Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Moderátor: peta.smolik
Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Buď pozdraven..... každý "Italský srdcař"
Manželka mne tlačí, abych mého Stilouška MW 1.6/2004 shodil ze skály, ikdyž nevím zdali v něm mám, přitom sedět !!?
A to si sama trandí v Puntíku !
Včera ráno, totiž, při zapnutí světel, začli pozvolna pracovat všechny stěrače, přestal jet kabinový ventilátor, levé přední světlo jen prosvítalo a vyskočila hláška o nízké hladině brzdové kapaliny !
Hlava mi to nebere....po vypnutí světel se za pár vteřin vše vrátí do normálu !
Počítám s nějakým šlus-skratem, či vodou v kabeláži-pojistkovce motoru....
Po týdnu pořádných mlh, kdy kondenzace vlezla všude, si Fiátek..."vybral svou daň"
Pokud, někdo víte...kam se mám nasměrovat... co zkontrolovat ......
Budu nesmírně vděčen za jakoukoliv radu.....
- zatím jsem zkusil jen, vysoušet motorovou pojistkovku - bez úspěchu !
...nechci se Stilouška zbavit, když jsem měl už motor, převodovku i zadní nápravu na stole !
FIAT-žije !
Zdeněk
Manželka mne tlačí, abych mého Stilouška MW 1.6/2004 shodil ze skály, ikdyž nevím zdali v něm mám, přitom sedět !!?
A to si sama trandí v Puntíku !
Včera ráno, totiž, při zapnutí světel, začli pozvolna pracovat všechny stěrače, přestal jet kabinový ventilátor, levé přední světlo jen prosvítalo a vyskočila hláška o nízké hladině brzdové kapaliny !
Hlava mi to nebere....po vypnutí světel se za pár vteřin vše vrátí do normálu !
Počítám s nějakým šlus-skratem, či vodou v kabeláži-pojistkovce motoru....
Po týdnu pořádných mlh, kdy kondenzace vlezla všude, si Fiátek..."vybral svou daň"
Pokud, někdo víte...kam se mám nasměrovat... co zkontrolovat ......
Budu nesmírně vděčen za jakoukoliv radu.....
- zatím jsem zkusil jen, vysoušet motorovou pojistkovku - bez úspěchu !
...nechci se Stilouška zbavit, když jsem měl už motor, převodovku i zadní nápravu na stole !
FIAT-žije !
Zdeněk
Stilo MW / 1.6 / 2004 / BA+LPG / 420t km
- Reklama
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Všechny tyto věci se týkají bodycomputeru, to je řídící jednotka karoserie.
Asi se do něj dostala voda, nedo se v něm orosila deska.
Nevím kde stilo, ale já ho mám za pojistkovou skříní u řidiče - je s ní spojený.
Nechat vysušit, nejlepší možná oprava ale pro dílnu s elektronikou je vyčištění desky s elektronikou a stříknutí ochranným lakem na DPS.
Asi se do něj dostala voda, nedo se v něm orosila deska.
Nevím kde stilo, ale já ho mám za pojistkovou skříní u řidiče - je s ní spojený.
Nechat vysušit, nejlepší možná oprava ale pro dílnu s elektronikou je vyčištění desky s elektronikou a stříknutí ochranným lakem na DPS.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Tak Bodycomputer vyloučen....demontován, bez zjevných oxidací (i pod lupou) , vyčištěn (chemicky), nalakován a vrácen- stejně tak i pojistkovka v motorové části.
A závada přetrvává....
POZOR !
Zjištěna prasklá hadička zadního ostřikovače.....dlouho již jen ostřikovač - kapal ! (asi dva roky)
Myslel jsem a tudíž "houby věděl", že je ucpaná ostřikovací tryska, ale ta má dírku jako hrom !
Motorek hučel a začlo kapání v kufru....po demontáži tapecu, jezírko v levé části kufru....hadíčka v ohybu dveří, nahoře v kufru, na dvě části !!!
Po kabelovém svazku stékala kapalina-dolů.....
Pojistky a relátko tažného zařízení, ležely "utopené" a kontakty, samozřejmě, zelené+silně oxidované !
Mohlo mne to napadnout už dřív, zaměřit se víc do zadu....když zadní stěrač poooomalounku stíral-sám od sebe !!!
Doufám, že po vysušení a očištění, zavada zmizí !!?
- to už ale zítra, pač dnes už toho mám plné brejle .....
Fiat-žije !
A závada přetrvává....
POZOR !
Zjištěna prasklá hadička zadního ostřikovače.....dlouho již jen ostřikovač - kapal ! (asi dva roky)
Myslel jsem a tudíž "houby věděl", že je ucpaná ostřikovací tryska, ale ta má dírku jako hrom !
Motorek hučel a začlo kapání v kufru....po demontáži tapecu, jezírko v levé části kufru....hadíčka v ohybu dveří, nahoře v kufru, na dvě části !!!
Po kabelovém svazku stékala kapalina-dolů.....
Pojistky a relátko tažného zařízení, ležely "utopené" a kontakty, samozřejmě, zelené+silně oxidované !
Mohlo mne to napadnout už dřív, zaměřit se víc do zadu....když zadní stěrač poooomalounku stíral-sám od sebe !!!
Doufám, že po vysušení a očištění, zavada zmizí !!?
- to už ale zítra, pač dnes už toho mám plné brejle .....
Fiat-žije !
Stilo MW / 1.6 / 2004 / BA+LPG / 420t km
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Ať se daří, hlavně to dobře ošetři aby to nehnilo.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Díky !
Ale nedaří a nedaří se !
Kufr vypucován, vysušeny-kabely očištěny a konzervovány...a závada trvá !
