Zdravím, máte nekdo zkusenosti jakou životnost ma turbodmychadlo na fiatu Bravo 1,9 110Kw a zda je lepsi koupit potom uplne nove a nebo reparovane?
To stejne i ohledne filtru pevnych častic zatim teda vypaluje každych cca 700-800km i když mi to prijde celkem často ale děla to tak od doby co mám auto což je už 6let předemnou je mel jiny majitel 4roky
momentalne mám najeto 170tisíc Km proto se ptám na tyto dvě veci počítam že jejich životnost se muže pohybovat kolem 200tisic najetych.
dík za odpověď
životnost turbodmychadla a DPF filtru Bravo 1,9 110KW
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: životnost turbodmychadla a DPF filtru Bravo 1,9 110KW
Ťažko povedať, či dostaneš konkrétnu odpoveď od niekoho. Veľa toho závisí práve od Teba. Ak jazdíš ako človek a s rozumom do 250k km môžeš mať s prehľadom pokoj
Fiat Bravo II, 1.9 JTDm 88Kw Emotion, 2007, Rosso Orgoglioso
Re: životnost turbodmychadla a DPF filtru Bravo 1,9 110KW
Ted jsem to trochu resil, tak napisu svoje poznatky. Repasovana turba jsou osemetna. Nekteri ti slibují repas za 6az 7000kc, ale velmi by me zajimalo, jakym zpusobem to delaji a jak dlouho pak to turbo vydrzi. Vetsina techto firem sidli u polskych hranic, takze asi vime odkud vitr vane. Napr. Firma rematurbo dela podle me lepsi repasi a turbo pak vyvazuje na stroji k tomu urcenem. Ale zaplatis o nekolik tisic vice. Nejlepsi je zrepasovat svoje turbo jeste neznicene. Jak ti vlitne vrtulka s hrideli pryc v lepsim pripade do vyfuku a jeste znici telo turba a svody, uz nic nezrepasujes. Cele turbo je na odpis. Jak zacne hvizdat, na nic necekat a repas u kvalitni firmy.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw