Nazdra chlopy. Už dlhšiu dobu mi pri naštartovanom aute niečo sičalo čo predtym nebolo. Nedávala som tomu dlho pozornosť , dnes som sa kukol len tak zo zvedavosti a našiel som odtrhnutu hadičku ktora neviem načo služi... problem je že to bolo cele zlomené som to prilepil sekunďákom naspäť a sičanie prestalo chcem však vedieť čo to bolo a načo to slúži.
Keď som tu hadičku upchal prstom auto chcelo skapať,, a potom naopak.. ked som ju zas zapchal auto išlo a ked odopchal auto chcelo zdochnúť
Viem že tá hadička ide do aktívneho uhlia.. ale ani to neviem načo slúži
záhadná hadička
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
záhadná hadička
- Přílohy
-
- 37406503_1922217317800201_9126770753419608064_n.jpg (139.33 KiB) Zobrazeno 2803 x
- Reklama
Re: záhadná hadička
To je elmagneticky ventil a přes ty hadičky jdou Benz.vypary do filtru s akt.uhlim. Můžeš to dát celé pryč a hadičky ucpat,a nebo to opravit nějakým dvousložkovým pevným lepidlem a nechat tak.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: záhadná hadička
može to mať vplyv na dávkovanie alebo tak?alebo na štarty? keď to bolo odpojene?
Re: záhadná hadička
No pokud nebudeš mít ty hadičky zaslepené,resp. tu která vede do tělesa vstřikovače tak ti budou nejspíš haprovat volnoběžné otáčky. Ta druhá hadička co vede do palivové nádrže může být teoreticky odpojená,pač ta je napojená na kulový zpětný ventil,maximálně budeš citit kolem auta smrad benzínu
Ono by to celé mělo fungovat jednoduše a je to tam jen kvuli ekologii,aby ty výpary z nádrže nešly ven. Funguje to tak,že benz.výpary z nádrže jsou odváděny do toho filtru s akt.uhlím a poté jsou přes ventil vedeny do motoru zpět ke spálení. Já to z mojeho punta vyndal celé ven a hadičky zaslepil. A funguju už tak 10 let. Podle mě zbytečnost,akorát ten bazmek překáží pod rukama když se něco dělá.
Ono by to celé mělo fungovat jednoduše a je to tam jen kvuli ekologii,aby ty výpary z nádrže nešly ven. Funguje to tak,že benz.výpary z nádrže jsou odváděny do toho filtru s akt.uhlím a poté jsou přes ventil vedeny do motoru zpět ke spálení. Já to z mojeho punta vyndal celé ven a hadičky zaslepil. A funguju už tak 10 let. Podle mě zbytečnost,akorát ten bazmek překáží pod rukama když se něco dělá.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: záhadná hadička
táto hadička je to ta vedie len do toho ventilu a uhlia , tá bola zlomená ta koncovka.. kde sa hadička nasuva na ten ventil
- Přílohy
-
- fiat-punto-aktivne-uhlie.jpg (35.51 KiB) Zobrazeno 2782 x
Re: záhadná hadička
Ta modrá to je jen propoj mezi nadobkou a ventilem,jedna hadička vede z pal.nádrže do nádobky jako vstup a druhá výstup z toho ventilu do vstřikovače, tzn.pokud byl ventil zrovna otevřený tak ti to táhlo falešný luft do vstřikovače
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87