Neska repete (v ještě "víc zimních" podmínkách) a .... zase sa nepoježděným polem vyhrabala až nahoru.... já ju fakt mám ráth....pavproch píše:Sem byl před chvílú pindicou "na vodu"
MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Moderátor: peta.smolik
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
- Reklama
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Sice mám jenom předokolku, ale naprosto rozumím - i já mám tu svojí pandu fakt rád a o víkendech, po týdnu stráveném ve služební OIII, si jí pod různými záminkami půjčuju od drahé polovičky.... Octavia i další dnešní auta jsou takový....normální. Takovou radost z jízdy prostě umí dávat jenom pandice....
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Zrovna jsem dodělal repas hlavy a jen Fiat (na rozdíl od Škody) může mít takhle krásně ostrou vačku po 120 tKm.
Punťa šlape jak Italský hodinky.
Punťa šlape jak Italský hodinky.
- Přílohy
-
- vačka.JPG (184.01 KiB) Zobrazeno 8622 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak, po 11-ti letech sem z pindice právě udělal jedničku.... na tachometru jí právě svítí 111111km....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak to přeji ještě minimálně jednou tolik km PS: a nějaké poruchy za těch 111111km?
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Kuju za přání. Kéžby to tak bylo - chcu si ji nechat už nafurt...
Odřeniny a modřiny z provozu (hlavně v zimě - prostě to rozjedu proti závěji a tak parkuju - a občas je ta závěj zmrzlá a sou v ní šutry), jinak výměna čidla natočení volantu (Spirit Walker - kuju), jinak jen servis vč. tlumičů, už třetí baterie a tak. Např. ale výfuk stále ještě původní.... budu ale brzo dělat kompletně silenbloky na obou nápravách, už to dost tluče. No a potom trvalý problém: obačas chlístne wolej do sání a spadne to do nouzáku (konstrukční vada motoru).
Odřeniny a modřiny z provozu (hlavně v zimě - prostě to rozjedu proti závěji a tak parkuju - a občas je ta závěj zmrzlá a sou v ní šutry), jinak výměna čidla natočení volantu (Spirit Walker - kuju), jinak jen servis vč. tlumičů, už třetí baterie a tak. Např. ale výfuk stále ještě původní.... budu ale brzo dělat kompletně silenbloky na obou nápravách, už to dost tluče. No a potom trvalý problém: obačas chlístne wolej do sání a spadne to do nouzáku (konstrukční vada motoru).
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Přečetl jsem to celé,hezký průřez od koupi nového
Co mě ale trochu zarazilo,tak jak jste to rozsekali hned ze startu
Já mám pandu 4x4 1,2 8V už 6tým rokem,je to denně v provozu(práce) a každý víkend v jakémkoliv ročním období průjezdy tím nej HC terénem,jaký si lze k tomuto autu vůbec představit,bláta,mokřady,lesy,pole,sjezdovky v zimě atd.(koníčky) a zatím jsem si tedy opravdu pořádně neškrtl ani tím originál 4mm tlustým nájezdovým plechem pod motorem.Výhledy jsou z toho takové,že člověk skoro vidí pod sebe a vzadu až na zem Když si pod to chci lehnout na kontroly podvozku,nemusím to ani zvedat a vlezu se tam celý.
Když jsem ji kupoval,tak to mělo tachometrově 150tis,reálně odhadem tak 200tis.Auto jako nové zvenčí i zespod,technický stav až na chrastící spojkové ložisko,semtam zacinkající kardan byl špičkový.Bývalý majitel myslivec auto taky nešetřil
A světe div se,doposud to ložisko chrastí a kardan semtam zacinká,dělá to tak celých 6 let a stav se nikterak nemění,prostě jsem se na to sprostě vyprd.Snad to vydrží ještě tuto zimu,modlím se a oroduji,jako každým rokem.Je to totiž příšerná investice
To,že ale skoro nic neměním,neznamená,že se o auto nestarám a nekontroluji ho a nepromazávám,každičký nový zvuk nenechám bez povšimnutí,naštěstí jich moc nepřibylo
Jediné investice z mojí strany za tuto dobu byly-výměna prasklé zadní pružiny,zadní kotouče,výměna manžety homokloubu na kardanu,výměna guferka na řadícím domečku,investice všeho všudy do 1000kč,dělal jsem to všechno jako obvykle sám.Minulou zimu mi vystřelila do xichtu sluneční clona,jak se to plastové raménko v mrazu rozstřelilo při zaklopení-opravil jsem doma.Jinak jen motorový olej,filtry a benzín,semtam promazat lanovody,heblátka,prostě údržba
Ani rozvody jsem na tom ještě neudělal a myslím,že předchozí majitel snad jen jednou-doufám,že nekecal.Měnil jen obě přední ramena,což bylo vidět při koupi
Oleje to sežere od výměny do výměny cca půl indikátoru měrky,výfuk stále původní origoš
Spolehlivostí bych toto auto přirovnal ještě nad Octávku I TDI,kterou taky vlastníme již 10 let.
Prostě tak to má vypadat
Jinak jízdní komfort tak lady nivy,ale terénní schopnosti taky a vo to go
Docela mě udivilo,jak píšeš,že ti to chlístně olej do sání,toto neznám,mám sání suché jak pepř i při takovém nájezdu.Co máš za motorizaci?
