nevim teda jakej tam mas ty, my tam mame tento a ten stoji 800,-
nevim proc chodit nakupvat do fiatu primo.
ale kdyz de do hadice nahrada za 150 tak je to lepsi
Málo topí
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Tomas-Oaza
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 281
- Registrován: 01 dub 2006, 22:04
- Bydliště: Nikol-City 608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Málo topí
- Přílohy
-
- 134_1.jpeg (32.54 KiB) Zobrazeno 7699 x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
- Reklama
Re: Málo topí
jo tak přesně tenhle tam mam. Kdes ho za ty prachy sehnal. Já jsem nejlevněji sehnal jen "polskou druhovýrobu" za půlku, tj. asi za 2.000,-. Proto jsem se na výměnu vyprdnul. Osm stovek je sice taky ranec zak hroudu hliníku, kus plastu a drtek mosazi , ale už se o tom dá aspoň uvažovat.Tomas-Oaza píše:nevim teda jakej tam mas ty, my tam mame tento a ten stoji 800,-
nevim proc chodit nakupvat do fiatu primo.
ale kdyz de do hadice nahrada za 150 tak je to lepsi
- Tomas-Oaza
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 281
- Registrován: 01 dub 2006, 22:04
- Bydliště: Nikol-City 608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Málo topí
no tady v brne
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
- Tomas-Oaza
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 281
- Registrován: 01 dub 2006, 22:04
- Bydliště: Nikol-City 608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Málo topí
pak ho maji i tady za podobnou castku
http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-di ... vo-1473592" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-di ... vo-1473592" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
www.lanciaklub.cz
Re: Málo topí
Tak jsem to nejdřív zkusmo řešil "seškrcením" hadice k chladiči a teploměr vylezl na 4 dílky (občas i na 5, v táhlém krpálu dokonce na 6) a vida už to topilo. Sice žádná sláva, ale už to bylo o něčem jiném.
Termostat jsem nakonec vyřešil "náhradou do hadice" (díky za dobrý nápad) za 142Kč, což sice vyžadovalo silnější hadici (než tam dávat nějakou starou, koupil jsem kvalitní vysokotlakou) za 111Kč a trochu práce a tradá za 253Kč jsem "opravil" termostat, který stojí kolem tisícovky (originál za 4tis). Teplota docela rychle vyleze na provozní 4dílky (dle diagnostiky kolem 80-85°C) a topení je vcelku dostačující. Ikdyž asi jako u Wartbourga - v autě je dostačující teplo, ale saunu neuděláš. Chladič je v podstatě skoro studený, prostě motor více odpadního tepla nemá Chladič zůstal i nadále zadeklován a to komplet, s termostatem jsem se přes 5 dílků už nedostal, takže v pohodě.
Už chápu, proč se u nafťáků tolik dodávalo nezávislé topení...
Termostat jsem nakonec vyřešil "náhradou do hadice" (díky za dobrý nápad) za 142Kč, což sice vyžadovalo silnější hadici (než tam dávat nějakou starou, koupil jsem kvalitní vysokotlakou) za 111Kč a trochu práce a tradá za 253Kč jsem "opravil" termostat, který stojí kolem tisícovky (originál za 4tis). Teplota docela rychle vyleze na provozní 4dílky (dle diagnostiky kolem 80-85°C) a topení je vcelku dostačující. Ikdyž asi jako u Wartbourga - v autě je dostačující teplo, ale saunu neuděláš. Chladič je v podstatě skoro studený, prostě motor více odpadního tepla nemá Chladič zůstal i nadále zadeklován a to komplet, s termostatem jsem se přes 5 dílků už nedostal, takže v pohodě.
Už chápu, proč se u nafťáků tolik dodávalo nezávislé topení...
Re: Málo topí
hrabeTom píše:Tak jsem to nejdřív zkusmo řešil "seškrcením" hadice k chladiči a teploměr vylezl na 4 dílky (občas i na 5, v táhlém krpálu dokonce na 6) a vida už to topilo. Sice žádná sláva, ale už to bylo o něčem jiném.
Termostat jsem nakonec vyřešil "náhradou do hadice" (díky za dobrý nápad) za 142Kč, což sice vyžadovalo silnější hadici (než tam dávat nějakou starou, koupil jsem kvalitní vysokotlakou) za 111Kč a trochu práce a tradá za 253Kč jsem "opravil" termostat, který stojí kolem tisícovky (originál za 4tis). Teplota docela rychle vyleze na provozní 4dílky (dle diagnostiky kolem 80-85°C) a topení je vcelku dostačující. Ikdyž asi jako u Wartbourga - v autě je dostačující teplo, ale saunu neuděláš. Chladič je v podstatě skoro studený, prostě motor více odpadního tepla nemá Chladič zůstal i nadále zadeklován a to komplet, s termostatem jsem se přes 5 dílků už nedostal, takže v pohodě.
Už chápu, proč se u nafťáků tolik dodávalo nezávislé topení...
Tak letošní zimu jsem to vyladil k "maximálnosti". Pod motor jsem udělal dekl (kus plastu od nárazníku až na nápravu), čímž se motor méně ochlazuje proudem vzduchu pod vozem. Hadici do chladiče mám celou zimu úplně zaškrcenou, takže chladím motor jenom topením. Chladič samozřejmě stále dokonale zadeklován. Protože jsem kolenovrt, pouštím topení až když se ohřeje motor a po ochlazení zase vypínám - hraji si tedy na termostat . Díky krytu motoru se teploměr vyšplhá na provozní teplotu (4dílky) kolem 10km (při "běžných" zimních teplotách tedy kolem 0°C). Na trase asi 150km (kolem -5°C) bylo v autě celou cestu pěkné teplo (i rozespalým dětem). Jeli jsme bez přestávky (tedy bez "vychladnutí") a nebyl žádný problém s přehříváním. Občas sice vylezl teploměr na 5d - stačilo pustit větrák naplno a do 2minut kleslo zpět 4d. Pravda na závěr cesty při pomalém šplháním do hor se motor "pěkně ohřál" krátkodobě i na 6d (asi na půl minuty) - ještě to ani nezačalo řvát "přehřáto" . To však pouze proto, že jsem bloudil a tedy nehlídal teploměr (místo na teploměr jsem čuměl do mapy) ....
P.S.: NENÍ TO APRÍL !!!
Re: Málo topí
Ja som pred zimou natlačil do medzier prednej masky tie sivé trubky, čo sa nimi izoluje teplovodné potrubie. Nevyzerá to síce skvelo no pomohlo to.
Otázka k tomu spodku vozu - nebol a nemal by byť zospodu nejaký "kryt motora"?
Otázka k tomu spodku vozu - nebol a nemal by byť zospodu nejaký "kryt motora"?
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)