Zapoměl jsem napsat, že když zapnu světla - rozjede se zadní stěrač a přední sebou jen škubne, vypne se kabino-ventilátor a pačka stěračů nefunguje.
Když odpojím levý př. světlomet nejdou stěrače vůbec, ani ventilátor....
Možná je to opravdu v bodycomputeru-leč mechanicky není poškozen vlhkostí, chvíli mi nešel posilovač...asi kontakt ?
Bojím se staré a podimenzované+neizolované kabeláže - Made in Taliáno !
Auto má již 450t km za sebou a prodělalo spoustu oprav i "zprasení kabelů" při dávné montáži LPG
Nevím jestli je to hloupost, ale když odpojím světlomet (aniž by byl zapnut) přestanou jet stěrače a ventilátor, je možné že je to TAK propojeně závislé ??!
Světlomet je Noname-rok starý.
Pomale mi dochází trpělivost....a přichází - zoufalství !
Ale nedaří a nedaří se !
Kufr vypucován, vysušeny-kabely očištěny a konzervovány...a závada trvá !
Zapoměl jsem napsat, že když zapnu světla - rozjede se zadní stěrač a přední sebou jen škubne, vypne se kabino-ventilátor a pačka stěračů nefunguje.
Když odpojím levý př. světlomet nejdou stěrače vůbec, ani ventilátor....
Možná je to opravdu v bodycomputeru-leč mechanicky není poškozen vlhkostí, chvíli mi nešel posilovač...asi kontakt ?
Bojím se staré a podimenzované+neizolované kabeláže - Made in Taliáno !
Auto má již 450t km za sebou a prodělalo spoustu oprav i "zprasení kabelů" při dávné montáži LPG
Nevím jestli je to hloupost, ale když odpojím světlomet (aniž by byl zapnut) přestanou jet stěrače a ventilátor, je možné že je to TAK propojeně závislé ??!
Světlomet je Noname-rok starý.
Pomale mi dochází trpělivost....a přichází - zoufalství !
Stilo MW / 1.6 / 2004 / BA+LPG / 420t km
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Ještě by tak mohla být upadená někde společná zem.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Tak hurá - možná !?
Po vyčerpání svých možností a přešlapování ... jsem narazil na Fiat club.eu v sekci fóra, ohledně montáže tažného zařízení....
A to montáž tažného "s" modulem "či" bez modulu.
Kdy se popisuje vyhoření bodycomputeru po zapojení tažného napřímo, tedy bez relátkového modulu !
U mne byl Jager modul utopen v, modré, zimní ostřikovací kapalině.
S modrozelenými oxidy na kontaktech i kabelech zástrčky.
Teď už jen sehnat "nový" bodycomputer a ...asi přeletovat "autorizační" čip klíče !?
Po vyčerpání svých možností a přešlapování ... jsem narazil na Fiat club.eu v sekci fóra, ohledně montáže tažného zařízení....
A to montáž tažného "s" modulem "či" bez modulu.
Kdy se popisuje vyhoření bodycomputeru po zapojení tažného napřímo, tedy bez relátkového modulu !
U mne byl Jager modul utopen v, modré, zimní ostřikovací kapalině.
S modrozelenými oxidy na kontaktech i kabelech zástrčky.
Teď už jen sehnat "nový" bodycomputer a ...asi přeletovat "autorizační" čip klíče !?
Stilo MW / 1.6 / 2004 / BA+LPG / 420t km
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Buď asi budeš muset vyměnit klíč a všechny zámky, nebo jsem tu četl něco o tom, že to Spiritwolker snad umí spárovat.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
Díky pánu znalci !
Mé zoufalství mne přinutilo kouknout na inzerci...
A světe div-se, koupil sem Stilo MW 1.6 z 2004 s 132000km (i pod diagnostikou) za 14 000kč
Leč nejde do otáček ...max cca2200 ot pod plynem na podlaze-akcelerace poooomaláááá....a hlásí chybu P1220 poloha ventilu škrticí klapky....
otázka přímo na Vitaminl.... a všechny znalce !!!!
Klapku jsem měnil za odzkoušenou funkční...a nic !
Tedy kontrola plyn pedálu ???
Majitel tvrdil přeskočení rozvoďáku o zub....což se mi nezdá...volnoběh klidný, kontrola vačkových kol na ryskách, vyšla +-na horní úvrať 1.válce.
Svíčky zkontrolovány....a v pořádku pálí všechny 4 válce.
Plynový pedál...či řídící jednotka motoru.....
...ať FIAT žije !
Mé zoufalství mne přinutilo kouknout na inzerci...
A světe div-se, koupil sem Stilo MW 1.6 z 2004 s 132000km (i pod diagnostikou) za 14 000kč
Leč nejde do otáček ...max cca2200 ot pod plynem na podlaze-akcelerace poooomaláááá....a hlásí chybu P1220 poloha ventilu škrticí klapky....
otázka přímo na Vitaminl.... a všechny znalce !!!!
Klapku jsem měnil za odzkoušenou funkční...a nic !
Tedy kontrola plyn pedálu ???
Majitel tvrdil přeskočení rozvoďáku o zub....což se mi nezdá...volnoběh klidný, kontrola vačkových kol na ryskách, vyšla +-na horní úvrať 1.válce.
Svíčky zkontrolovány....a v pořádku pálí všechny 4 válce.
Plynový pedál...či řídící jednotka motoru.....
...ať FIAT žije !
Stilo MW / 1.6 / 2004 / BA+LPG / 420t km
Re: Elektrická pohroma po týdnu mlžných dní
U 1.6 nemusi byt rozvod preskoceny,alenjen spatne nastaveny, je to tam pomerne slozite a kdyz jsou opotrrbovane pripravky a da se to treba o pul zubu,bude to takhle zlobit...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V