1,4 T-Jet
Moderátor: peta.smolik
Re: 1,4 T-Jet
První tankování - spotřeba 7,8(skutečná)
Druhé tankování - spotřeba 7,7(skutečná)
Třetí tankování - spotřeba 7,4(skutečná)
Druhé tankování - spotřeba 7,7(skutečná)
Třetí tankování - spotřeba 7,4(skutečná)
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
- Reklama
Re: 1,4 T-Jet
Škoda, že ho nemám, lebo tento benziňák žerie aj trávu popri ceste... Jazdím na 90% mesto a krátke trasy... Pod 8,5l som sa nedostal...
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017
Re: 1,4 T-Jet
Ročně nejedu cca 35 tis km a LPG je nutnost. Je to mé 4 auto co budu mít na plyn, jen se trochu bojím tě tovární zástavby nebo spíše autorizaku, kde to budu servisovat, prý ještě Tipo na LPG u nich nikdy nebylo.
Budu spokojen když budu jezdit za 10 l plynu
Budu spokojen když budu jezdit za 10 l plynu
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
Ahoj, ja to mam v puntu a funguje to celkem ok, spotreba 9-9,5 / 100 a origo prestavba bude ta nej volba, protoze to maj vyzkouseny (narozdil od individualni prestavby, kdy plynar vidi tjet poprve v zivote). Zaruku by lpg melo zvladnout bez servisu a pak to dat nejakemu osvedcenemu plynari...
Re: 1,4 T-Jet
Zatím u všech aut sem auto do plynu nechával dodělávát, někdy to sice trvalo než se systém vyladil, ale pak vše chodilo tak jak má. Nevíš, zda origo LPG má přimazavani ventilů? Zatím sem to u žádného auta neměl.
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
Nemyslim, ze tam bude primazavani ventilu, je to turbo a hlavne to nebude potrebovat. Tjet ma hydrostely a LPG verze z fabriky maji dokonce jine ventily (nevim ktere, asi saci a mely by byt odolnejsi, v eperu maji jine cislo). Ja tam mam normalni ventily, motor ma >250kkm, z toho na LPG 100kkm a kdyz jsem to rozebral, tak ventily byly jako nove (menil jsem hlavu a daval jsem do ni moje stare). Tak bych se toho nebal.
Re: 1,4 T-Jet
No tak ja jazdim s 1,4 T-Jet Kombi po dialnici za najmenej 7,4.
Medzi obcami je priemer 6,8cca a mesto asi 8,0. Cize u mna je priemerka okolo 7,8 - 7,9.
Po tom co som cital tuto diskusiu som skusil dat plnu 100 oktanoveho. Mam najazdenych 5200km tak som uz chcel skusit aj nejaku dynamicku jazdu. To sa odzrkadlilo aj na spotrebe 8,8 ktoru mam teraz za poslednych 200km .
Auticko teda zerie ale mam ho stale radsej
Tak ale vratim sa k 95 oktanovemu. Aspon pri nom menej rozmyslam nad zavodnym stylom jazdy.
Inak tankujem Slovnaft, maju novu modelovu radu paliv s aditivami pre cistejsi motor, myslim ze je to dobre palivo. Aj pocitovo, aj podla statistik a analyz.
Raz som natankoval v Rakusku Eni, mal som pocit ze auto je menej zive.
WE <3 FIAT
Medzi obcami je priemer 6,8cca a mesto asi 8,0. Cize u mna je priemerka okolo 7,8 - 7,9.
Po tom co som cital tuto diskusiu som skusil dat plnu 100 oktanoveho. Mam najazdenych 5200km tak som uz chcel skusit aj nejaku dynamicku jazdu. To sa odzrkadlilo aj na spotrebe 8,8 ktoru mam teraz za poslednych 200km .
Auticko teda zerie ale mam ho stale radsej
Tak ale vratim sa k 95 oktanovemu. Aspon pri nom menej rozmyslam nad zavodnym stylom jazdy.
Inak tankujem Slovnaft, maju novu modelovu radu paliv s aditivami pre cistejsi motor, myslim ze je to dobre palivo. Aj pocitovo, aj podla statistik a analyz.
