Fiat punto 1.1 ....
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Fiat punto 1.1 ....
Mé Punto při koupi.
Koupeno 25.4.2016 Pořizovací cena 15-tisíc+ 3000 Eko poplatek
Pneumatiky které mi dal byli staré 6 nebo 7 let takže na vyhození jak zimní tak letní nevšimnul jsem si při koupi. :/ Olej se měnil tak po 20 tisíc dále to co tam lila to ani olej nebyl :/ Já olej měním po 7-8 tisících km. Motor byl úplně v koncích to samé spojka a o brzdách ani nemluvím to vůbec nebrzdilo mě to ovšem bylo šumák prostě jsem to vzal s tím že se to opraví díly stojí málo. Není to přece Volvo či Mitsubishi . Dále kámoš zjistil že bylo bourané zepředu i zezadu světlo ve předu bylo každé jiné + plechy a vzadu je prasknutý nárazník. Zapečené pístní kroužky ,tlumiče k.o. no dál pokračovat nebudu bych to psal do rána. Tu se jen jezdilo dokud něco neupadlo pak rychle prodat a napsat TOP STAV.. Byl jsem celkem zdrcen v jakém je stavu. Do auta padlo tak cca 40-50 tisíc a to ještě není vše hotové :/
Vše co se musí koupit-opravit
-Brzdový válec
-Spojka
-brzdy Předky jsem vyměnil ale po 3-měsících jsem je zvlnil takže půjdou znova nové
-Tyče řízení
-dát polohovací volant + vyměnit sedačku řidiče
-Přebrousit kliku
-Přestříkání laku
Vyměněno opraveno...
-Světla přední úplně nové + žárovky Phillips
-Blinkry oba dva nové (Rozpadly se při zavření kapoty)
-Tlumiče (přední, zadní) Ložisko pružné vzpěry
-Nový chladič
-Nový výfuk
-Nové pístní kroužky
-Těsnění pod hlavou
-Nové brzdy -brzdový třmeny +brzdová kapalina +brdové kotouče ATE (nyní zvlněné)
-Olejový Filtr ten byl měněn při každé výměně oleje cca 7-8 koupeno Olej tak 25L už padlo dohromady.Plus se dělaly výplachy motoru
-Nové svíčky .. Měnil jsem je 3x
-Krokovy motorek volnoběhu
-Vzduchový filtr 2x
-nové pneu zimní +vyvážení kol
-Olej Millers Oils 10W-40
-Mobil 1 5W-50
-Nové manžety
-žárovky do palubovky
-ojniční ložiska
-Doma nové prahy blatníky atd. nárazník...
A mnoho dalšího už si to ani nepamatuji bylo toho mnoho.... časem budu dopisovat
Nyní budu připravovat na vyvaření.
Dopíši později ...
Koupeno 25.4.2016 Pořizovací cena 15-tisíc+ 3000 Eko poplatek
Pneumatiky které mi dal byli staré 6 nebo 7 let takže na vyhození jak zimní tak letní nevšimnul jsem si při koupi. :/ Olej se měnil tak po 20 tisíc dále to co tam lila to ani olej nebyl :/ Já olej měním po 7-8 tisících km. Motor byl úplně v koncích to samé spojka a o brzdách ani nemluvím to vůbec nebrzdilo mě to ovšem bylo šumák prostě jsem to vzal s tím že se to opraví díly stojí málo. Není to přece Volvo či Mitsubishi . Dále kámoš zjistil že bylo bourané zepředu i zezadu světlo ve předu bylo každé jiné + plechy a vzadu je prasknutý nárazník. Zapečené pístní kroužky ,tlumiče k.o. no dál pokračovat nebudu bych to psal do rána. Tu se jen jezdilo dokud něco neupadlo pak rychle prodat a napsat TOP STAV.. Byl jsem celkem zdrcen v jakém je stavu. Do auta padlo tak cca 40-50 tisíc a to ještě není vše hotové :/
Vše co se musí koupit-opravit
-Brzdový válec
-Spojka
-brzdy Předky jsem vyměnil ale po 3-měsících jsem je zvlnil takže půjdou znova nové
-Tyče řízení
-dát polohovací volant + vyměnit sedačku řidiče
-Přebrousit kliku
-Přestříkání laku
Vyměněno opraveno...
-Světla přední úplně nové + žárovky Phillips
-Blinkry oba dva nové (Rozpadly se při zavření kapoty)
-Tlumiče (přední, zadní) Ložisko pružné vzpěry
-Nový chladič
-Nový výfuk
-Nové pístní kroužky
-Těsnění pod hlavou
-Nové brzdy -brzdový třmeny +brzdová kapalina +brdové kotouče ATE (nyní zvlněné)
-Olejový Filtr ten byl měněn při každé výměně oleje cca 7-8 koupeno Olej tak 25L už padlo dohromady.Plus se dělaly výplachy motoru
-Nové svíčky .. Měnil jsem je 3x
-Krokovy motorek volnoběhu
-Vzduchový filtr 2x
-nové pneu zimní +vyvážení kol
-Olej Millers Oils 10W-40
-Mobil 1 5W-50
-Nové manžety
-žárovky do palubovky
-ojniční ložiska
-Doma nové prahy blatníky atd. nárazník...
