Ty hadičky od toho EGR ventilu klidně odpoj a utěsni, aby ti neutíkal podtlak z podtlakový pumpy.cvoky1 píše:Mam punto 1.7td 96. Nemohohol by mi sem niekto hodit zapojenie tych podtak. hadiciek. Jedna ide z EGR ventilu druha tusim z posilovaca na brzdy ide to do nejakeho dielu. Neviem co to je mozno spatny ventil. Je to pripevnene pred riadiacou elektronikou.
Ja mam s tymto puntom odzaciatku problemi. Uz som neviem kolkaty majitel a kazdy to asi cele rozsteloval.
Zere mi to 7l nafty. Nad 2800 ot sa mi rozsvecuje v pravo na palubovke kontorolka vstrekovania ale len ked pridavam plyn,neviem co s tym. Bol som aj vo Fiate vDun. Strede,ale nejako sa im nic nechcelo. Ze vraj to turbo nema dostatocny tlak. ako to odstranit alebo v com to moze byt.
Vstrek cerpadlo som dal nastavit a aj trysky su dobre a rozvody su dobre,su vymenene.
Bol by som rad keby mi to zralo tak 5.5l nafty s kludnym svedomim by som to aj niekomu predal.
Za odpovede dakujem.
Ten díl, co nevíš co je, to je elektroventil, který pouští podtlak do egr ventilu a tím ho ovládá. Když to všechno zacpeš, tak vyřadíš z činnosti ten EGR ventil a má to i trochu příznivý vliv na motor + výkon + nazasírá se motor sračkama z vejfuku.
Ta kontrolka nebude kontrolka vstřikování, ale asi kontrolka turba, ta se rozsvicí, když překročíš maximální tlak, takže zřejmě nefunguje regulace tlaku, ta nevim přesně jak funguje, ale je to mechanicky, takže to bude jen zatuhlý.
A na 5,5l se budeš těžko dostávat, maximálně na dálku, ale nesmíš jet víc než 100km/hod. Já mám průměrnou spotřebu 5,8l /100km město + dálka při rychlosti max 100km/hod. Když jsem jezdil město + dálka kolem 150km/hod. tak byla spotřeba 7,3l.
Tyhle punta maj blbě spřevodovaný převodovky, protože to při vyšších rychlostech točí strašně moc otáček a tudíš to i žere. Točí to pomalu jak benzíňák. Schází tam 6ka, pak by to bylo OK.
Jestli máš další dotazy, tak se ozvi, klidně na ICQ a proberem to.