Raz som natankoval v Rakusku Eni, mal som pocit ze auto je menej zive.
WE <3 FIAT
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
Re: 1,4 T-Jet
Zdravím vespolek
Za pár týdnů, by mělo Tipo 1.4 T-Jet dorazit i ke mně. Objednal jsem si výbavu Plus, ale NH car mi udělal vcelku parádní nabídku.
Ve výbavě Plus budu mít digi klimu, vyhřívané sedadla, tempomat, zadní couvací senzory, plnohodnotnou rezervu, středovou opěrku, rádio s navigací a červenou metalízu jo a málem bych zapomněl ... bude HB.
Mohl jsem si objednat za slušnou slevu i výbavu Lounge, ale nechtěl jsem mít na palubce tablet.
Přece jen žiju v Praze a nějaká smažka by si mohla myslet, že se za čelním sklem opravdu tablet nachází a rozbít kvůli tomu půlku auta
Takže jsem se smířil ze stejným rádiem, jen o trochu menším. Hlavně, že bude zakomponované v palubce a nebude vyzývavě trčet ven ...
Oturbeného Típka mi půjčili na celé odpoledne a musím uznat, že mě Fiat mile překvapil. Jednak opravdu agresivní vizáží, pěkným a vcelku precizně zpracovaným interierem, ale hlavně po motorické stránce.
Na autě byla dálniční známka, takže jsem se s ním vydal právě tam. Motor si Tipem jen pohrává a nebyl s ním problém vyprášit i slavné koncernové značky a to i přes zařazenou šestku, aniž bych musel podřazovat.
Asi po sto kilometrech po dálnici, jsem sjel na okresky a prubnul si podvozek na našich nepříliš kvalitních okreskách.
No, a taky docela dobrý ... samozřejmě vlečné háčko vzadu, má občas tendenci odskočit, ale na to jsem byl připravený ze svého nynějšího auta.
Takže Tipo mě mile překvapilo a po XXX letech se vracím zpět ke značce Fiat.
Kdysi jsem jezdil Fiat 127 a pak Fiat Polski 1500 .... i když ten druhý, byl sice tak trochu poloviční Fiat ale měl to na sobě napsáno
Už se ho nemůžu dočkat a až ho budu mít, podám další info !!!
Za pár týdnů, by mělo Tipo 1.4 T-Jet dorazit i ke mně. Objednal jsem si výbavu Plus, ale NH car mi udělal vcelku parádní nabídku.
Ve výbavě Plus budu mít digi klimu, vyhřívané sedadla, tempomat, zadní couvací senzory, plnohodnotnou rezervu, středovou opěrku, rádio s navigací a červenou metalízu jo a málem bych zapomněl ... bude HB.
Mohl jsem si objednat za slušnou slevu i výbavu Lounge, ale nechtěl jsem mít na palubce tablet.
Přece jen žiju v Praze a nějaká smažka by si mohla myslet, že se za čelním sklem opravdu tablet nachází a rozbít kvůli tomu půlku auta
Takže jsem se smířil ze stejným rádiem, jen o trochu menším. Hlavně, že bude zakomponované v palubce a nebude vyzývavě trčet ven ...
Oturbeného Típka mi půjčili na celé odpoledne a musím uznat, že mě Fiat mile překvapil. Jednak opravdu agresivní vizáží, pěkným a vcelku precizně zpracovaným interierem, ale hlavně po motorické stránce.
Na autě byla dálniční známka, takže jsem se s ním vydal právě tam. Motor si Tipem jen pohrává a nebyl s ním problém vyprášit i slavné koncernové značky a to i přes zařazenou šestku, aniž bych musel podřazovat.
Asi po sto kilometrech po dálnici, jsem sjel na okresky a prubnul si podvozek na našich nepříliš kvalitních okreskách.
No, a taky docela dobrý ... samozřejmě vlečné háčko vzadu, má občas tendenci odskočit, ale na to jsem byl připravený ze svého nynějšího auta.
Takže Tipo mě mile překvapilo a po XXX letech se vracím zpět ke značce Fiat.
Kdysi jsem jezdil Fiat 127 a pak Fiat Polski 1500 .... i když ten druhý, byl sice tak trochu poloviční Fiat ale měl to na sobě napsáno
Už se ho nemůžu dočkat a až ho budu mít, podám další info !!!
