Zdravím vás,
mám Fiat Sedici 1.9 JTD 88kw Multijet ročník 2008, čipnutý na cca 110 kw.
Mal som s autom problém že v zime štartovalo na 4-5 pokus a celé auto, keď motor nebol nahriatí, rezonovalo alebo vibrovalo, ale fest silno.
Prišiel som s nim do dielne, vymenili sme žhaviče, vyčistili EGR a škrtiacú, mimo iného aj zadné tlmiče, všimli sme si že predchadzajúci mechanik čo ho robil najskôr naschvál
nedotiahol šrúby na zadnom diferáku, na motore a kade tade. Podoťahovali sme, vyčistili motor čističom pretože niekde tiekol olej a zrazu auto nešlo naštartovať.
Po niekoľkých dňoch sme zistili že je to snímačom tlaku paliva na rampe, vymenili sme ho. Auto naštartovalo ale malo nepríjemný zvuk pri štartovaní a cca po 2-3 minútach zdochlo, motor sa vypol. Prečítal som niečo na internete a vyzerá to že je to snímač impulzov kľukového hriadeľa, vybral som ho vonku, zohrieval zapaľovačom a meral hodnoty, zvyšovali sa 900 - 1000 - 1100 - 1200 ... čiže snímač je zlý, kúpil som nový a vymenil.
Auto znova naštartuje, aj keď zvuk pri štartovaní je dosť divný, ako keby niečo tam praskalo, ale cca po 2 minútach auto znova zdochne.
Prosím poraďte mi niekto, čím to môže byť, diagnostika neukazuje žiadne chyby, sme bezradní.
// Ešte som si všimol, keď odmontujem spodný kryt motora, všade je vytečený olej, vidím asi 3 miesta kde chýba nejaký komponent, neviem či to tak má byť alebo prečo si to v predchadzajucom servise nevšimli... Pridám do druhého príspevku fotografie
Auto naštartuje a zdochne - 1.9 JTD 88kw Multijet
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28 pro 2018, 20:23
- Reklama