1,4 T-Jet
Moderátor: peta.smolik
Re: 1,4 T-Jet
Může se stát, že MAPsenzor bude kecat (proměřovat), ECU to nezjistí a diagnostika jenom při full zapojení. Což znamená , že si sama snímá tlak a teplotu a porovnává to s údaji auta. Diagnostika by měla být kalibrovaná, tudíž slouží jako referenční zdroj dat. Ale takovou komplexní mají jen autorizované servisy.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
- Reklama
Re: 1,4 T-Jet
Ahoj lidičky, včera sem si půjčil a vyměnil na autě MAP senzor, odpojil baterku a dnes ráno sem nastartoval v naději že ranní start bude v pořádku, ale omyl, volnoběh po startu stejně katastrofální jako se starým MAP.
Shrnu to, najeto 9500 km, auto má aktuální (novou verzi) softwaru, jezdí pouze na OMV 100 žádné Ono atd, zkoušen jiný MAP, 3x v servisu a bez úspěchu ...Pořád to studené startuje na pochvu.
Je tu někdo zdejší, kdo by na závadu přišel, práci, čas vše zaplatím
Už sem z toho auta nešťastný, přemýšlím že ho snad prodám
Shrnu to, najeto 9500 km, auto má aktuální (novou verzi) softwaru, jezdí pouze na OMV 100 žádné Ono atd, zkoušen jiný MAP, 3x v servisu a bez úspěchu ...Pořád to studené startuje na pochvu.
Je tu někdo zdejší, kdo by na závadu přišel, práci, čas vše zaplatím
Už sem z toho auta nešťastný, přemýšlím že ho snad prodám
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
TipoLPG píše:Ahoj lidičky, včera sem si půjčil a vyměnil na autě MAP senzor, odpojil baterku a dnes ráno sem nastartoval v naději že ranní start bude v pořádku, ale omyl, volnoběh po startu stejně katastrofální jako se starým MAP.
Shrnu to, najeto 9500 km, auto má aktuální (novou verzi) softwaru, jezdí pouze na OMV 100 žádné Ono atd, zkoušen jiný MAP, 3x v servisu a bez úspěchu ...Pořád to studené startuje na pochvu.
Je tu někdo zdejší, kdo by na závadu přišel, práci, čas vše zaplatím
Už sem z toho auta nešťastný, přemýšlím že ho snad prodám
Tak že sa ani neoplatí žiadať servis aby mi dali nový software... Toto snáď nieje možné aby v autorizovanom servise nevedeli kde je problém...
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Re: 1,4 T-Jet
A jak ho prodáš s touhle závadou ?? Každý potencionální kupec ti auto vrátí a v bazarech taky nejsou blbci.TipoLPG píše: přemýšlím že ho snad prodám
Vozil bych ho do servisu tak dlouho, dokud na to nepřijdou. Požadoval bych náhradní auto a ať se snaží. Auto je v záruce !!
Jako další věc ... mám dojem, že po třetí reklamaci se stejnou závadou, kterou nejsou schopni opravit, máš nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. I když v tomhle případě bych se raději poradil s právníkem.
Hlavně bych se vůbec nezmiňoval o tom, že jsi si sám zkoušel měnit MAP senzor .... !! Řeknou, že si udělal zásah do elektroniky vozu a máš po záruce
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: 1,4 T-Jet
Nejsem si jistý, jestli u této ECU na smazání adaptací stačí odpojit baterku. A mám ještě jeden dotaz, píšeš, že jezdíš jen na BA98+. Jezdíš čistě na benzín, nebo to kombinuješ s LPG.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Ještě jeden dotaz do pléna, vy co máte problémy, koukal se někdo na vaše svíčky. Vím, že doba mého mládí je dávno v trapu, ale za nás to byla nejlepší diagnostika. A na druhou stranu, v dnešní době, kdy chodím reklamovat každou druhou věc,tak by mě nepřekvapila špatná šarže.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Když sem poprvé vezl auto do servisu, tak prý byly zkontrolované svíčky (vizuálně) a ještě byla měřená komprese, to sem viděl i nějaký graf co mi v servisu byl ukázán.
To by chtělo na dva dny si od někoho vypůjčit svíčky, komu auto startuje normálně
To by chtělo na dva dny si od někoho vypůjčit svíčky, komu auto startuje normálně
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
Včera sem provedl na autě jistou úpravu a dnes ráno nastartovalo nádherně, krásně drží 1100 ot a po ohřáti klesnou. Pokud bude i zítra start dobrý napíšu co sem s autem udělal. Sice teď venku je jen 12 st ale myslím že tato nízká teplota zázračně neuzdravila auto
Naposledy upravil(a) TipoLPG dne 26 srp 2018, 08:05, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
Tak ty svíčky mě taky napadly, zvlášť u auta na LPG. Nevím co tam Fiat dává za tip, ale na LPG jsem jezdil posledních 20 let a svíčky jsem měnil tak po 8-10000 km, na tom plynu víc trpí. Jak píše Martin víš, první co se vždycky začalo řešit při špatném chodu motoru bylo zapalování. A vizuální kontrola je jako co, že se na ně koukal. Já je vždycky aspoň vyšrouboval a přeměřil ohmetrem. Dost často se to pozná už při demontáži a pohledem na zbarvení toho jiskřiště (je jiný odstín šedi než u ostatních). Nevím jestli jezdíš jen do servisu, kde ti to prodali, zkusil bych jinou pobočku Fiatu, třeba budou mít schopnější servis.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Re: 1,4 T-Jet
Tak koukám, že ti měřili i kompresi, tak to měli ty svíčky demontované.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Re: 1,4 T-Jet
jj presne niekedy zaleží aj id servisákov.. mne tiež opravili vec, ktoru mi povedali že nevedia opraviť na opačnej strane mesta .. skus iny servisMartin.nz píše:Tak ty svíčky mě taky napadly, zvlášť u auta na LPG. Nevím co tam Fiat dává za tip, ale na LPG jsem jezdil posledních 20 let a svíčky jsem měnil tak po 8-10000 km, na tom plynu víc trpí. Jak píše Martin víš, první co se vždycky začalo řešit při špatném chodu motoru bylo zapalování. A vizuální kontrola je jako co, že se na ně koukal. Já je vždycky aspoň vyšrouboval a přeměřil ohmetrem. Dost často se to pozná už při demontáži a pohledem na zbarvení toho jiskřiště (je jiný odstín šedi než u ostatních). Nevím jestli jezdíš jen do servisu, kde ti to prodali, zkusil bych jinou pobočku Fiatu, třeba budou mít schopnější servis.
Re: 1,4 T-Jet
Zdravím kluci, tak dnes ranní start opět vynikající, krásně drží studený motor otáčky 1100, žádné kolísání, či chod na 3 válce.
Ač se to bude zdát k neuvěření, tak problém byl v palivu.
Do prázdné nádrže sem nalil celou 0,5 l plechovku VIFu a dotankoval Vervou do plna
V minulosti sem zkoušel jen samotnou Vervu, bez výsledku.
VIFu sem už ze zoufalství dal 10x více než je doporučené dávkování a ono to fakt zabralo.
Mě tedy kombinace VIF a Verva pomohla.
Ještě že jezdím na LPG, jinak bych se při každém tankování pěkně finančně prohnul. Třeba by stačilo dát celou plechovku VIFu do obyčejného levnějšího benzínu, každopádně doporučené dávkování VIFu nepomůže, musí se ho tam dát více
Ač se to bude zdát k neuvěření, tak problém byl v palivu.
Do prázdné nádrže sem nalil celou 0,5 l plechovku VIFu a dotankoval Vervou do plna
V minulosti sem zkoušel jen samotnou Vervu, bez výsledku.
VIFu sem už ze zoufalství dal 10x více než je doporučené dávkování a ono to fakt zabralo.
Mě tedy kombinace VIF a Verva pomohla.
Ještě že jezdím na LPG, jinak bych se při každém tankování pěkně finančně prohnul. Třeba by stačilo dát celou plechovku VIFu do obyčejného levnějšího benzínu, každopádně doporučené dávkování VIFu nepomůže, musí se ho tam dát více
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
Že by šoková terapie . To je dobrý signál, že se projevila změna v chování motoru. Verva je sice plně aditivovaná, ale ne VIFem. Konkrétně VIFem je aditivovaná pouze Efecta 95. Ono záleží kde se benzín čerpá, hodně záleží na výtoči konkrétní čerpačky. Tady bych řekl, že náchylnější na degradaci jsou dražší benzíny, jelikož se méně točí jak BA95. Jinak dlouhodobé předávkování aditivy bych nepovažoval za rozumné řešení. V tvém případě, kdy na benzín nastartuješ a pak přepneš na plyn bych tvoji metodu viděl jako dlouhodobě akceptovatelnou a opodstatněnou (myslím to z důvodu, jak dlouho ti benzín v nádrži zůstává). Jak jsem už někde napsal, když jsem koupil Bravo, tak se mi občas také stalo, že se mi při startu zhouply otáčky a kolem dvou tisíc jsem pozoroval lehké poškubávání při vlažném motoru. Po koupi jsem začal aplikovat Vervu po dalších třech měsících jsem měnil MAPsenzor, příznaky odcházely pozvolně. Možná někomu pomůže (projeví se hned) změna v chování motoru u někoho to bude chtít dlouhodobější terapii (tím myslím jen při samotné změně paliva). Jednorázový šok celou lahvičkou VIFu také motoru nic neudělá. Někdy stačí vzít jednou blbý benzín a než se to z nádrže dostane může to trvat nespočet kilometrů, někdy ani to nepomůže a vypouští se nádrž. Nejhorší je voda, drží se u dna a v benzínu se nerozpouští. Na vyvázání se používal líh, který se nalil do nádrže. VIF dokáže vyvazovat vodu v benzínu.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil