Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Moderátor: peta.smolik
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Těsnění jsem dokupoval a není s tím nejmenší problém, jen se motor méně špiní. Vše je o penězích - Fiat se snaží oholit náklady na kost jako všichni.
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
- Reklama
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Fakt kto chce si nájde "robotu" Od niektorích detailov sa počas výroby upúšťa, nie je to len o peniazoch, ale i o tom, že to je na dve veci na hovno a na nič. To že sú diery vyrazené neznamená, že sa nemôžu použiť ajtam kde nič nejde.
Je to jednoduchšie na výrobu. Moja plechovica ma desať rokov, po zakúpený som tiež zistil, že chýba to a to, a čo som urobil
vykašlal sa na to. Na funkčnosť a poruchovosť to nemá žiaden dosah.
Zabúdate, že auto nieje majetok ale vec každodenej potreby pre niektorích, pre niektorích vytúžená hračka ako to tu čítam.
Je to jednoduchšie na výrobu. Moja plechovica ma desať rokov, po zakúpený som tiež zistil, že chýba to a to, a čo som urobil
vykašlal sa na to. Na funkčnosť a poruchovosť to nemá žiaden dosah.
Zabúdate, že auto nieje majetok ale vec každodenej potreby pre niektorích, pre niektorích vytúžená hračka ako to tu čítam.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Co se tyce toho tesneni tak jsem k tomu zjistil i dalsi poznatky. Dávalo se to snad standardne jen do diesela. Do T-Jetu ne. Alfy Romeo maji podobny design predni casti a kapoty jako Tipo. A ten kryt a tesneni tam nemaji bezne ani Stelvio nebo Giulia. Ma to tam snad jen Giulia ve verzi Quadrifoglio Verde. Ovsem ta ma pruduchy v kapote. Takze si myslim ze je fakt klidne mozny ze to tam nedavaji kvuli odvodu tepla od motoru a rozhodl jsem se to tam nedavat. V motorovym prostoru T-Jetu je totiz fakt strasny horko a pokud bude diky utesneni jeste vetsi tak to taky nemusi byt moc dobry.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Co se tyce start -stopu. Opravdu moc nechapu ze ma nekdo potrebu vymyslet ruzny nestandardni slozitosti jak to vyradit na porad i kdyz to muze zpusobit jiny problemy. To je fakt tak tezky to pred kazdou jizdou vypnout?
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Copak SS můžu po každym startu vypnout to není problém,ale inteligentního dobíjení se nezbavíš a dávat každé dva tři roky novou aku.je dost drahý špás.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Diery vyrazene v Tipe maju svoj ucel, nie su tam len tak, nezlahcuju vyrobu daneho dielu.rogi píše: ↑28 srp 2020, 17:50 Fakt kto chce si nájde "robotu" Od niektorích detailov sa počas výroby upúšťa, nie je to len o peniazoch, ale i o tom, že to je na dve veci na hovno a na nič. To že sú diery vyrazené neznamená, že sa nemôžu použiť ajtam kde nič nejde.
Je to jednoduchšie na výrobu. Moja plechovica ma desať rokov, po zakúpený som tiež zistil, že chýba to a to, a čo som urobil
vykašlal sa na to. Na funkčnosť a poruchovosť to nemá žiaden dosah.
Zabúdate, že auto nieje majetok ale vec každodenej potreby pre niektorích, pre niektorích vytúžená hračka ako to tu čítam.
Samozrejme, je na kazdom jedincovi, do coho je ochotny investovat a kolko..Kazdy mame nejaku uchylku, do ktorej sme ochotni investovat aj posledne euro.. ..Niekto do psa, niekto do oblecenia, do auta, do cigariet a alkoholu... ..Treba mat zo zivota nejaku radost....
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Presne tak, o system SS tu vobec nejde..Ja mam napr. v plane nechat si Tipo aspon 10 rokov a nechcem kazde 2 roky, mozno aj skor menit akumulator..Jirka Mirror píše: ↑29 srp 2020, 07:51 Copak SS můžu po každym startu vypnout to není problém,ale inteligentního dobíjení se nezbavíš a dávat každé dva tři roky novou aku.je dost drahý špás.
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
nepíšem o výrobe jedného dielu ale celého auta nebudú vyrábať ten isti diel bez dier a z dierami!
Diery sú aj technologické, nie len na odtok vody, či kateforezi, alebo na upevnenie daľšieho dielu. Skušal si otvorit kapotu po daždy? Či nahodou nebude tiecť voda z nej?
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
nepíšem o výrobe jedného dielu ale celého auta nebudú vyrábať ten isti diel bez dier a z dierami!
Diery sú aj technologické, nie len na odtok vody, či kateforezi, alebo na upevnenie daľšieho dielu. Skušal si otvorit kapotu po daždy? Či nahodou nebude tiecť voda z nej?
