Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Moderátor: peta.smolik
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Tak ja jsem si precetl nebo videl o Tipu uz velkou radu nesmyslnych recenzi a testu. Bud ti ruzni "odbornici" z rad motoristickych novinaru Tipo ani nevideli nebo nedostali zaplaceno od Fiatu. V jednom testu jsem cetl takovy kraviny, ze toho cloveka snad musela zaplatit konkurence. A trotl Pepa z Autosalonu to je kapitola sama pro sebe. To co tento ubozak predvadi je vrchol trapnosti.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
- Reklama
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Také se musím přidat. Napsané naprosto přesně.
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Muze to byt jednodussi,nez si myslite.
Kdyz nastartujes,a z mista parkovani couvas,neni problem benzin pri studenem startu zacitit,ale to nejspis s kdejakym autem.
Kdyz das rovnou za 1 a vyjedes,neni citit nic.
Samo to taky ovlivni nastaveni topeni/klimatizace.
Nastartovat a vyjet obvykle nezabere vic nez 10 sekund,pokud jsou parametry ventilace nastaveny na automatiku,behem teto doby se obvykle nijak moc nechyta...nema ani natopeno,ani nachlazeno,aby hnala ventilator.Pokud mas manual,jede temer hned,ci mnohem driv,a pak si pri vycouvani ze stani holt neco malo naberes,co vypadlo z vyfuku.
Kdyz nastartujes,a z mista parkovani couvas,neni problem benzin pri studenem startu zacitit,ale to nejspis s kdejakym autem.
Kdyz das rovnou za 1 a vyjedes,neni citit nic.
Samo to taky ovlivni nastaveni topeni/klimatizace.
Nastartovat a vyjet obvykle nezabere vic nez 10 sekund,pokud jsou parametry ventilace nastaveny na automatiku,behem teto doby se obvykle nijak moc nechyta...nema ani natopeno,ani nachlazeno,aby hnala ventilator.Pokud mas manual,jede temer hned,ci mnohem driv,a pak si pri vycouvani ze stani holt neco malo naberes,co vypadlo z vyfuku.
Tipo kombi 1.4 T-Jet,LPG, dovoz Martin SK predvadecka
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Nemůžu nereagovat na odborníka, který asi sám ví jaké to je nakapat si benzín do polobotek, takovou hovadinu by jinak nemohl napsat. Martin Vaculík je člověk který technice opravdu rozumí a umí si dát věci do souvislostí. Snad jako jediný motoristický novinář poslední doby nevychvaluje to co by se očekávalo, ale vyjadřuje názory za kterými si stojí. Jak by jinak v této zemi mohl pochválit Dobló TJet a kriticky se vyjádřit o některých prvcích nejen domácí značky?
Mám Tipo TJet LPG 2017 a benzín necítím. Jedině když šlo o známý špatný studený start z výfuku šel extra "chemický" smrad, benzínový nikdy. Dodám k tomu, že tento problém mi vymizel když jsem postupně přešel z Verva100 na V-Power Racing100.
Jo a ten Pepa z Autosalonu? Na tento pořad už se nedívám, to prostě nejde. Vzpomínám si jak lomcoval při testu 500L roletkou kufru a pak řekl "no a vidíte jak jsem to tu celé podřel". Na novém autě, které poškodil přímo při natáčení jen demonstroval, že je nešikovný, ale může za to samozřejmě Fiat.
Mám Tipo TJet LPG 2017 a benzín necítím. Jedině když šlo o známý špatný studený start z výfuku šel extra "chemický" smrad, benzínový nikdy. Dodám k tomu, že tento problém mi vymizel když jsem postupně přešel z Verva100 na V-Power Racing100.
Jo a ten Pepa z Autosalonu? Na tento pořad už se nedívám, to prostě nejde. Vzpomínám si jak lomcoval při testu 500L roletkou kufru a pak řekl "no a vidíte jak jsem to tu celé podřel". Na novém autě, které poškodil přímo při natáčení jen demonstroval, že je nešikovný, ale může za to samozřejmě Fiat.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Možná je pan Vaculík odborník na svém místě jako jeden z mála,nebo snad jako jediný v téhle zemi,ale to nemění nic na tom,že je svět motorů placený škodovkou,aby ji vyzdvihoval do nebes,kdo to čte tak to musí vidět.
A jestli ono to vše nebude tak jak psal kolega Bystro výše,defakto tohle může být problém kdejakého auta. To by potom mohl napsat pan Vaculík do testu i to,že jak projížděl kolem kupy hnoje tak vlivem špatného těsnění oken a dveří je to vše cítit uvnitř auta. Takže když nelze nalézt nějaký podstatný nedostatek tak se najde banalita typu že občas zasmrdí benzín v autě.