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: 1,4 T-Jet
Zdravím dalšího Tipaře, jestli to není tajné - na kolik to na Strahově spočítali?
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: 1,4 T-Jet
Otázky pre všetkých do koľko otáčok vytáčate motor? Koľko máte najazdených km?
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
je potreba se toho nebat a vyhanet pavouky Sice nemam tipo, ale v puntu mam na tjetu 260kkm:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yfrjPtD5ZiQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yfrjPtD5ZiQ[/youtube]
Re: 1,4 T-Jet
hans55 :
No, dostali jsme se na nějakých 445 000 Kč, ale ta sleva od téhle firmy byla neskutečná 60 000 korun.
A když si vzpomenu na kolečko, které jsem udělal po všech možných salonech jako byl Citroen, Renault, Kia, Opel, Hyundai, Ford, Škoda a Honda ..... kde mně vyprovodili ze dveří bez jakékoliv slevy nebo nabídkou nějaké nadstandartní výbavy byl jsem vcelku otrávený !!
Nakonec jsem skončil u Fiata a teprve tam jsem se dostal na velice slušnou výbavu vozu a za velice příznivou cenu.
No, a objednal jsem ho ..... a docela se na něj těším
---------------------------------------------------------------------------------------------
A teď bych rád odpověděl na dotaz, zda motor točit nebo ne. Jsem řidič z povolání a navíc automechanik.
Neexistuje nic horšího, než utahaný a zapečený motor zničený podtáčením a zajetím podle manuálu.
Nebudu se tady pouštět do nějakých přednášek, ale celý svůj řidičský život se řídím rčením svého mistra.
" Motor, který se nehoní stojí za h....o a klekne " ... a je to svatá pravda !!
No, dostali jsme se na nějakých 445 000 Kč, ale ta sleva od téhle firmy byla neskutečná 60 000 korun.
A když si vzpomenu na kolečko, které jsem udělal po všech možných salonech jako byl Citroen, Renault, Kia, Opel, Hyundai, Ford, Škoda a Honda ..... kde mně vyprovodili ze dveří bez jakékoliv slevy nebo nabídkou nějaké nadstandartní výbavy byl jsem vcelku otrávený !!
Nakonec jsem skončil u Fiata a teprve tam jsem se dostal na velice slušnou výbavu vozu a za velice příznivou cenu.
No, a objednal jsem ho ..... a docela se na něj těším
---------------------------------------------------------------------------------------------
A teď bych rád odpověděl na dotaz, zda motor točit nebo ne. Jsem řidič z povolání a navíc automechanik.
Neexistuje nic horšího, než utahaný a zapečený motor zničený podtáčením a zajetím podle manuálu.
Nebudu se tady pouštět do nějakých přednášek, ale celý svůj řidičský život se řídím rčením svého mistra.
" Motor, který se nehoní stojí za h....o a klekne " ... a je to svatá pravda !!
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: 1,4 T-Jet
Hmm... keď som mal pod 1000 km som točil motor max do 3000 ot. teraz mam 1830 km tak vytáčam do 3500 občas do 3800 ale nad 4000 otáčok som ešte nešiel... Do teraz som mal len diesle... toto je môj prvý benzín tak si nejak zvykám..
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Re: 1,4 T-Jet
Ano, to je aj môj prípad. Na dieslaku nebolo treba točiť vysoko, však krútiaci moment bol cca 370Nm, oproti terajším 200 Ale teraz si to vychutnávam, keď treba tak točím...
Ešte otázka na 1,4 T-Jet 88kW - nebol som zvyknutý na zvuk benzínu, ale toto mi pripomína trochu zvuk trojvalca... na dcerinej I30-ke počuť motor tak hladšie... Má T-Jet taký zvuk, alebo sa mi to len zdá?
Ešte otázka na 1,4 T-Jet 88kW - nebol som zvyknutý na zvuk benzínu, ale toto mi pripomína trochu zvuk trojvalca... na dcerinej I30-ke počuť motor tak hladšie... Má T-Jet taký zvuk, alebo sa mi to len zdá?
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017