Ahojte,
ma niekto skusenost s chybou P1061 pri Fiate Bravo II 1,4 MultiAir Turbo? Ako sa postupovalo? Ako sa ta chyba vyvijala v case?
Mam auto v zaruke do 100 tis. km. Heh, vcera sa mi objavila hlaska Check Engine a diagnostika ukazala chybu P1061, nieco so signalom na UniAir clene pre 1. valec. Po 4 nastartovaniach kontrolka zhasla. Dnes rano to iste.
Zaniesol som to teda do servisu s tym, ze mam 99940 km, tak je auto stale v zaruke a predpokladam, ze by sa mohlo jednat o zaciatok "odchodu" MA jednotky, tak nech to vymenia.
Vyzera to tak, ze to este bude v servise boj. Oni mi tvrdia, ze to este neodislo, ze to len hlasi "obcasnu" zavadu, poruchu signalu. Ja vsak ako zakaznik chcem aby mi to 100 % opravili. Nie ze sa mi to teraz bude obcasne kazdy druhy den objavovat az to cele prdne, ked bude mat auto 100 001 km a potom mi povedia bye bye zaruka, daj 1000 euro za celu MA jednotku.
Dikes,
Michal
Multiair motor chyba P1061
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Multiair motor chyba P1061
Ahoj...Aj ja mam multiair 103kw vo svojom bravcovi ...Zatial 80t km a vsetko slape ako ma....Ale davam bacha na udrzbu....Olej menim kazdych 10t km,sviecky,vzduchac kazdy druhy rok co cini cca 20-30t najazdenych km...Brzdy ale uz nemam povodne,menene komplet pri 70tkm za zimermanny a zadne pruziny tiez vymenene...Jedna praskla...Tak ale sklopene sedacky a skoro pol tony dlazby,lepidla atd v aute v mrazoch...Prerabali sme kupelnu
Re: Multiair motor chyba P1061
Zatial v servise presli len cez niektore predpisane kroky pre tu chybu. Cakaju na nejaky filter oleja, ktory tam je. Uvidime co bude vo stvrtok. Kiez by sa im tam porucha opat objavila, nech to proste je jasne, ze nieco na tom odchadza.
Inak, moje Bravo ide ako hodinky. Olej sice nemenim kazdych 10, ale nepalim ho tam tych 30 tis. ako predpisuje vyrobca. Menim vzdy v aprili. Priemerne dam okolo 20 tisic. A napriklad prevodovkovy olej som dal preventivne vymenit, pri 90 tis. kontrole, aj ked to podla prepisu vobec netreba. Takze, celkom sa staram. Mne brzdy drzia, ale po 90 tis prehliadke povedali, ze na buducu prehliadku uz pojdu prec. Myslim, ze by bolo fajn zajst na test tlmicov. Sa mi vidi, ze sa auto zacalo nejako inaksie spravat v zakrutach. Podobne aj ja som s tym autom postavil dom. Posledne roky tahal privesy, vozil lepidla, farby, a podobne veci.
Inak, moje Bravo ide ako hodinky. Olej sice nemenim kazdych 10, ale nepalim ho tam tych 30 tis. ako predpisuje vyrobca. Menim vzdy v aprili. Priemerne dam okolo 20 tisic. A napriklad prevodovkovy olej som dal preventivne vymenit, pri 90 tis. kontrole, aj ked to podla prepisu vobec netreba. Takze, celkom sa staram. Mne brzdy drzia, ale po 90 tis prehliadke povedali, ze na buducu prehliadku uz pojdu prec. Myslim, ze by bolo fajn zajst na test tlmicov. Sa mi vidi, ze sa auto zacalo nejako inaksie spravat v zakrutach. Podobne aj ja som s tym autom postavil dom. Posledne roky tahal privesy, vozil lepidla, farby, a podobne veci.
Re: Multiair motor chyba P1061
Takze, v service vymenili filter oleja, ktory vstupuje do MultAir jednotky. Tiez aj slubili, ze ak by sa zavada opakovala, tak to ze prejdem cez 100 tis. km, nebude mat vplyv na riesenie reklamacie. Tak dufam, ze ked pride na to, neotocia.
Re: Multiair motor chyba P1061
Takze moje Bravo je uz tyzden odstavene v servise v Martine. Vymena filtra oleja pred multiair jednotkou nepomohlo. Najazdil som 240 km a rano kratucko po starte opat warning. Nastastie sa zatial nezdrahaju robit na tom vramci zaruky. Ked sa to vyriesi, dam vediet.
Re: Multiair motor chyba P1061
Po troch tyzdnoch v service ma auto novu celu hlavu valcov a vsetky jej sucasti. Nastastie v ramci zaruky. Nuz, uvidime ci to pomoze.
Re: Multiair motor chyba P1061
Taky bych chtěl novou hlavu, ale mám už 126 tkm ...
Naštěstí ji mám dobrou ...
To je dobrej kauf
Naštěstí ji mám dobrou ...
To je dobrej kauf
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno