Od doby co mám Multiplu mě štvala krátká převodovka.Jezdím i po dálnici a je to celkem utrpení. Při 120km/h točí motor skoro 4tis/ot min.
Že jdou přehodit pětkové kolečka z jiné převodovky vím.Dělal jsem to už u F127 i u Punta jenom tady jaksi za 3 roky, nebyl čas ani moc chuť.Teď se mi dostala do ruky zadarmiko převodovka z Tempry 1,6 8v. Po oddělání deklu a spočítání zubů jsem tušil ,že by to mohlo být ONO. . Takže pasuje to hurá.
Původní převod pětky je 0,9459 35/37 zubů.
Tempra 0,8918 33/37 zubů.
Přehození koleček je práce s jednou rukou v prdeli, max za 2,5 hodiny.
Kdyby někdo chtěl, můžu blíže popsat popř hodit foto.
O kolik klesly otáčky budu teprve laborovat dnes byla už tma a pršelo.
Myslím, že takových převodovek z 1,6ky se na šroťácích válí dost, anebo někdo suší někde ve sklepě. Stačí sundat boční dek,l spočítat zuby, a vydělit kolečko na hřídeli z diferáku, kolečkem hřídele ze spojky. Pětka nejspíš bude pod 1,000
Jo a mám Mulťu r.v.2006 takže od dob Tempry stejná převodovka, akorát na synchronu trochu jiné pružinky.
Prodloužení pátého stupně
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 14 srp 2006, 21:30
- Bydliště: RYCHVALD
- Kontaktovat uživatele:
Prodloužení pátého stupně
Punto Sporting Mk1 16V 6SPEED už 3 roky značky v depozit , Bývalka Idea 1.4 16V 6SPEED , Multipla 2006 LPG, motor po smrti. Punto MK2 1.2 16V
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
- Reklama
Re: Prodloužení pátého stupně
Já mám Multiplu CNG r.v.1999 a jak jsem již dříve v jiné diskuzi psal, po rozlousknutí diferenciálu v původní převodovce jsem tam v nouzi nechal dát převodovku z 1.6 Bravy. (Multiplovou jsem na okolních vrakovištích nesehnal a přes inzeráty byla za cenu, kterou jsem platit nechtěl). Kvalty jsou teď dlouhé všechny, takže je akorát trochu utrpení rozjezd s naloženým autem do kopce, nedejbože couvání do kopce). Ale po dálnici jezdím častěji a tam si to nemůžu vynachválit. Dlohudobá spotřeba 4,5 - 4,75 kg/100 km. Akorát když přijde stoupání a pětku nechám až přestane táhnout, podřazení na čtyřku už nemá moc velký efekt.
Re: Prodloužení pátého stupně
Mám ten sám problém s tou 5 je strašně krátka mohl bys mi poradit
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 14 srp 2006, 21:30
- Bydliště: RYCHVALD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodloužení pátého stupně
No poradit, máš to vlastně napsané nahoře.
Už jsem na tohle förum nechodím, dneska spíš náhoda, mám malé děcka apod. není čas.
Někomu jsem tady z fora posílal už aj fotky, jenom si zaboha nevzpomenu.
A kdyby něco tak zavolej, bydlíš kousek vedle, pokud nebudu chrápat po noční, anebo v práci, můžem pokecat. 608758608
Už jsem na tohle förum nechodím, dneska spíš náhoda, mám malé děcka apod. není čas.
Někomu jsem tady z fora posílal už aj fotky, jenom si zaboha nevzpomenu.
A kdyby něco tak zavolej, bydlíš kousek vedle, pokud nebudu chrápat po noční, anebo v práci, můžem pokecat. 608758608
Punto Sporting Mk1 16V 6SPEED už 3 roky značky v depozit , Bývalka Idea 1.4 16V 6SPEED , Multipla 2006 LPG, motor po smrti. Punto MK2 1.2 16V
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
- Maťo
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 279
- Registrován: 04 led 2011, 19:54
- Bydliště: SK-Orava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodloužení pátého stupně
Ahojte mne tiež pustila prevodovka na Multiple 1,6 16V.Neviem sa rozhodnúť akú mám zhánať či s Bravy alebo s Brava.Multiplácka je nedostatkový tovar.Denne jazdím do kopcov a naložený.Poradíte mi?
Fiat Punto 1,2 8V 5dv. r.2002
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001