1,4 T-Jet

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Martin.nz
Fiaťák
Příspěvky: 94
Registrován: 18 srp 2017, 19:06
Bydliště: Zákupy

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Martin.nz »

Tak jestli ten problém spíš nebyl v těch svíčkách. Jestli si to dobře pamatuji, tak uživatel Tipolpg, je měnil přibližně ve stejnou dobu co použil tu superkoncentraci VIFu. Ale možná už si to nepamatuji přesně a hledat se mi to nechce.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od martin72 »

Problém s ranním startem odstranil koktejl Vervy a plechovky VIFu, cukání (kolísavý výkon v tahu mezi 2-3tisíci) odstranila výměna svíček. Hanz55 měl problém jen s kolísavým výkonem v tahu a též to odstranila výměna svíček.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

No tak že mám už po reklamácií... Výsledok: nič nezistili. Vyjadrenie sa technika k reklamácií: "Servis kontaktoval technickú podporu, skontroloval chod vstrekovačov, kontrola sania, výmena sviečok. Servis vykonával skúšobný štart vozidla za studena v intervaloch ráno/poobede, bez prejavenej závady. Počas celej návštevy vozidla v servise sa vada neprejavuje, skúšobných štartov celkovo 6x bez závad". Po prevzatí auta som s technikom naštartoval auto a bez problémov. Potom ďalšie 3 štarty bez problémov a 4 slabo zakolísali otáčky. Dnes 5 štart už viac vynechalo. Kto vie aké sviečky tam dali keď Vám tuna ostatným pomohlo vymeniť sviečky.
Skúsim natankovať 100 oktán na OMV a uvidím čo to spraví...

Zaujímave je že švagor rieši rovnaký problém na Chevrolet Aveo 1.4 ročník presne neviem a má tam cca 75 000 KM...

Nájde sa niekedy príčina problému? :?
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od martin72 »

Myslím si, že to tu už zaznělo jasně , je to palivem. Kup mu sirup , netvrdím, že ho tam máš nalít celý, ale přiměřeně. Jinak ing. Železný z VIF s.r.o. říkal,že tyto příznaky některé autoservisy také léčí vyšší koncentrací jejich sirupem.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od TipoLPG »

jojo007 píše:výmena sviečok. :?
Ahoj, nechci ti brát iluze, ale svíčky jen byly vzhledově zkontrolované a možná ani to ne. Svíčky ti servis jen tak bez důvodu nevymění. Sám sem toto v servisu zažil a nakonec sem si je musel koupit sám za svoje
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Uživatelský avatar
hans55
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 27 srp 2017, 17:42
Bydliště: Česká Sibiř

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od hans55 »

Svíčky jsem konzultoval v servise při první garanci - pokud diagnostika nic neukáže, servis je nemá jak vyreklamovat Fiatovi, takže výměna za svoje.
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od TipoLPG »

V pondělí večer sem jel tankovat benzín. VIFu sem dal podle dávkování co uvádí výrobce a doplnil klasickou 95 od Benziny a následující ráno katastrofa, studené starty jako předtím (motor šel na tři válce) než sem do nádrže nalil celou plechovku VIFu.
Tak sem včera odpoledne do již plné nádrže nalil opět celou plechovku VIFu a dnes ráno studený start na výbornou.
Nedá se nic dělat, ale při každém tankováním musím rovnou šoupnout celou plechovku do nádrže
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od rossi »

to se ti vyplatí? ten vif je dost drahej
i 250ká 1/2l.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
tatko Tom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 461
Registrován: 08 úno 2018, 12:05
Bydliště: Prievidza

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od tatko Tom »

Do ďalšej nádrže pol plechovky, do ďalšej štvrť...neskôr 5 odmeriek, potom už len po tri :)
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od TipoLPG »

rossi píše:to se ti vyplatí? ten vif je dost drahej
i 250ká 1/2l.
A co jiného mám dělat, když ten můj zajebaný motor na klasické palivo prostě nejede???
Jezdim na LPG, tak benzín tak často neberu, ale zase se snažím, tankovat čerstvou plnou nádrž tak 1x za 2 měsíce
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

Šoková terapia už není šoková ale stála terapia.. :D Toto je už na plač...
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od rossi »

tankovat čerstvou plnou nádrž tak 1x za 2 měsíce
jestli to nebude tím starým benzínem, za 2 měsice se tam může vysrážet nějaká voda. spíš bych tam zkusil lít velfobin, nebo něco podobnýho.
je to podstatně lacinější.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od TipoLPG »

Tak ještě jednou to napíšu :evil: . Do neděle bez problémů jezdilo auto na směs 0,5 L VIFu a benzínu, v pondělí sem nalil 50 ml VIFu a dotankoval plnou (Benzina) a problém byl na světě. Tak že podle tebe se mi benzín v nádrží podělal za 12 hodin od tankování? Po nalití zbyleho množství plechovky auto zase startuje jak má
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
turbom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 481
Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Bydliště: Havl. Brod. a okoli

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od turbom »

Me jeden clovek tvrdil, ze to co popisujes je v podstate dost casty jev u Tipo T-jet + lpg. Po nastartovani na benzin se motor hada a ma tendenci kolisani otacek.
Po nekolika vterinach je to pry ok. Pry je to tim, nez se upravi mapa na benzin. Tipo ma pry stejnou jednotku pro lpg i pro benzin.
Vic o tom nevim. Prodavam, jak jsem nakoupil.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Vitaml »

To je ale chyba-nedokonalost SW.
I když má jen jednu řj, tak ta by měla vědět, na které palivo startuje a podle toho si upravit mapu ihned, měla by mít v paměti naučené 2 mapy, podle paliva a teploty motoru, na co je zrovna přeplá, ne?

Neplatí náhodou, že po třetí reklamaci lze výrobek vrátit? Neplatí to i u aut?
Asi by to měl Fiat řešit.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Odpovědět

Zpět na „Tipo 2016“