Treba sa drzat toho, co sa tu riesi, teda jednej konkretnej veci. Nemozeme tu rozoberat celu vyrobnu technologiu auta. To by tu bolo chytanie sa za slovicka.
Tipo ma v prednej casti kapoty vyrazene diery na konkretny originalny diel a niekto ma osadeny tento origo diel a niekto nie.
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Ja mam diesla a tesnenie som tam nemal. Vybava a motorizacia nema na to vplyv. Medzera, ktora sa tymto tesnenim utesni, nemoze mat vplyv na teplotu v motorovom priestore. Nie je to jediny otvor na odvod tepla a je mala, aj ked tam tesnenie nie je..Michal67 píše: ↑28 srp 2020, 20:48 Co se tyce toho tesneni tak jsem k tomu zjistil i dalsi poznatky. Dávalo se to snad standardne jen do diesela. Do T-Jetu ne. Alfy Romeo maji podobny design predni casti a kapoty jako Tipo. A ten kryt a tesneni tam nemaji bezne ani Stelvio nebo Giulia. Ma to tam snad jen Giulia ve verzi Quadrifoglio Verde. Ovsem ta ma pruduchy v kapote. Takze si myslim ze je fakt klidne mozny ze to tam nedavaji kvuli odvodu tepla od motoru a rozhodl jsem se to tam nedavat. V motorovym prostoru T-Jetu je totiz fakt strasny horko a pokud bude diky utesneni jeste vetsi tak to taky nemusi byt moc dobry.
Mam Deltu s 1.4 tjet, este aj cipnuty, teplota je tam vyssia si myslim oproti origo, kapota ma este aj predny previs, cize odvod tepla stazeny a nebadam nic vyrazneho..Nahanal som to aj po horskych priechodoch cez tieto letne horucavi a vsetko ok..
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Presne tak. Setria vsetci a vsade. A bude to uz len horsie do buducna.
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Ještě k tomu akumulátoru. Mám T-Jet rok výroby 2016,najeto 60 000 km. Baterii jsem měnil před měsícem,ale spíše pro jistotu,nebo jsem podlehl tomu co se říká,že odejde po 3 letech. Původní byla ještě v naprosté pohodě. Tak nevím čemu věřit.
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Mám necelých 40000km - tři zimy a baterka bez problémú (a to už dávno nejezdím denně), S/S trvale vypnutý (2017 to ještě šlo)
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Tazko povedat, comu verit a comu nie..Ja sa riadim podla faktov a dokazov.
Faktom je, ze inteligentne nabijanie akumulator nenabija, ale udrzuje ho niekde na parametroch existencnej "smrti", a to dlhodobo.
Dokaz som ziskal svojim meranim, ako to dobija pocas jazdy....Na akumulator sa musim vzdy v kazdom aute spolahnut,obvzlast v diesly, toto je nonsens , aby so musel kontrolovat aku a popripade dobijat ext nabijackou...Ved nemam V3S-ku....
Je mozne, ze tvoj akumulator by este vydrzal rok, 2, 3 ... nikto nevie...Akumulator je jeden den ok, na druhy den uz nenastartujes...Benzinove motorizacie maju riadenie manazmentu dobijania trocha ine, ako dieselove.
Momentalna pravda o modernych dieselovych autach - kratke trasy zabijaju DPF filter, dlhe trasy akumulator..
Veci ohladom inteligentneho nabijania riesia vsetci majitelia roznych znaciek..Nie je to len problem FCA..Autorizovany servis nevie pomoct, pretoze to nie je chyba, ale moderna ficurka, ktora bola vymyslena za urcitym umyslom. Odpoved autorizaku "nabijajte akumulator raz do mesiaca do plna externou nabijackou", nie je pre mna riesenie..Ani pre inych na tomto fore..Preto hladame sposob, ako sa tomu vyhnut..
Fiat Tipo Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Lancia DELTA III, 1.4 tjet, LPG
Chrysler PT Cruiser 2.0i, LPG - ex
Fiat Stilo 1.6 76kw, LPG - ex
Fiat Croma 2005, 1.9 mjet 110kw - ex
Opel Omega 3,2 V6 - ex
Opel Omega 2,5 V6 - ex
Re: Nový člen - Fiat Tipo Combi, 1.6 mjet 88kw
Ano bateriim opravdu to inteligentni dobijeni nedela dobre, ale tvrdit ze baterka kvuli tomu nevydrzi ani 2 roky je asi trochu prehnany, ze? Jo asi mi nevydrzi baterka v Tipu skoro 10 let jako original v Mondeu, ale sem tam ji nabiju a uvidim. Jestli da 4 roky je to v pohode. Rozhodne se kvuli par tisicovkam za novou baterku nebudu zabyvat vymyslenim nesmyslu, ktery muzou prinest vic skody nez uzitku. A co se tyce start - stopu tak ten proste pred kazdou jizdou automaticky vypnu. Zadna velka prace. A nekdy se ten start - stop i hodi.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra