TYP - Výměna palivového filtru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 pro 2013, 22:03
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Zdravím, potřebuju vyměnit palivové čerpadlo na puntu mk2 1.2 16v..... je to taky u zadního kola? Díky za každou radu
Fiat Punto 1.2 16v
- Reklama
Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla
Najde se někdo kdo mě poradí jak vyřešit problém který jsem si blbec sám přivodil
Ženuška mě řekla že smrdí benzín ,tak jsem se ujal díla Na závadu jsem přišel hned palivový filtr na kaši ,dal jsem nový ,ale jak jsem se pral s rychloupínáním benz. hadic nechtěně jsem poškodil vystup nahoře na nádrži ,nejsem zase takový lempl za hadici jsem netahal apd. ale prostě po výměně filtru mě to teče nahoře na víku nádrže ten plastový výstup kde je nasazena hadice je prasklý.
Potřeboval bych vědět ,ještě jsem to nerozdělával ,jestli to je jeden kus -to víko i čerpadlo ,nebo ten vrchni kryt "viko" jde od čerpadla odmontovat a sehnat jen ten kryt s tema vystupama ,
to plastové viko ma kolem dokola takové žebra tak predpokladám ze je nasroubované ?
předem děkuji
Ženuška mě řekla že smrdí benzín ,tak jsem se ujal díla Na závadu jsem přišel hned palivový filtr na kaši ,dal jsem nový ,ale jak jsem se pral s rychloupínáním benz. hadic nechtěně jsem poškodil vystup nahoře na nádrži ,nejsem zase takový lempl za hadici jsem netahal apd. ale prostě po výměně filtru mě to teče nahoře na víku nádrže ten plastový výstup kde je nasazena hadice je prasklý.
Potřeboval bych vědět ,ještě jsem to nerozdělával ,jestli to je jeden kus -to víko i čerpadlo ,nebo ten vrchni kryt "viko" jde od čerpadla odmontovat a sehnat jen ten kryt s tema vystupama ,
to plastové viko ma kolem dokola takové žebra tak predpokladám ze je nasroubované ?
předem děkuji
Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla
tak skoda že jsem nečetl dříve ,asi bych to nenalomil... ,ted jenom co stim a jak demontovat
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla
Takze ten vrch palivoveho cerpadla co mas praskly sa zvlast neda kupit,bud kupit nove,alebo z vrakovyska.Nove dost drahe.Unas to stoji okolo 150eur.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla
- no klasika, to sa stalo pri výmene pal. filtra skoro každému , škoda, že si to tu pred tým nepohladal, našiel by si o tom dosť. Často sa to tu rieši, nepomôže Ti už nič iné, ako vymeniť komplet palivové čerpadlo. Lepiť, alebo nejako to opravovať pomocou nejakej trubky by som neodporúčal, ak nechceš aby ti auto zhorelo Čerpadlo najlahšie a najlacnejšie zoženieš na vrakovisku, ja som za neho dal tuším 30 €. Jo a pokiaľ Ti nejde povoliť tá velká biela matica na filtri, tak zober väčší plochý šrobovák a gumenné kladivku, zapri šrobovák do niektorého toho rebra čo sú na víku a jemne pobúchaj, malo by to povoliť. potom vytiahneš komplet celé čerpadlo, je to všetko jeden komplet.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla
Diky ,dnes jsem dal cerpadlo z vrakace ,narvat to cerpadlo s tesnenim do nadrze aby se dala nasroubovat ta matka byla makacka,chtelo to docela silu a pri tom davat bacha abych nebrnknul do tech kolinek
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Tak aj v mojom Punte bolo citit zapach benzinu.
Pozrem na cerpadlo, zapnem kluc a benzin si spokojne strieka (preto asi ta vysoka spotrba).
Vravim si to bude asi v tej rychlopojke, tak som ju ,,sikovny,, odrezal ze ju nahradi hadicou.
Dam hadicu a zapnem kluc, benzin si strieka dalej. (Uz som si nadaval do sprostych, ze som to odrezal)
Takze som musel kupit nove cerpadlo - kompletne. Podarilo sa mi ho kupit za 35€ !!!!
Cerpadlo som zalozil pred panelakom, provizorne napojil na original hadicu.
Kupil som 8mm gumenu benzinovu hadicu a novy filter. Odrezal som aj druhu rychlospojku a vlozil ich do gumenej
hadice a stiahol sk-paskou. Teraz mam gumenu hadicu cerpadlo - filter.
Zapach benzinu uz v mojom Punte nie je citit.
Pozrem na cerpadlo, zapnem kluc a benzin si spokojne strieka (preto asi ta vysoka spotrba).
Vravim si to bude asi v tej rychlopojke, tak som ju ,,sikovny,, odrezal ze ju nahradi hadicou.
Dam hadicu a zapnem kluc, benzin si strieka dalej. (Uz som si nadaval do sprostych, ze som to odrezal)
Takze som musel kupit nove cerpadlo - kompletne. Podarilo sa mi ho kupit za 35€ !!!!