A mnoho dalšího už si to ani nepamatuji bylo toho mnoho.... časem budu dopisovat
Nyní budu připravovat na vyvaření.
Dopíši později ...
Naposledy upravil(a) czemartin1 dne 06 úno 2017, 22:28, celkem upraveno 5 x.
- Reklama
Re: Fiat punto 1.1 ....
No pěkné, docela obdiv,že si ochotný do oprav vrazit tolik peněz. Punťa nevypadá zle,ale holt opravy a údržbu předchozí majitel moc neřešil.Naštěstí ten motor snese hodně.A jak píšeš,díly jsou levné a když se to dá do kupy tak bude punťa sloužit a nezklame. Pokud ti můžu doporučit tak nekupuj ty nejlevnější noname díly,autokelly apod..kvalita je mizerná a bil by ses pozdějc do hlavy,dnes už i ty značkové díly se dají sehnat za pěkné peníze. Máš s tím podle seznamu velké plány,tak jsem zvědav na postupnou realizaci, házej fotky
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Fiat punto 1.1 ....
Doporučuji tady:
http://www.autodily-sklad.cz/osobni-voz ... ?m=4278#sd" onclick="window.open(this.href);return false;
Vozí díly z Německa a má dobré ceny.
http://www.autodily-sklad.cz/osobni-voz ... ?m=4278#sd" onclick="window.open(this.href);return false;
Vozí díly z Německa a má dobré ceny.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
Díly no nekupuji ty nejlevnější hrůzy z Polska a Německa.. Autekelly tak to je hrůza sama o sobě všude si přihazují nehorázné peníze a kvalita je hrozná....
Mám jednoho známého který mi s tím pomáhá již měl 2 punta a taky si ho celé opravil.
Nějak si již nepamatuji všechny ty opravy bylo toho ještě víc auto opravuji již 4 měsíce ale né furt.
Jezdím kamionem po světě.. Tak jsem doma jen někdy takže se to opravuje např. 4 dny v měsíci když je čas. No vše musím stihnout do 7 měsíce to půjde na STK. Zatím v tom problém nevidím.
Pak přidám foto.
Mám jednoho známého který mi s tím pomáhá již měl 2 punta a taky si ho celé opravil.
Nějak si již nepamatuji všechny ty opravy bylo toho ještě víc auto opravuji již 4 měsíce ale né furt.
Jezdím kamionem po světě.. Tak jsem doma jen někdy takže se to opravuje např. 4 dny v měsíci když je čas. No vše musím stihnout do 7 měsíce to půjde na STK. Zatím v tom problém nevidím.
Pak přidám foto.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
Jinak hoši chtěl bych se vás zeptat jak mám zapojit otáčkoměr + zapojit čidlo teploty motoru .
Přístrojové desky mám. V autě mám starou verzi bez otáčkoměru jsou tam jen hodiny ale ty ukazují totálně blbě. Tudíž bych tam chtěl zapojit tu s otáčkoměrem a teplotou motoru Nedělal to už někdo.
Zatím by stačilo zapojit jen otáčkoměr.
Zde fotka původní co mám v autě.
Přístrojové desky mám. V autě mám starou verzi bez otáčkoměru jsou tam jen hodiny ale ty ukazují totálně blbě. Tudíž bych tam chtěl zapojit tu s otáčkoměrem a teplotou motoru Nedělal to už někdo.
Zatím by stačilo zapojit jen otáčkoměr.
Zde fotka původní co mám v autě.
Re: Fiat punto 1.1 ....
Na teplomer stačí vymeniť čidlo teploty ktoré je pri rozvode za napr. http://www.autokelly.sk/Product/ED-STMS ... 5;33033385" onclick="window.open(this.href);return false; . A otáčkomer spravíš tak že natiahneš jeden kábel napr. od RJ až po palubku a tam ho zapojíš. Niekde tu na fóre by o tom mala byť aj téma ak ju nenájdeš tak napíš zajtra pôjdem porobiť fotky ako to mám ja a z ktorého pinu na RJ to mám natiahnuté
Fiat Punto MK1 55s 40kW/54HP SPi 1996 (stále jazdí)
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 103kW/140HP 2012
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 103kW/140HP 2012
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
Hudo14 píše:Na teplomer stačí vymeniť čidlo teploty ktoré je pri rozvode za napr. http://www.autokelly.sk/Product/ED-STMS ... 5;33033385" onclick="window.open(this.href);return false; . A otáčkomer spravíš tak že natiahneš jeden kábel napr. od RJ až po palubku a tam ho zapojíš. Niekde tu na fóre by o tom mala byť aj téma ak ju nenájdeš tak napíš zajtra pôjdem porobiť fotky ako to mám ja a z ktorého pinu na RJ to mám natiahnuté
Ahoj děkuji moc. To čidlo teploty tak to vyměním v tom problém nevidím. Natáhnu kabel ale jaký kabel nebo jaký mám koupit ? :/ A nevím jak s Řídící jednotkou RJ říkal mi kámoš že ji mám špatnou .dám foto... Ani nevím kam ten kapel zapojit kde jsou ty PINY pin 23 jak někdo psal :/ nemám na to nervy sem přidávat fotku když to nejde... Soubor je příliš velký. Maximální velikost je 256 KiB
Tak je to jen na té jedné :/ ta RJ... děkuji jinak předem za odpověď
Re: Fiat punto 1.1 ....
fotky sem bez problémů vložíš např.přes imagehosting.cz
a proč bys měl mít špatnou řj?? to nechápu
už jsem ti psal tady ohledně otáčkoměru,stačí si udělat chvilku čas,vše se dá dohledat https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=69&t=24184
možná ani nebudeš muset z pinu 23 tahat žádný kablík,možná už je od výroby přivedený do konektoru přístrojovky,a bude stačit jen vyměnit za přístrojovku s otáčkoměrem.
Jinak pokud sundáš konektor z řj (při odpojené baterii) ,podíváš se dovnitř do něj tak uvidíš,že každý pin je očíslovaný,tak si jednoduše dohledáš pin23. A nebo to číslování je přímo na řj na jednotlivých pinech,teď už si to přesně nevybavuju,prostě ten konektor sundáš a uvidíš
a proč bys měl mít špatnou řj?? to nechápu
už jsem ti psal tady ohledně otáčkoměru,stačí si udělat chvilku čas,vše se dá dohledat https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=69&t=24184
možná ani nebudeš muset z pinu 23 tahat žádný kablík,možná už je od výroby přivedený do konektoru přístrojovky,a bude stačit jen vyměnit za přístrojovku s otáčkoměrem.
Jinak pokud sundáš konektor z řj (při odpojené baterii) ,podíváš se dovnitř do něj tak uvidíš,že každý pin je očíslovaný,tak si jednoduše dohledáš pin23. A nebo to číslování je přímo na řj na jednotlivých pinech,teď už si to přesně nevybavuju,prostě ten konektor sundáš a uvidíš
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
No já to hledal byl tam odkaz na Polské stránky kde to všechno bylo jenže ty od roku 2005 už nejedou
Asi nějaký Pšonek nezaplatil jdu ji zkusit zapojit.
Asi nějaký Pšonek nezaplatil jdu ji zkusit zapojit.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
Zdravím tak po dnech hledání jsem našel Polskou stránku SLÁVA !!!
Tak zkusím to udělat dle návodu. http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/24" onclick="window.open(this.href);return false;
Neporadíte jaký kabel koupit ? Já nejsem v tom expert
Tak zkusím to udělat dle návodu. http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/24" onclick="window.open(this.href);return false;
Neporadíte jaký kabel koupit ? Já nejsem v tom expert
- twistedTSD
- Začátečník
- Příspěvky: 49
- Registrován: 06 pro 2014, 14:27
Re: Fiat punto 1.1 ....
Téda, taky tě obdivuji, že to bereš tak zodpovědně a beru to jako povzbuzení. Bývalá majitelka mého mk2 na údržbu vyloženě kálela (i když v tak tragickém stavu ještě nebylo) a já toho už mám občas plné zuby...Každopádně když to tak čtu, i těch 15 tisíc kč bylo příliš. Tak držím palce, ať brzo jezdí jako nové.
Ex: Fiat Punto mk2a 1.2 8V Dynamic 5dv. :,(
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
twistedTSD píše:Téda, taky tě obdivuji, že to bereš tak zodpovědně a beru to jako povzbuzení. Bývalá majitelka mého mk2 na údržbu vyloženě kálela (i když v tak tragickém stavu ještě nebylo) a já toho už mám občas plné zuby...Každopádně když to tak čtu, i těch 15 tisíc kč bylo příliš. Tak držím palce, ať brzo jezdí jako nové.
Nějakých 60-tisíc do toho padlo.. :/
Fotka chladiče je špatná..je to chladič na volvo
Tady jsem si hrál a rozleštil lak >>>
Naposledy upravil(a) czemartin1 dne 03 bře 2017, 21:24, celkem upraveno 1 x.
Re: Fiat punto 1.1 ....
lak jak nový ten nový chladič vypadá nějak divně,nemá to expanzku A jen tak pro zajímavost,kolik stojí sada pístů?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 srp 2016, 12:14
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat punto 1.1 ....
liborko píše:lak jak nový ten nový chladič vypadá nějak divně,nemá to expanzku A jen tak pro zajímavost,kolik stojí sada pístů?
Písty umyl kolega a velice dobře. JEDNÁ SE POUZE O NOVÉ PÍSTNÍ KROUŽKY NÉ O PÍSTY Z hlavy to nevím podívám se do papírů Cca 1200-1500 kč
A neporadil by jsi mi jaký kabel na to zapojení otáčkoměru vzít ? Já raději koupil dva kabely viz foto. Jsou k ničemu nebo můžou být ? děkuji za odpověď
Naposledy upravil(a) czemartin1 dne 20 úno 2017, 14:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Fiat punto 1.1 ....
Stačí jedna žíla z té dvojlinky.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno