Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Moderátor: peta.smolik
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Jo, ale to bude stát spoustu peňez a nakonec zjistíš, že máš vadný MAP senzor za 300,- a budou za něj chtít další tisíce.
Proto je tu tohle fórum, tak mu někdo napovězte rozumější možnost.
Proto je tu tohle fórum, tak mu někdo napovězte rozumější možnost.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- Reklama
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Chlapi, děkuju za nápady a chci se zeptat na dvě věci:
1. je možné MAP senzor nějak proměřit a zjistit tak, jestli není náhodou vadný
2. kde mám sehnat nový MAP senzor, který bych tam mohl vyzkoušet a kdyby to jím nebylo, abych ho mohl vrátit
1. je možné MAP senzor nějak proměřit a zjistit tak, jestli není náhodou vadný
2. kde mám sehnat nový MAP senzor, který bych tam mohl vyzkoušet a kdyby to jím nebylo, abych ho mohl vrátit
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Teď jsem zkusil úplně nový MAP senzor a je to pořád stejné, takže tím to není.
Nápady už asi došly.
Nebo by jste ještě někdo něco poradil?
Nápady už asi došly.
Nebo by jste ještě někdo něco poradil?
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Zkoušel jsi léčbu Vifem ?
Další možnost, vyčistit vstřikovací ventily ultrazvukem,
předpokládám svíčky, kabely, cívky máš nové, rozvody zkontrolované, sání s klapkou vyčištěné.
Lambdasonda taky musí fungovat, jinak motor pojede v nouzovém režimu.
Ještě bych doporučil změřit komprese válců, jestli jsou v pořádku kroužky a nepodpálené ventily.
Další možnost, vyčistit vstřikovací ventily ultrazvukem,
předpokládám svíčky, kabely, cívky máš nové, rozvody zkontrolované, sání s klapkou vyčištěné.
Lambdasonda taky musí fungovat, jinak motor pojede v nouzovém režimu.
Ještě bych doporučil změřit komprese válců, jestli jsou v pořádku kroužky a nepodpálené ventily.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
vif.. a nebo pred kazdym startem obetovat kralika... to bude stejne spolehlive. Napadu tu ma celou haldu, akorat skoro nic nezkusil... :/
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Díky rozeberu to jedno, po druhém:
Moc díky.
To mi ještě nikdo neradil, ale dobře, je to další v pořadí, uvidíme.Vitaml píše:zkoušel jsi léčbu Vifem ?
Zkusím probrat s mechanikem.Vitaml píše:další možnost, vyčistit vstřikovací ventily ultrazvukem,
Jo, je to popsané v předchozích příspěvcích.Vitaml píše:předpokládám svíčky, kabely, cívky máš nové, rozvody zkontrolované
Jo, to taky.Vitaml píše:sání s klapkou vyčištěné
Ta funguje - je zkontrolovaná diagnostikou.Vitaml píše:lambdasonda taky musí fungovat, jinak motor pojede v nouzovém režimu
Také měřeny - OKVitaml píše:ještě bych doporučil změřit komprese válců
Tohle také ještě zkusím prodiskutovat s mechanikem, případně to uděláme.Vitaml píše:jestli jsou v pořádku kroužky a nepodpálené ventily
Moc díky.
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Musím sem napsat o takovém malém, nedorozumění mezi mnou a mechanikem.
Včera jsem k němu dal znovu auto, že se po všem ještě jednou koukne, a že hlavně zkusí stříknout nějakým sprejem okolo sání, za chodu motoru, jestli to někde není nějak netěsné.
No, netrvalo to dlouho a volá, tak to zvednu a říká mě, ža druhém válci je místo 14, jen 7 barů, tak mu říkám, že mně minule říkal, že tlaky jsou OK, on mě ale řekl, že minule nebyla řeč o tlacích ve válcích, ale o tlaku paliva
Prostě jsem se buď nějak přeslechl, nebo to řekl tak, že jsem pochopil, že je řeč o tlaku ve válcích.
Návrh pokračování opravy od něj je následující:
- kouknout se na vačky, jestli nejsou smetené, je to 16V a případně výměna vačky nebo vaček (nejjednodušší a nejlevnější varianta - něco okolo 4000Kč)
- podpálené ventily - tedy oprava ventilů a hlavy - odhadem okolo 8000Kč
- zapečené kroužky - k tomu se ale moc nepřiklání.
Podle něj to bude nejšpíš ta smetená vačka, že to u těchto aut bývá.
Mám možnost mít z rodiny zadarmo náhradní motor, jenom je to o rok mladší model a třídvéřák.
Já mám sání ze slitiny a na tom náhradním motoru je sání z plastu.
Co se týče všeho, co je na motoru vidět, tak nelze nic použít - všechno je to jiné, jinak provedené, jediné, co šlo použít byla cívka a regulátor napětí na altíku, jinak nic.
Dokáže mi někdo poradit, jestli by z toho motoru šla použít vačka nebo hlava, nebo prostě něco z vnitřní části motoru, když sem napíšu VINka obou aut?
Můj motor:
VIN: ZFA182000*04429503
MOTORE - ENGINE: 182A4.000
VERSION: 182BB1AA
Náhradní motor:
VIN: ZFA182000*04778518
MOTORE - ENGINE: 182A4.000
VERSION: 182AB1AA01D
Předem děkuju.
Včera jsem k němu dal znovu auto, že se po všem ještě jednou koukne, a že hlavně zkusí stříknout nějakým sprejem okolo sání, za chodu motoru, jestli to někde není nějak netěsné.
No, netrvalo to dlouho a volá, tak to zvednu a říká mě, ža druhém válci je místo 14, jen 7 barů, tak mu říkám, že mně minule říkal, že tlaky jsou OK, on mě ale řekl, že minule nebyla řeč o tlacích ve válcích, ale o tlaku paliva
Prostě jsem se buď nějak přeslechl, nebo to řekl tak, že jsem pochopil, že je řeč o tlaku ve válcích.
Návrh pokračování opravy od něj je následující:
- kouknout se na vačky, jestli nejsou smetené, je to 16V a případně výměna vačky nebo vaček (nejjednodušší a nejlevnější varianta - něco okolo 4000Kč)
- podpálené ventily - tedy oprava ventilů a hlavy - odhadem okolo 8000Kč
- zapečené kroužky - k tomu se ale moc nepřiklání.
Podle něj to bude nejšpíš ta smetená vačka, že to u těchto aut bývá.
Mám možnost mít z rodiny zadarmo náhradní motor, jenom je to o rok mladší model a třídvéřák.
Já mám sání ze slitiny a na tom náhradním motoru je sání z plastu.
Co se týče všeho, co je na motoru vidět, tak nelze nic použít - všechno je to jiné, jinak provedené, jediné, co šlo použít byla cívka a regulátor napětí na altíku, jinak nic.
Dokáže mi někdo poradit, jestli by z toho motoru šla použít vačka nebo hlava, nebo prostě něco z vnitřní části motoru, když sem napíšu VINka obou aut?
Můj motor:
VIN: ZFA182000*04429503
MOTORE - ENGINE: 182A4.000
VERSION: 182BB1AA
Náhradní motor:
VIN: ZFA182000*04778518
MOTORE - ENGINE: 182A4.000
VERSION: 182AB1AA01D
Předem děkuju.
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Když jsem dělal před rokem hlavu (115 tkm), taky už bylo na ventilech znát, že se začínají napalovat, ale tlaky byly pořád dobré (14 bar), nechal jsem je přebrousit a na svých pozicích jsem je s hlavou zaleštil.
Teď mám takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=LgfWehncrOc" onclick="window.open(this.href);return false;
Jestli pasuje hlava z MK1 na MK2 přesně nevím, ale teoreticky by měla.
Teď mám takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=LgfWehncrOc" onclick="window.open(this.href);return false;
Jestli pasuje hlava z MK1 na MK2 přesně nevím, ale teoreticky by měla.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Co je MK1 a MK2?
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Mk1 punto do r.v. asi 2000
Mk2 po r. 2000
Mk2 po r. 2000
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Díky za odpověď, ale já řeším jestli jsou stejné motory Fiat Brava 1,6 16V, r.v 97, pětidvéřák a Fiat Bravo 1,6 16V, třídvéřák, r.v. 98 a ne Punto.
V příspěvku výš tam mám vypsané hodnoty ze štítků obou aut, tak jestli by něco z motoru šlo použít do toho druhého motoru.
Teď tomu tady nějak nerozumím.
Proč se probírají Punta?
V příspěvku výš tam mám vypsané hodnoty ze štítků obou aut, tak jestli by něco z motoru šlo použít do toho druhého motoru.
Teď tomu tady nějak nerozumím.
Proč se probírají Punta?
Naposledy upravil(a) pepa1 dne 04 pro 2018, 18:20, celkem upraveno 1 x.
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
S tím kovovým a plastovým sáním to bude stejné.
Taky nemáš popis svého auta.
Taky nemáš popis svého auta.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Jaký popis mého auta ?
Asi jsem teď mimo
Asi jsem teď mimo
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Uživatelský panel > profil > podpis
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod
Napadlo mě to, ale měl jsem zato, že když tady vše přesně popisuji v příspěvcích, tak je to dost podrobné.
Zajímá mě, jestli prostě bude pasovat něco z vnitřní části motoru z toho třídvéřáka do toho pětidvéřáka, když od sebe mají rok.
Z venku tam už nic nepasuje
Jestli někdo víte podle těch VIN, jestli jsou ty motory uvnitř stejné.
Díky
Zajímá mě, jestli prostě bude pasovat něco z vnitřní části motoru z toho třídvéřáka do toho pětidvéřáka, když od sebe mají rok.
Z venku tam už nic nepasuje
Jestli někdo víte podle těch VIN, jestli jsou ty motory uvnitř stejné.
Díky
Fiat Brava 1,6 16V 1997 benzín + LPG