repas zadních brzdiču
Moderátor: peta.smolik
Re: repas zadních brzdiču
Tak co STK jak si dopadl? Mě čeká v lednu pošlu stilouše raději k doktorovi na prohlídku.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- Reklama
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
Ještě jsem tam nebyl
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: repas zadních brzdiču
tak dej potom vědět rozsudek... Mě to čeká příští rok v červenci, tak budu muset doufat že udělám emise akorát se zadním tlumičem
Mimochodem takovej off top. Nevíte někdo proč nemá stilo keramickej kat ale nějakou ocelovou plástev? Teda alespoň tohle jsem tam měl já, nikde jsem to nemoh zaboha najít
Mimochodem takovej off top. Nevíte někdo proč nemá stilo keramickej kat ale nějakou ocelovou plástev? Teda alespoň tohle jsem tam měl já, nikde jsem to nemoh zaboha najít
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: repas zadních brzdiču
Velice se omlouvám, po důkladném prozkoumání známek mi STK končí v lednu 2014.Takže pro preventivní rozleštění světla je ještě čas. Jinak si myslím,že projdu. Ručka fachčí.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: repas zadních brzdiču
Tak jsem dnes uspěšně absolvoval STK jen malé závady, převod parkovací brzdy - nové lanovody musím trochu dotáhnout ,zadní blinkry - nejsou oranžové žárovky opadala z nich asi barva vyměním a
poslední koroze výfuku zadní díl. Měl jsem pár odkazů půlka jich ,už není funkční má někdo tip kde koupit levný dobrý výfuk .Bosal za 2500,- se mi kupovat nechce
poslední koroze výfuku zadní díl. Měl jsem pár odkazů půlka jich ,už není funkční má někdo tip kde koupit levný dobrý výfuk .Bosal za 2500,- se mi kupovat nechce
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: repas zadních brzdiču
kup někde cca. půl metr ideálně nerez. roury 58mm, v kelly jednu výfukovou spojku, eventuelně dvě a na jednu přiboduj držák výfuku co je na starým výfuku ... u nás stojí metr nerezu asi 210,-, spojka stojí asi 130,- a práce to je na dvě hodinky ... pokud nemáš už teď průchozí jako já , ničemu to vadit nebude, zvuk se nezmění, emise se nezmění, jenom budeš mít na autě o pár kg míň železaidefix píše:Tak jsem dnes uspěšně absolvoval STK jen malé závady, převod parkovací brzdy - nové lanovody musím trochu dotáhnout ,zadní blinkry - nejsou oranžové žárovky opadala z nich asi barva vyměním a
poslední koroze výfuku zadní díl. Měl jsem pár odkazů půlka jich ,už není funkční má někdo tip kde koupit levný dobrý výfuk .Bosal za 2500,- se mi kupovat nechce
Edit.: ikdyž to vypadá jako mladistvý tuzingářství, je to daleko levnější, trvanlivější a případně časem i bezpečnější řešení než koupit celej zadní díl za pár šlupek z polska
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: repas zadních brzdiču
PRiPaDoVaK : Tak by se to dalo taky řešit ,ale čeká mě cesta Německo,Rakousko Švýcarsko a s mým ksichtem jsem lákadlo pro policajty a domlouvej se s nima
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: repas zadních brzdiču
idefix: to potom chápu ... Akorát jelikož auto zvuk. projev nemění, nenapadá mě proč by koukal pod auto... ikdyž, jak znám simíry a gerchány jsou toho schopný , a náhoda je blbec
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: repas zadních brzdiču
Ono čert nikdy nespí a stále straší s namátkovejma prohlídkama a nerad bych dojel můj rozočet je již
tak napnutý
tak napnutý
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: repas zadních brzdiču
Tak dnes přišel koncový díl výfuku izawit, namontován pásnul bez problémů cena 1100,- a jak bylo již řečeno zvukový projev nezměněn - šepot květin
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: repas zadních brzdiču
Chlapi oživým tohle téma, sice mám Bravo, ale Stilo má stejné zadní třmeny (alespoň verze 1,4 16V). Stala se mi klasická věc - zatuhlé táhlo na levém třmenu.
Ten je vyměněný, ale chci udělat repas toho původního, takže pístek ven (závit je ok na obou stranách a točí se volně a lehce), páka ručky, všechno šlo, ale uvnitř je ten mechanismus s vnitřním závitem a nevím za boha jak to vyndat.
Na koncernu je ten vnitřek chycenej pružnou sponkou anebo segrovkou, tady je nějakej vnitřní plech, pravděpodobně s tříbodovým uchycením a než se do toho pustím, tak se radši chci zeptat, jak ten vystavovací mechanismus ruční brzdy dostanu z toho třmenu ven, k němu se dodává jen O-kroužek na zadní osičku k táhlu ruční brzdy, ale samotný se koupit nedá.
Díky za rady.
edit: Čekal jsem alespoň nějakou reakci, no nic. Podle všeho je vnitřní mechanismus obdobný (alespoň co se jeho uložení týče) jako u Mondea ST. Podle wiki a návodu na fordtalks, by měl jít ten vnitřní mechanismus lehce (měkkou paličkou) vyklepnout, případně odstranit plechový kryt, co drží vnitřní pružinu kolem vnitřního šnekového závitu a pak se uvidí. Než ale budu něco dělat s tím vnitřním plechem, tak se pokusím to vyklepat ven, protože usadit ten plech s pružinou zpátky do třmenu nebude moc jednoduchý. Jinak u GM (Vectra C a Astra H, možná i G) je ten vnitřní mechanimus zajištěný vnějším šroubem, který jej drží na místě - stačí povolit z venku šroub a jde to vyndat.
edit2: Je to tam nalisované.
Ten je vyměněný, ale chci udělat repas toho původního, takže pístek ven (závit je ok na obou stranách a točí se volně a lehce), páka ručky, všechno šlo, ale uvnitř je ten mechanismus s vnitřním závitem a nevím za boha jak to vyndat.
Na koncernu je ten vnitřek chycenej pružnou sponkou anebo segrovkou, tady je nějakej vnitřní plech, pravděpodobně s tříbodovým uchycením a než se do toho pustím, tak se radši chci zeptat, jak ten vystavovací mechanismus ruční brzdy dostanu z toho třmenu ven, k němu se dodává jen O-kroužek na zadní osičku k táhlu ruční brzdy, ale samotný se koupit nedá.
Díky za rady.
edit: Čekal jsem alespoň nějakou reakci, no nic. Podle všeho je vnitřní mechanismus obdobný (alespoň co se jeho uložení týče) jako u Mondea ST. Podle wiki a návodu na fordtalks, by měl jít ten vnitřní mechanismus lehce (měkkou paličkou) vyklepnout, případně odstranit plechový kryt, co drží vnitřní pružinu kolem vnitřního šnekového závitu a pak se uvidí. Než ale budu něco dělat s tím vnitřním plechem, tak se pokusím to vyklepat ven, protože usadit ten plech s pružinou zpátky do třmenu nebude moc jednoduchý. Jinak u GM (Vectra C a Astra H, možná i G) je ten vnitřní mechanimus zajištěný vnějším šroubem, který jej drží na místě - stačí povolit z venku šroub a jde to vyndat.
edit2: Je to tam nalisované.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS