Mám najeto od listopadu cca 12000 km a zatím mi TJet (LPG) při startu chcípnul jen jednou, a to v dost velkým mrazu. Na podruhé už pohoda. Každopádně, při startu vyběhnou otáčky na cca 1300 a jak pustím spojku, někdy má tendenci seběhnout ručka dolů, ale elektronika ji hned podchytí a pak už to neudělá. Tuším, že dealer mi říkal, že při vypínání motoru jednotka bleskově odpojí LPG vstřiky, aby lépe chytil klasicky na beneli. Každopádně mi kladl na srdce 98 oktanů a výš. Při kombinaci s LPG rozhodně. A jednou za cca měsíc, dva ho alespoň třicet/čtyřicet km prohnat právě na benzín, nejlépe po dálnici. A udržovat v nádrži od třetiny do poloviny. No kurva, kdo si to má všechno pamatovat?
Psal jsi, že dáváš 95 a VIF, tak nevím, zda by v tomhle nemohl být zakopaný pes. Přijde mi podivný, že by za to mohlo LPG, když by měl startovat vždy na benzín.
p.s. Další poznatek. Nedojíždím do prázdna, ale nestačil jsem natankovat LPG a na rezervu to fakt ujelo téměř 100 km, byť jsem ho teda nehnal, ale píšou, že osm litrů plynu při rozsvícení kontrolky by tam ještě mělo být. Asi nekecají.. Pak jsem dotankoval do plné necelých 42 litrů.