A jestli ono to vše nebude tak jak psal kolega Bystro výše,defakto tohle může být problém kdejakého auta. To by potom mohl napsat pan Vaculík do testu i to,že jak projížděl kolem kupy hnoje tak vlivem špatného těsnění oken a dveří je to vše cítit uvnitř auta. Takže když nelze nalézt nějaký podstatný nedostatek tak se najde banalita typu že občas zasmrdí benzín v autě.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Vaculik je jeden z mala skutecne objektivnich motoristickych novinaru a je to clovek ktery autum skutecne rozumi. Stejne tak se mi zda proti jinym motoristickym mediim Svet Motoru celkem objektivni. Moc nechapu nekoho kdo slapne do lejna tim ze se trapne naveze zrovna do Vaculika ze pry schvalne pomlouva Fiaty a pote co mu rada lidi napise jaky napsal nesmysl ma potrebu do toho lejna slapat znovu....
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Já si na pana Vaculíka nemůžu stěžovat, několikrát jsem mu psal dotaz ohledně motorismu a odpověděl hned druhý den.
Dokonce jednou můj dotaz i z odpovědí publikoval ve Světě Motorů.
Za mě je to jeden z mála novinářů který motorismu a technice rozumí.
Dokonce jednou můj dotaz i z odpovědí publikoval ve Světě Motorů.
Za mě je to jeden z mála novinářů který motorismu a technice rozumí.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
v tom clanku je jedna moc smutna info - a to ze tymi 300 skladovymi Fiatmi so starymi oldschoolovymi motormi bez kurvitok aj Fiat konci a dalsie uz budu okurvene armadou asistentov ako to robia vsetci ostatni. Esteze mi moj Fiatek vydrzi (dufam) par rokov. Vrazil som donho viac penazi ako stalo ojete auto. No aj tak je cena vsetkeho dokopy nizsia ako najlacnejsie nove auto na trhu - vratane cinskych kolovratkov. A na ceste rovnake taketo nikdy nestretnem. A to je prijemne. A uz len samotny tento fakt + prijemne a lacne zvezenie za to sakra stoja.
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
je fajn aj ked sa v clanku spomenie aj fakt, ze tieto motory maju NEPRIAME VSTREKOVANIE. Hovori to o tom motonovinarovi za aspon kus "vie" alebo je ochotny rozlisovat. Aj fakt ze napise ze Fiaty v poslednych vela rokoch si davali zalezat na protikoroznej ochrane - vacsina si drzi v pamati este hrdzou sa rozpadajuce Fiat Regata a pod. No napr. uz Marea z 1998 je celopozinkovana ! Takze nie vsetci su nemcami plateni idioti - chvalaboghu a diky aspon za tych par.
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Mareu 1.8 16V doma jeste mam,r.v. 02/ 1997.Koupeno v 9 letech s 64t. za 90.000Kc,ted ma 300t. Driv asi umre na neekonomickou opravu motoru(rozvody,hydrostely,etc.) nez na rez,i kdyz zakladni protirez servis po koupi mela.Jak rikam s oblibou,i kdyz jsem si na Tipo pekne zvykl,bejt moznost,klidne Mareu koupim znovu. A garaz znala jen pri servisovani,leto zima furt venku.A krmil jsem ji LPG.
Tipo kombi 1.4 T-Jet,LPG, dovoz Martin SK predvadecka
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Jedničková Fabia to mala vyriešené tak, že pri zaradení spiatočky sa ventilácia automaticky prepla na vnútorný okruh, aby to prípadne do interiéru nenasalo splodiny z výfuku.
Neviem ako 1.4 T od Fiatu, ale napríklad 1.2 T od Oplu prvé sekundy tlačí do motora toľko benzínu, že okamžitá spotreba je aj 4l/hod. Trvá to možno aj 10 sekúnd, kým to postupne klesne na obvyklých cca 0,7l/hod. Je to daň za Euro 6d - čím skôr zohriať katalizátor.
Ak vtedy auto stojí na mieste, za určitých podmienok nejaký ten smrad z výfuku bude určite cítiť
Neviem ako 1.4 T od Fiatu, ale napríklad 1.2 T od Oplu prvé sekundy tlačí do motora toľko benzínu, že okamžitá spotreba je aj 4l/hod. Trvá to možno aj 10 sekúnd, kým to postupne klesne na obvyklých cca 0,7l/hod. Je to daň za Euro 6d - čím skôr zohriať katalizátor.
Ak vtedy auto stojí na mieste, za určitých podmienok nejaký ten smrad z výfuku bude určite cítiť
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
Fiat Croma 1.9 TDid 66kW r.v. 1988 ex
Fiat Ritmo 1.5 75 i.e. 55kW r.v. 1986 ex
Fiat 850 Special 35kW r.v. 1972 ex
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 08 zář 2020, 11:10
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Ok chlapi, takže, když to shrnu - smrad benzínu rozhodně neproniká do kabiny přes nějakou "netěsnost". Jde o běžný smrad studeného motoru a pokud mám zavřené dveře, okna a kufr, nic do interiéru neproniká. Tak nějak?
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
Ty máš Tipo s tímto motorem, že tak přesvědčivě tady něco tvrdíš?
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: Svět Motoů a dlouhodobý test 1.4 T-JET
On nic netvrdí,jen se ve finále ptá jako zájemce o koupi Tipa jak to teda ve skutečnosti s tím smradem je
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87