Cerpadlo som zalozil pred panelakom, provizorne napojil na original hadicu.
Kupil som 8mm gumenu benzinovu hadicu a novy filter. Odrezal som aj druhu rychlospojku a vlozil ich do gumenej
hadice a stiahol sk-paskou. Teraz mam gumenu hadicu cerpadlo - filter.
Zapach benzinu uz v mojom Punte nie je citit.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Taky jsem měl potíž s čerpadlem.
Foceno 15/03/2015 to jsem zachytil poslední okamžik, kdy bylo ještě v pořádku. Krátce po tom se v autě projevil zápach benzínu a zjistil jsem, že v té prostřední kulaté části
po nastartování začíná stoupat benzín. Po vysušení vzduchem jsem tam objevil trhlinku.
Provedl jsem opravu. Po vysušení a bez tlaku, aby benzín klesl z trhliny jsem zalil kvalitním vteřinovým lepidlem z Gumotexu. Použil jsem i aceton na odmaštění a stlačený vzduch.
To fungovalo a po týdnu ježdění beze známek nějakého prosaku jsem tu celou kulatou díru zalil eprosinem. Dodnes klid.
Takže vteřiňák ucpe i menší trhliny.
Foceno 15/03/2015 to jsem zachytil poslední okamžik, kdy bylo ještě v pořádku. Krátce po tom se v autě projevil zápach benzínu a zjistil jsem, že v té prostřední kulaté části
po nastartování začíná stoupat benzín. Po vysušení vzduchem jsem tam objevil trhlinku.
Provedl jsem opravu. Po vysušení a bez tlaku, aby benzín klesl z trhliny jsem zalil kvalitním vteřinovým lepidlem z Gumotexu. Použil jsem i aceton na odmaštění a stlačený vzduch.
To fungovalo a po týdnu ježdění beze známek nějakého prosaku jsem tu celou kulatou díru zalil eprosinem. Dodnes klid.
Takže vteřiňák ucpe i menší trhliny.
- Přílohy
-
- čerpadlo ještě dobré.jpg (26.34 KiB) Zobrazeno 9787 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Zdar, chlapi u 1.2 8V se mi nedaří povolit to palivové čerpadlo... Zkoušel jsem to i přes šroubovák zarazit do těch drážek a podobně,ale nic....je to tam tak utažené....zkoušel jsem i šroubovák zapřít za kastli,a zapamatovat ale hybu s celou nádrží a čerpadlo se nepovolí a nepovolí...
Nějaké nápady?
Nějaké nápady?
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Je to utažené, já si vyrobil klíč z PVC trubky, do ní vyřezal drážky flexou aby pasovala a velkou pákou a velkou silou to povolil.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Dobrej nápad,já hlavně nevím jestli to nedělám zbytečně, občas mě prostě za jízdy škobrtá výkon,ale když jedu plnej plyn tak ne,jen když třeba zastavím pak se rozjížím zařadím 2 je tam výkonová díra jakoby přestalo téct palivo a najednou to zase jede....
Tak mě napadlo zda to nedodává blbě palivo a jak jsem to tu pročetl tak jsem chtěl zkontrolovat to těsnění.
Ještě se zeptám, nevíte zda u MK2 1.2 8V je palivovej filtr??? eLEarn jsem nesehnal a do palivového čerpadla vede jen jedna hadice
Tak mě napadlo zda to nedodává blbě palivo a jak jsem to tu pročetl tak jsem chtěl zkontrolovat to těsnění.
Ještě se zeptám, nevíte zda u MK2 1.2 8V je palivovej filtr??? eLEarn jsem nesehnal a do palivového čerpadla vede jen jedna hadice
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Mě dávalo nižší tlak, a když jsem ho prohlížel, tak přestalo tlačit uplně, tak jsem dal nový. Propouští tam ten přetlakový ventil, nové ho mělo jinak a líp udělaný. Tvoji závadu může dělat i spousta jiných věcí, třeba i o zub posunutý rozvoďák.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: TYP - Výměna palivového filtru
jak jsem s Tebou psal už v tématu https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 6&start=15
udělal jsem ty cívky,kabely,svíčky kontrolka motoru už se nerozsvítí,ale sem tam to škubne...
nízký tlak paliva?? jaký tam má být??
mám kabel i MultiEcuScan
udělal jsem ty cívky,kabely,svíčky kontrolka motoru už se nerozsvítí,ale sem tam to škubne...
nízký tlak paliva?? jaký tam má být??
mám kabel i MultiEcuScan
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: TYP - Výměna palivového filtru
3,5 bar
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: TYP - Výměna palivového filtru
tak tuhle hodnotu mi MultiEcuScan neukazuje je tam jen tlak sání(345-360mBar), stav palivového systému(OK) ale přímo tlak paliva tam není
každopádně díky, zatím to budu asi sledovat...závadu to žádnou nehlásí
každopádně díky, zatím to budu asi sledovat...závadu to žádnou nehlásí
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V