TYP - Výměna palivového filtru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: TYP - Výměna palivového filtru
já jen dodám,že MKII palivový filtr nemá,je tam jen (bohužel) sítko před pal.čerpadlem, filtr měly MKI dole v pravém zadním podběhu
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- Reklama
Re: TYP - Výměna palivového filtru
liborko píše:já jen dodám,že MKII palivový filtr nemá,je tam jen (bohužel) sítko před pal.čerpadlem, filtr měly MKI dole v pravém zadním podběhu
Děkuji,hledal jsem i v dílech a nic....
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
V palivovém čerpadle není jen sítko, ale je tam i opravdu velký skládaný filtr.
Tlak se měří tlakoměrem, na liště vstřikovačů je ventil, kde se to dá změřit, já si na to vyrobil adaptér. Je potřeba našroubovat a zmáčknout ventilek.
Tlak se měří tlakoměrem, na liště vstřikovačů je ventil, kde se to dá změřit, já si na to vyrobil adaptér. Je potřeba našroubovat a zmáčknout ventilek.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Ok,ale jelikož to startuje normálně a v nepíše žádnou závadu.....nevím budu jezdit a počkám,jestli se to neprojeví ještě jinak
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Tak ro vypadá, ze dřív nebo později dojezdim... Ted jsem dorazil do práce (noční) a cestou sem jedna velká skákačka a rozblikala se i kontrolka motoru.. Takze ráno, pokud teda dojedu domů, zkusím načíst závady... Doufám, ze to bude alespo trochu smerodatne.... Po dojezdu do prace jsem vypnul a znovu zapnul klíček a čerpadlo určitě běží, protože bzuci po otočení klickem chvili a pak se zastaví a čeká asi na start
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Mě to taky jednou trochu skákalo a pak jsem zjistil, že se mi vysunul kabel z jedné svíčky.
A to jsem je dával nové.
Ale žádnou chybu to neudělalo.
A to jsem je dával nové.
Ale žádnou chybu to neudělalo.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Jenze tohle je obcasny, to bylo prvni co jsem kontroloval, kvuli tomu jsem to menil, ze to obcas skakalo, pak to přestalo, ale samozřejmě skontrolovat to můžu taky, nicméně to dělá když jedu plynule nebo dobrzduji motorem a pak zase slapnu na plyn je to jak kdyby netekl benzin, nebo ho tam naopak bylo moc... Nevím, doufám ze na to nejak prijdu, na volnobeh to běží i startuje normálně
Jeste me napadlo, jestli nem nejakou svíčku třeba uvolněnou (špatně dotahlou)
Jeste me napadlo, jestli nem nejakou svíčku třeba uvolněnou (špatně dotahlou)
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Uvidíme, co řekne diag, jestli tam ta chyba bude ještě uložená. Chtělo by to sebou vozit noťas.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
No... Hlavne aby tam nebylo to samé (neni zazeh na 3valci) jako pred vymenou kabelu civek.... To by me moc asi nepomohlo
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Kdyby jo, tak už jen změřit tlaky a zkontrolovat vačku, nebo nekde shnilý drát k cívce (to nemusí být na tom drátu ani vidět), nebo studeňák v řj motoru. Nebo vstřikovací ventil.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Pozeral si sviecku z toho tretieho valca ? Ak je mokra od benzinu tak je vadna sviecka,alebo kabel.Da sa to vyskusat aj jednoducho.vymontuj sviecku zastrc ju naspet do fajky opri ju o kostru a skusit startovat ci bude hadzat iskru,ale musite byt nato dvaja
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD