1,4 T-Jet
Moderátor: peta.smolik
Re: 1,4 T-Jet
Nazdar.
Ja po tom co som motorom prehnal VIF mam starty dobre.
Teraz mam takmer 18000 po 9 mesiacoch.
Ale okolo 12000 to bolo kazdym startom horsie, v podzemnej garazi som pocul aj spomenuty chod na 2-3 valce. Po tom som isiel na dovolenku a zrejme talianskym a rakuskym benzinom sa to zlepsilo a prestal som to riesit.
Po prichode som dal VIF, taku malu flasticku a odvtedy to startuje bez problemov. Asi to tam budem liat kazdych 3000 km.
Ja po tom co som motorom prehnal VIF mam starty dobre.
Teraz mam takmer 18000 po 9 mesiacoch.
Ale okolo 12000 to bolo kazdym startom horsie, v podzemnej garazi som pocul aj spomenuty chod na 2-3 valce. Po tom som isiel na dovolenku a zrejme talianskym a rakuskym benzinom sa to zlepsilo a prestal som to riesit.
Po prichode som dal VIF, taku malu flasticku a odvtedy to startuje bez problemov. Asi to tam budem liat kazdych 3000 km.
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
- Reklama
Re: 1,4 T-Jet
Super, hned zítra ho do auta naleju, pač auto po opravě má blbé starty tak jako dřív, tak vyzkouším toto, evidentně autorizovaný servis si s tímto poradit neumí.
Ten VIF ta lejes při každém tankování? Tankujes obyčejný Natural 95 a přidávaš VIF?
Ten VIF ta lejes při každém tankování? Tankujes obyčejný Natural 95 a přidávaš VIF?
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
ten VIF benzin se dávkuje lékarnicky
10ml na 1litr benzinu
10ml na 1litr benzinu
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: 1,4 T-Jet
Dává se pravidelně 1:1000, to je 10ml na 10 l benzínu. Přečti si to na plechovce.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: 1,4 T-Jet
jo máš pravdu
je to 10na 10.
nějak sem si ty ml a litry popletl.
je to 10na 10.
nějak sem si ty ml a litry popletl.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: 1,4 T-Jet
Tak VIF koupen za 57 peněz, nalit do nádrže a dotankováno do plna. Uvidíme zda po vyjetí nádrže bude znát nějaký rozdíl
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
Páni o čom???
VIF jak do nafty (letný/zimný) tak do benzínu je SUPER výrobok - navyše sa nič zlé nestane aj pri silnom predávkovaní - sám som ho na doporučenie mechanika v zime za silných mrazov predávkoval štvornásobne - a z nie celkom 100-percentných zdrojov (zamestnanec) mám info, že ho Slovnaft dáva z 5-litrových kanistrov priamo do nádrží prémiovej nafty v zime
A ona potvora má najlepšiu filtrovateľnosť zo všetkých...
Osobne síce už používam inú technológiu (no je drahšia) avšak VIF vzhľadom k pomeru cena/vlastnosti vrele doporučujem - chutil jednotkovému benzínovému Puntu, dvojkovému JTD, manželkinmu POLU a všade s citeľným efektom
VIF jak do nafty (letný/zimný) tak do benzínu je SUPER výrobok - navyše sa nič zlé nestane aj pri silnom predávkovaní - sám som ho na doporučenie mechanika v zime za silných mrazov predávkoval štvornásobne - a z nie celkom 100-percentných zdrojov (zamestnanec) mám info, že ho Slovnaft dáva z 5-litrových kanistrov priamo do nádrží prémiovej nafty v zime
A ona potvora má najlepšiu filtrovateľnosť zo všetkých...
Osobne síce už používam inú technológiu (no je drahšia) avšak VIF vzhľadom k pomeru cena/vlastnosti vrele doporučujem - chutil jednotkovému benzínovému Puntu, dvojkovému JTD, manželkinmu POLU a všade s citeľným efektom
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: 1,4 T-Jet
VIF používám leta a nedám na něj dopustit.
Používejte ho pravidelně a věřím, že budete mít po problémech.
