Seicento topení

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Čarda
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 15 bře 2011, 07:32

Seicento topení

Příspěvek od Čarda »

Může mi někdo poradit? Pořídil sjem autu v zimě /seicento r.v.2003/ a teprve až se oteplilo, jsem zjistil, že topení nejde vypnout. S daným kolečkem můžu kroutit jak chci, efekt žádný, vzduch jde furt horký. Dík Petrovi N. Zní to jednoduše, kéž by to bylo ono. Opravář mi řekl, že to může míc víc příčin, nejhorší by byla výměna ventilu. Říkal, že radši by dvakrát rozebral spojku, než jednou zpravoval topení.
Naposledy upravil(a) Čarda dne 17 bře 2011, 10:13, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Petr N.
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 09 bře 2007, 11:46
Bydliště: Praha

Re: Seicento topení

Příspěvek od Petr N. »

Jedna z možností:
Od regulačního kolečka vedou dvě lanka ovládání, která jsou k němu nastrčena. Někdy vypadnou a jeto. Když budeš oddělávat deklík u ovládání tak abyses k tomu dostal, poslední šroub je pod knoflíkem ovládání ventilátoru - ten se silou vytáhne.
Uživatelský avatar
Gaaspi
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 11 úno 2018, 01:34
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Re: Seicento topení

Příspěvek od Gaaspi »

Já mám opačný problém. Stále fouká studený vzduch i když otočím knoflík na topení. Takže to bude to lanko? Nikdy jsem nerozebíral palubovku na seicientu tak múžete něco k tomu napsat víc? Ohledne toho kde co třeba odmontovat abych zkontroloval ty lanka? Alebo se k tomu lanku dostat nejako od spodu palubovky? Na škode 120 jsem měl stejní problém že lanko se odtrhlo od knoflíku ale dale se to potáhnout ručne od spodu.
KIA Sephia -> Škoda Favorit -> Škoda 120 -> Škoda Felicia -> Daewoo Racer -> Fiat Seicento
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Seicento topení

Příspěvek od liborko »

Asi se ti vysmejklo lanko buď vevnitř u ovl.kolečka nebo u klapky u radiatoru. Spíš bych to viděl u té klapky. Není tam špatný přístup,otevřeš kapotu,odděláš tapec a přes příčku se dostaneš k radiatoru a ke klapce. Lepší přístup než na puntu.K ovládacímu kolečku vevnitř jsem nelezl,ale nejspíš bude stačit sundat středový panel,drží tušim na dvou imbus šroubech a měl by ses dostat k lanku.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
Gaaspi
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 11 úno 2018, 01:34
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Re: Seicento topení

Příspěvek od Gaaspi »

Vďaka nevíš sem dát fotku a přikreslit šipku kde to zhruba je? Myslím když otevřu kapotu a v prostore motora kam mám jít...
KIA Sephia -> Škoda Favorit -> Škoda 120 -> Škoda Felicia -> Daewoo Racer -> Fiat Seicento
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Seicento topení

Příspěvek od radek.s »

Pokud se nemýlím, tak v Seicentu není klapka na míchání teplého a studeného vzduchu, ale na přívodu vody do radiátoru je ventil, který se ovládá knoflíkem na teplotu vzduchu. Ale to lanko tam je.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Seicento topení

Příspěvek od liborko »

jojo tak jsem to myslel
a je to naprd pač když člověk přepne teplý vzduch na studený tak trvá dost dlouho než začne foukat chladný vzduch,teda alespoň u mě na seicentu to tak dělá,a přisuzuju to právě tomu ventilu, na puntu je to o něčem jiném
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
Gaaspi
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 11 úno 2018, 01:34
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Re: Seicento topení

Příspěvek od Gaaspi »

Měli jste pravdu. Problémem byl knoflík. Je to opravené a funguje jak má.
liborko píše:jojo tak jsem to myslel a je to naprd pač když člověk přepne teplý vzduch na studený tak trvá dost dlouho než začne foukat chladný vzduch,teda alespoň u mě na seicentu to tak dělá
Mne to nedělalo. Ja jak otočim na modře během několika vteřin fouká studení vzduch, jak otočím na rudou už fouká (ani dvě vteřiny) teplý vzduch. A jak dobře topí když už jsme přitom, žádné jiné auto (viz podpis) mi tak dobře netopilo a co se týka času od nastartování auta v zime a jak rychle začne topit je taky zatím seicento to nej co sem poznal.
KIA Sephia -> Škoda Favorit -> Škoda 120 -> Škoda Felicia -> Daewoo Racer -> Fiat Seicento
Uživatelský avatar
Gaaspi
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 11 úno 2018, 01:34
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gaaspi »

To je pravda. Malej kokpit, motor ve předu... To se se škodovkou 120 ani nedá porovnat jak neefektivně topila...
KIA Sephia -> Škoda Favorit -> Škoda 120 -> Škoda Felicia -> Daewoo Racer -> Fiat Seicento
Odpovědět

Zpět na „Seicento“