500L Wagon a mě vlastně taky! Uvídím ještě a dám vědět...
Velká škoda základního motoru 1.4i, protože to byla volba číslo jedna pro lidi co jezdí méně a krátké trasy a nebo prostě "nechtějí problémy"
Přitom korejci, mazda a mitsubsihi stále mají atmosférické motory v nabídce, tož podle by to šlo... Navíc, když jsem se díval na testy i30 1.5 Dpi 81kw tak vůbec nejede špatně!! Trochu obavy budou z dvojnásobného počtu vstřiků jenom..
Jinak díky moc za informace ohledně zápachu benzínu v 1.4 T-Jet. Zatím ještě čekám, protože jinak dětem se prostě libí Fiat 500L Wagon a mě vlastně taky! Uvídím ještě a dám vědět...
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Po pravdě řečeno, dneska už bych si Tipo v nynější podobě nekoupil znak v přední masce je přímo zrůdnost !!! Předek vozu rázem ztratil agresivní a přitom elegantní vzhled. Taky dva pěkné, klasické kulaté budíky tachometru a otáčkoměru nahradilo něco ohavného.
No a vyměnit léty prověřený a maximálně spolehlivý atmosférický motor 1.4 za udrnčený tříhrnek to už mi hlava vůbec nebere ....
No a vyměnit léty prověřený a maximálně spolehlivý atmosférický motor 1.4 za udrnčený tříhrnek to už mi hlava vůbec nebere ....
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Tak, aby boli názory rozmanité a neboli iba jednosmerne orientované, mne osobne sa nové TIPO 2021 veľmi páči Predovšetkým kvitujem nové bezpečnostné aktívne doplnky, ktorými sa Tipo konečne v rámci výbavy plne vyrovná klasickému mainstreamu nižšej strednej triedy a bude konkurencie schopné oveľa viac, čo mu veľmi prajem. Rovnako logo Fiatu mi príde úplne ok. Ako nie som znalec historie značky, ale nemali v minulosti Fiaty podobný znak ? Ak áno nevidím nič zlé na návrate ku koreňom a tradícií. Základný benzínový motor na papieri vyzerá oproti 1.4 Fire hlavne čo sa týka parametrov fajn, samozrejme je otázna jeho spoľahlivosť hlavne v kontexte tu vyššie uvedeného článku o legende Fire Za mňa teda podarený facelift a držím palce nech predaje idú hore a hlavne aby sa to nejak extrémne nepodpísalo na cene
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Ekoterorosti jsou magoři, místo dobrý 4 válcový klasiky s nepřímým vstřikem jen kvůli "průměrným emisím na kilometr pro fabriku" se vymyslí litrovej oturbenej tříhrnek s přímým vstřikem, tj. další problémový kolovrátek co bude rád za 200kkm a bude mít drahý servis, resp. cokoliv většího bude totálka..
Ekodebilové by si měli uvědomit, že celkově je mnohem ekologičtější jedno auto co vydrží 20 let než 4 eko auta s životností pět let (včetně elektromobilů který vozí půl tuny baterek a chcíplá baterka zase bude totálka)
Pokud jde o eko, tak smysl je nemuset jezdit vůbec, tj. nevozit jabka z Jižná Ameriky ale od Litomřic, do práce nejezdit denně 30 km ale dojít pěšky dva kiláky atd.
Ale tak třeba se zjistí že tohle je slepá cesta a FIRE se zase vrátí... Nejhorší je, že samotný emise pode nejnovější euro7c (nebo kolik) tenhle motor pořád dovede splnit..
Ekodebilové by si měli uvědomit, že celkově je mnohem ekologičtější jedno auto co vydrží 20 let než 4 eko auta s životností pět let (včetně elektromobilů který vozí půl tuny baterek a chcíplá baterka zase bude totálka)
Pokud jde o eko, tak smysl je nemuset jezdit vůbec, tj. nevozit jabka z Jižná Ameriky ale od Litomřic, do práce nejezdit denně 30 km ale dojít pěšky dva kiláky atd.
Ale tak třeba se zjistí že tohle je slepá cesta a FIRE se zase vrátí... Nejhorší je, že samotný emise pode nejnovější euro7c (nebo kolik) tenhle motor pořád dovede splnit..
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Ono tie trojvalce od Fiatu Firefly už nejakú dobu na trhu sú nie ? Vie vôbec niekto ako na tom sú so spoľahlivosťou ? Ako mne by sa páčilo mať k dispozícií max krútiaci moment napr. už od 1900 otáčok, tak ale nie za cenu skrátenia životnosti celého motora. V predchádzajúcich autách som mal iba benzinové motory FIRE konštrukcie a bolo to posledné čo na aute robilo problém ak nejaký robilo, preto aj ostala dôvera vo Fiat ako značku aj pri kúpe nového auto vo forme Tipa (aj keď väčšina ľudí prekvapene pozerala, že prečo Fiat, a ešte k tomu nový).
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Je to přímý vstřik a ten je problémový sám o sobě, částečně to jde řešit aditivací /VIF) a stylem jízdy ("Italská údržba), ovšem to je jen řešení následků ale ne příčin. Navíc má filtr ve vejfuku = další problémová věc...
Oturbený FIRE je nepřímý vstřik, tak problém s karbonama na sacích ventilech nemá... Navíc 4 válec. Je obrovská škoda že tenhle motor končí Ale třeba se ještě vytáhne a bude v jednoduchým autě s žárově pozinkovanou kastlí, elektronikou s olovem, bez milionu čidel, asistentů, chytrýho nabíjení a podobných kurvítek s drahým servisem když se to podělá... Takový auto v pohodě dá 20 let a půjde jednoduše a levně opravovat...
Oturbený FIRE je nepřímý vstřik, tak problém s karbonama na sacích ventilech nemá... Navíc 4 válec. Je obrovská škoda že tenhle motor končí Ale třeba se ještě vytáhne a bude v jednoduchým autě s žárově pozinkovanou kastlí, elektronikou s olovem, bez milionu čidel, asistentů, chytrýho nabíjení a podobných kurvítek s drahým servisem když se to podělá... Takový auto v pohodě dá 20 let a půjde jednoduše a levně opravovat...
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Má přijít později motor 1,3 Firefly což je 4válec vycházející z toho litru a používá se v 500X.
Ale má to být jenom ve spojení s automatem.Samozřejmě cena bude někde jinde.
Ale má to být jenom ve spojení s automatem.Samozřejmě cena bude někde jinde.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia