HELP - černé svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 13 l
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - černé svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 13 l
Z ničeho nic mi Punto 1.2. r.v. 2000 začalo žrát kolem 12 litrů, při jízdě to občas zaškubalo, celkové to jelo nějak z tuha. Vymontoval jsem svíčky, všechny 4 černé, z výfuku jde černý kouř...zárvoneň mě dost hučí kolísavým zvukem palivové čerpadlo....může to spolu souviset..?nevíte v čem by mohl být prolém?
- Reklama
Re: černé zapalovací svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 1
Skontroluj si olej.. Spotreba, farbaromagna píše:Z ničeho nic mi Punto 1.2. r.v. 2000 začalo žrát kolem 12 litrů, při jízdě to občas zaškubalo, celkové to jelo nějak z tuha. Vymontoval jsem svíčky, všechny 4 černé, z výfuku jde černý kouř...zárvoneň mě dost hučí kolísavým zvukem palivové čerpadlo....může to spolu souviset..?nevíte v čem by mohl být prolém?
Voda- hladina, masnota...
Kouř- Farba je čierna to vieme, ale zápach? Ide pri pridaní, alebo ubratí...
Re: HELP - černé svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 13 l
zkontroluj nebo si nech zkontrolovat vstřikovací trysky, když jsou špatné tak se to projeví vysokou spotřebou, černými výfukovými plyny, výkonnostním výpadkem motoru...romagna píše:Z ničeho nic mi Punto 1.2. r.v. 2000 začalo žrát kolem 12 litrů, při jízdě to občas zaškubalo, celkové to jelo nějak z tuha. Vymontoval jsem svíčky, všechny 4 černé, z výfuku jde černý kouř...zárvoneň mě dost hučí kolísavým zvukem palivové čerpadlo....může to spolu souviset..?nevíte v čem by mohl být prolém?
mrkni se na tuto stránku:
http://punto.mysteria.cz/trysky.htm
Měl jsem podobný problém: při nízkých otáčkách auto škubalo, při vysokých v pohodě. V servisu mi řekli že prý je to vadnou cívkou, která poskytuje při nízkých otáčkách slabé napětí. rešením byla výměna cívkyromagna píše:no tak nakonec to fakt byla lambda..celé i s opravou mě to stálo 1700 Kč, spotřeba je na obvyklých číslech...jen se mě te'd zdá, že při rozjezdu a nízkých otáčkách to škube...při vysokých v poho
Může být špatné čidlo teploty (jestli máš Mk2, mělo by ukazovat 1/2). Pak by jel motor "na sytič", tedy s vyšší spotřebou, a při vyšší teplotě jet na sytič je špatně (pokles výkonu).Davids píše:Cau chci se zeptat, mam takovy problem spotreba cca 10-11 litru rucicka teploty vody max na 1/4 ale ventilator se obcas spusti, muze to byt tim ta spotreba? a navic se mi zda, ze motor pri zahrati trosku ztraci na vykonulacin píše:Tak prej to byla lambada, nebo co...
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Patrik píše:Může být špatné čidlo teploty (jestli máš Mk2, mělo by ukazovat 1/2). Pak by jel motor "na sytič", tedy s vyšší spotřebou, a při vyšší teplotě jet na sytič je špatně (pokles výkonu).Davids píše:Cau chci se zeptat, mam takovy problem spotreba cca 10-11 litru rucicka teploty vody max na 1/4 ale ventilator se obcas spusti, muze to byt tim ta spotreba? a navic se mi zda, ze motor pri zahrati trosku ztraci na vykonulacin píše:Tak prej to byla lambada, nebo co...
no mam punto I, ale i tak je to malo dneska jsem to mel nastartovane cca po 20 minutach se mi roztocil ventilator, ale ukazatel teploty neprekrocil tu 1/4 tak nevim, zkusim to cidlo vymenit a uvidim, jeste me napadl termostat, ze by byl otevreny, ale to by se zase neroztocil ventilator, je to zahada