Ahojte Fiataci
Prosím Vás pekne, chcel by som sa s Vami poradiť, keďže nemám také skúsenosti, čo to môže byť chcel by som sa s Vami poradiť.
Ide o to, že sme cestovali zo Slovenska do Chorvátska na dovolenku, vozidlo bolo s plným počtom cestujúcich a taktiež kufor bol plny batožinou. Pri tejto ceste do Chorvátska a spať na Slovensko som spozoroval jednu vec. Bolo to predovšetkým, ak bolo nejaké stúpanie, šiel som napríklad 100km a chcel som pomaličky zrychlit, keď som pridal plyn cítil som, že auto akceleruje, ale v momente, ako keby prestalo akcelerovať (ako keby proste nemohlo akcelerovať iba sa to opakovalo zrychlovalo a prestalo, zrychlovalo a prestalo). Takto to robilo možno aj 20 alebo 30 sekúnd až do chvíle pokiaľ už nemalo vyssie otacky.
Nie som si isty, ci to je turbom, alebo preco to robilo, pocitat mi nadalej ukazoval ze mam mat 6 stupen preto som nepodradzoval.
Vedel by mi niekto poradit ci je to normalne alebo je to nieco neobvykle ?
Dakujem Vam velmi pekne.
1.4 Tjet
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: 1.4 Tjet
Neviem ako to má fiat ale väčšinou palubný počítač ukazuje nezmysly o stupňoch rýchlosti.
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
Re: 1.4 Tjet
no ten motor nemozes dusit a zrychlovat napr z 1500 otacok. neviem ako to je original. ale ja mam maximalny krutiaci moment okolo 2600.. a vtedy mozes zrychlovat,
to je motor ktory potrebuje otacky aby pre teba nieco urobil. 1500 je minimum 2000 optimum pre ustalenu jazdu..
Ak chces zrychlovat tak minimalne 2500 -3000
to je motor ktory potrebuje otacky aby pre teba nieco urobil. 1500 je minimum 2000 optimum pre ustalenu jazdu..
Ak chces zrychlovat tak minimalne 2500 -3000
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
- twistedTSD
- Začátečník
- Příspěvky: 49
- Registrován: 06 pro 2014, 14:27
Re: 1.4 Tjet
Nevím, jak funguje rádce řazení v novějších Fiatech, ale u koncernu je to jeden velký vtip. Pokud cítíš, že se motor trápí, tak podřaď a na tu hovadinu se vykašli.
Ex: Fiat Punto mk2a 1.2 8V Dynamic 5dv. :,(
Re: 1.4 Tjet
Ahoj Lukepn ako si spokojný s Fiatom? Napíš svoje dojmy.
Re: 1.4 Tjet
Ahojky.
Čo by si chcel konkrétne vedieť ?
S autom som úplne spokojný či už z hľadiska motorizácie, ktorá má svoju silu, ale aj z hľadiska dizajnu a využívania vozidla.
Auto je naozaj skvelé za tie peniaze nemám čo vytknúť snáď len to, že ak ide pred tebou auto a podstreluje zopár mini kamienkov tak mám asi 5 miest až do plechu zdredych. Sú to malé bodky, ale mrzí ma to, že nové autíčko a už mi niekto ofrka....
Akurát čítam ten chiptuning na 150 koni, cinto je dobré skusit, či to vie ublížiť. Ale viem si predstaviť v tipe aj takýto výkon )
Čo by si chcel konkrétne vedieť ?
S autom som úplne spokojný či už z hľadiska motorizácie, ktorá má svoju silu, ale aj z hľadiska dizajnu a využívania vozidla.
Auto je naozaj skvelé za tie peniaze nemám čo vytknúť snáď len to, že ak ide pred tebou auto a podstreluje zopár mini kamienkov tak mám asi 5 miest až do plechu zdredych. Sú to malé bodky, ale mrzí ma to, že nové autíčko a už mi niekto ofrka....
Akurát čítam ten chiptuning na 150 koni, cinto je dobré skusit, či to vie ublížiť. Ale viem si predstaviť v tipe aj takýto výkon )
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1.4 Tjet
Ahoj, neni se ceho bat, motor, spojka atd je stejna jako u 150k verze tjetu, zvladne to jak nic.
Re: 1.4 Tjet
"Palubný radca" preraďovania je nezmysel v mnohých autách.
Na firemných Mercedesoch v práci ponúka radiť vyššiu rýchlosť kľudne pri 1500 otáčkach!
Aj na rovine potom cítiť ako sa motor trápi a v stúpaní trasie celým autom...
S prázdnym Fiatom 1.9JTD si dovolím ísť po rovine aj na 1400 ot. no pred zrýchlením podradím, ak pridávam a radím hore kopcom - točím občas skoro do maxima - (nielen) talianske autá potrebujú "taliansku údržbu"
Vygoogli si "talianska údržba motora"
Na firemných Mercedesoch v práci ponúka radiť vyššiu rýchlosť kľudne pri 1500 otáčkach!
Aj na rovine potom cítiť ako sa motor trápi a v stúpaní trasie celým autom...
S prázdnym Fiatom 1.9JTD si dovolím ísť po rovine aj na 1400 ot. no pred zrýchlením podradím, ak pridávam a radím hore kopcom - točím občas skoro do maxima - (nielen) talianske autá potrebujú "taliansku údržbu"
Vygoogli si "talianska údržba motora"
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)