P.s:Už teď vím,že až to někdy klekne,tak další auto bude naprosto to samé.Nevěřím,že by byl v dnešní době někdo schopen vyrobit ještě něco takového
Co mě ale trochu zarazilo,tak jak jste to rozsekali hned ze startu
Já mám pandu 4x4 1,2 8V už 6tým rokem,je to denně v provozu(práce) a každý víkend v jakémkoliv ročním období průjezdy tím nej HC terénem,jaký si lze k tomuto autu vůbec představit,bláta,mokřady,lesy,pole,sjezdovky v zimě atd.(koníčky) a zatím jsem si tedy opravdu pořádně neškrtl ani tím originál 4mm tlustým nájezdovým plechem pod motorem.Výhledy jsou z toho takové,že člověk skoro vidí pod sebe a vzadu až na zem Když si pod to chci lehnout na kontroly podvozku,nemusím to ani zvedat a vlezu se tam celý.
Když jsem ji kupoval,tak to mělo tachometrově 150tis,reálně odhadem tak 200tis.Auto jako nové zvenčí i zespod,technický stav až na chrastící spojkové ložisko,semtam zacinkající kardan byl špičkový.Bývalý majitel myslivec auto taky nešetřil
A světe div se,doposud to ložisko chrastí a kardan semtam zacinká,dělá to tak celých 6 let a stav se nikterak nemění,prostě jsem se na to sprostě vyprd.Snad to vydrží ještě tuto zimu,modlím se a oroduji,jako každým rokem.Je to totiž příšerná investice
To,že ale skoro nic neměním,neznamená,že se o auto nestarám a nekontroluji ho a nepromazávám,každičký nový zvuk nenechám bez povšimnutí,naštěstí jich moc nepřibylo
Jediné investice z mojí strany za tuto dobu byly-výměna prasklé zadní pružiny,zadní kotouče,výměna manžety homokloubu na kardanu,výměna guferka na řadícím domečku,investice všeho všudy do 1000kč,dělal jsem to všechno jako obvykle sám.Minulou zimu mi vystřelila do xichtu sluneční clona,jak se to plastové raménko v mrazu rozstřelilo při zaklopení-opravil jsem doma.Jinak jen motorový olej,filtry a benzín,semtam promazat lanovody,heblátka,prostě údržba
Ani rozvody jsem na tom ještě neudělal a myslím,že předchozí majitel snad jen jednou-doufám,že nekecal.Měnil jen obě přední ramena,což bylo vidět při koupi
Oleje to sežere od výměny do výměny cca půl indikátoru měrky,výfuk stále původní origoš
Spolehlivostí bych toto auto přirovnal ještě nad Octávku I TDI,kterou taky vlastníme již 10 let.
Prostě tak to má vypadat
Jinak jízdní komfort tak lady nivy,ale terénní schopnosti taky a vo to go
Docela mě udivilo,jak píšeš,že ti to chlístně olej do sání,toto neznám,mám sání suché jak pepř i při takovém nájezdu.Co máš za motorizaci?
P.s:Už teď vím,že až to někdy klekne,tak další auto bude naprosto to samé.Nevěřím,že by byl v dnešní době někdo schopen vyrobit ještě něco takového
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Mám tam stejný prehistorický motor (prý má snad kořeny v 50-tých nebo 60-tých minulého století, možná proto je to takový držák).
Popřeju nám oběma: ať ještě dlúho spolehlivě slouží.
Popřeju nám oběma: ať ještě dlúho spolehlivě slouží.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Btw, předefčírem, jak začalo sypat, sem se s ní vydal na průzkum do lesa, kolik toho bílého je a .... po dlouhé době sem zase něco nevyjel (opravdu prudká vracečka asi v 25% stoupání, čili prakticky nulová rychlost, na tom 15cm mokrého kluzkého sněhu - asi proto že mám vepředu úplně sjeté zimáky (a v garáži dva nové jenže není čas to přezout... ).
Ale dal sem enem jeden pokus, neměl sem moc času.... jinak bych to tam asi rozoral víc.....
Ale dal sem enem jeden pokus, neměl sem moc času.... jinak bych to tam asi rozoral víc.....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Pindica dostala nové zimní přední (jezdíme za zimních celoročně, přední měly sice jenom rok, ale 15 tis km a v létě = přepálené) a fčíl už zase hrabe jak sněžná rolba. Hned sem to byl aji vyzkušať... zahrabala sem se až v 25%+ stoupání a hlubokém (25cm), kdy by furt jela, ale ten motůrek už na dvojku neměl kouťák a na jedničku prohrabával....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Chlopi, držte mi palec, zítra ráno si du vystát frontu na ME a STK s pindicou - už bude mít 12 let, holka jedna.... :lovestruck:
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Schopna, odvedena. :lovestruck:
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
pokud se člověk trošku o auto stará tak projít musí,a nějaké lehké závady? Co emise a chybové kody na diagnostice?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Sem si fšim až fčíl.... pár drobností tam bylo - zrezlé zadní brzdové kotouče, vytlučené tyčky zadního stabilizátoru a zoxidované (ale ne osleplé) mlhovky. ME bez problema, žádné vady na diag.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Taxem - bohužel - přišel na první "závažnější" problém s pindicou - po 12-ti letech celoročního provozu a parkování venku má prorezlý L práh.... chjo no, dvorní mechanik Michla se na to při servisu (bude tam 120 kkm) podívá, vyřízne, zavaří..... doufám že to někde jinde "vevnitř" není shnilé taky nebo nedejbůch ešče víc.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006