Používejte ho pravidelně a věřím, že budete mít po problémech.
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Re: 1,4 T-Jet
Také mohu vřele doporučit. Přidávám do benzinu už léta ( Stilo,Bravo, Tipo) o nikdy žádný problém. Naopak,zlepší se spotřeba a možná i akcelerace. Do starších motorů cca kolem 100 000 km,přidávám Militec 1,ale to už je jiné téma.
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Re: 1,4 T-Jet
Aditiva typu VIF to chce dávat pravidelně, jinak se to míjí účinkem. Čistící efekt je pozvolný, tak nečekejte po dvou nádržích nějaké extra zázraky. Závěry bych dělal tak po ujetí cca 2000km. Před 14 dny jsem byl nucen sundat hlavu z manželčina punta 1.2 16V - ustrelilo hlavové těsnění, tak vám sem dám fotky, jak probíhá čistící proces. Pro porovnání přidám fotky sání mého T-jet po najetí cca 25tisic na Vervu , obě auta v době demontáže měly tachometrovych cca 160 tisíc.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Rádi se podíváme.
Taky VIF dávám a objednám si ten Militec-1.
Taky VIF dávám a objednám si ten Militec-1.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: 1,4 T-Jet
Osobne som kedysi dávno bol veľmi spokojný s Metabondom. Ich vtedajší prípravok chutil jednotkovému Puntu a predtým aj Wartburgu, Škode 120Ls. (Nie Metanova!)
Militecy známy automechanik tlačí do všetkého. Mne nie, pretože si to neprajem.
Teraz jazdím pol roka Multiplu 1.9JTD 85kW. Posledná dlhšia jazda Prievidza-Vychylovka a na druhý deň nazad 4,2l/100km. Spotrebu nádrž-nádrž mám v rozsahu 4,9-6,0.
Metabond ECO v prevodovke, Metabond GT+ vmotore, aj Megalen v nafte.
Zle?
Militecy známy automechanik tlačí do všetkého. Mne nie, pretože si to neprajem.
Teraz jazdím pol roka Multiplu 1.9JTD 85kW. Posledná dlhšia jazda Prievidza-Vychylovka a na druhý deň nazad 4,2l/100km. Spotrebu nádrž-nádrž mám v rozsahu 4,9-6,0.
Metabond ECO v prevodovke, Metabond GT+ vmotore, aj Megalen v nafte.
Zle?
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: 1,4 T-Jet
Ahoj Fiaťaci. Chcem sa spýtať majiteľov Fiat tipo 1,4 T-jet že aké máte otáčky pri 130 km rýchlosti?
Re: 1,4 T-Jet
Tak jsem se se dostal k slíbeným fotkám. Jedny jsou z Punta 1.2 16V a druhé z Brava t-jet 110kw. Konstrukčně jsou oba motory dost podobné, oba měly při rozborce tachometrových cca 160tisíc km, u Brava jsou to poctivé údaje u Punta netuším. S Puntem jezdí manželka (většinou), tankoval se do toho BA95 kde bylo potřeba , žádná aditiva se nepřidávala. Spotřeba oleje cca 0,1l na 1000km stejně jako u Brava. Od dubna jsem začal tankovat Efektu od Benziny. Motor neměl problémy se studenými starty, je to ještě euro3. Zatím se s ním na Efektu najelo cca 2500km, během této doby, klesla průměrná spotřeba, zlepšila se dynamika a i ochota motoru jezdit (přiměřeným způsobem) pod hranicí 2000ot/minutu. Bravo má spotřebu oleje podobnou jako Punto a posledních cca 25tisíc jezdí až na vyjímky na Vervu.
foto hlavy Brava bezprostředně po demontáži.
Na fotkách je vidět, že po stranách vstupních kanálů, kde není úplně přesné slícování s plastovým sacím potrubím ještě zůstává zbytek napečených olejových par. Ostatní části sání jsou již čisté a to včetně ventilů.
Foto hlavy Punta před zabrušováním ventilů. Hlava byla demontovaná z důvodu ustřeleného hlavového těsnění a jelikož jsem neměl moc času, tak jsem s tím dojel až domů, tak že jsem s tím jel cca 25km. Jízda s takto vytuněným těsněním je pro fajčmekry, výkon se z toho dostává pomocí otáček, tudíž lehká noha (hodně lehká) a vysoké otáčky.
Na fotkách je vidět, kudy proudí nejvíce směsi, v těch místech je sání již vyčištěné, i na sacích ventilech je vidět probíhající čištění. Osobně si myslím, že stříbrné budou tak za dalších 5-10tisíc km. A tento povlak není problém vytvořit i u nového motoru během 5-10 tisíc km. Vzniká nepékáním olejových par z odvětrávání klikové skříně motoru. Že funguje jako houba při studeném startu, to už jsme si tady řekli.
A zde jsem si bez dovolení dovolil ukrást jednu fotku ze sousedního vlákna o Puntu, jedná je o 1.4 8V rv. 2015 s proběhem cca 55 tisíc km a provoz na LPG, byl tam sice nějaký problém s lambda sondou, ale nemyslím si, že by byla zodpovědná za ten výsledek. Fotografie je pořízená už po částečném pokusu o ozdravnou kůru VIFem a Vervou.
foto hlavy Brava bezprostředně po demontáži.
Na fotkách je vidět, že po stranách vstupních kanálů, kde není úplně přesné slícování s plastovým sacím potrubím ještě zůstává zbytek napečených olejových par. Ostatní části sání jsou již čisté a to včetně ventilů.
Foto hlavy Punta před zabrušováním ventilů. Hlava byla demontovaná z důvodu ustřeleného hlavového těsnění a jelikož jsem neměl moc času, tak jsem s tím dojel až domů, tak že jsem s tím jel cca 25km. Jízda s takto vytuněným těsněním je pro fajčmekry, výkon se z toho dostává pomocí otáček, tudíž lehká noha (hodně lehká) a vysoké otáčky.
Na fotkách je vidět, kudy proudí nejvíce směsi, v těch místech je sání již vyčištěné, i na sacích ventilech je vidět probíhající čištění. Osobně si myslím, že stříbrné budou tak za dalších 5-10tisíc km. A tento povlak není problém vytvořit i u nového motoru během 5-10 tisíc km. Vzniká nepékáním olejových par z odvětrávání klikové skříně motoru. Že funguje jako houba při studeném startu, to už jsme si tady řekli.
A zde jsem si bez dovolení dovolil ukrást jednu fotku ze sousedního vlákna o Puntu, jedná je o 1.4 8V rv. 2015 s proběhem cca 55 tisíc km a provoz na LPG, byl tam sice nějaký problém s lambda sondou, ale nemyslím si, že by byla zodpovědná za ten výsledek. Fotografie je pořízená už po částečném pokusu o ozdravnou kůru VIFem a Vervou.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
Moje saci ventily s vyblitym endoskopem (nez jsem to rozhodil, ale bohuzel jsem puvodni stav nefotil)
- 250k celkem, po 100kkm na LPG a predtim 100k na E85, zadny VIF a podobny nesmysly to nikdy nevidelo.
Takze bych to tak nedramatizoval, spis problem v odvetrani klikovky, olej a tak.
Druha hlava z vrakace ventily mela 'kovove' ciste jako ty tvoje, moje po vyndani byly zakarbonovane na urovni 'zaspineny'. Proste tam je poznat, ze je neumyva benzin. Cekal jsem to horsi, ventily nebyl problem ocistit do kovoveho lesku
- 250k celkem, po 100kkm na LPG a predtim 100k na E85, zadny VIF a podobny nesmysly to nikdy nevidelo.
Takze bych to tak nedramatizoval, spis problem v odvetrani klikovky, olej a tak.
Druha hlava z vrakace ventily mela 'kovove' ciste jako ty tvoje, moje po vyndani byly zakarbonovane na urovni 'zaspineny'. Proste tam je poznat, ze je neumyva benzin. Cekal jsem to horsi, ventily nebyl problem ocistit do kovoveho lesku