TYP - Výměna palivového filtru

Autoservisy, údržba, náhradní díly, vrakoviště, obchody

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

adrianlukas
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 15 pro 2013, 22:03

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od adrianlukas »

Zdravím, potřebuju vyměnit palivové čerpadlo na puntu mk2 1.2 16v..... je to taky u zadního kola? Díky za každou radu :wink:
Fiat Punto 1.2 16v
Reklama
 

pagotamd
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 zář 2007, 19:02
Kontaktovat uživatele:

Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Příspěvek od pagotamd »

Najde se někdo kdo mě poradí jak vyřešit problém který jsem si blbec sám přivodil :mrgreen:
Ženuška mě řekla že smrdí benzín ,tak jsem se ujal díla :D Na závadu jsem přišel hned palivový filtr na kaši ,dal jsem nový ,ale jak jsem se pral s rychloupínáním benz. hadic nechtěně jsem poškodil vystup nahoře na nádrži :oops: ,nejsem zase takový lempl za hadici jsem netahal apd. ale prostě po výměně filtru mě to teče nahoře na víku nádrže ten plastový výstup kde je nasazena hadice je prasklý.

Potřeboval bych vědět ,ještě jsem to nerozdělával ,jestli to je jeden kus -to víko i čerpadlo ,nebo ten vrchni kryt "viko" jde od čerpadla odmontovat a sehnat jen ten kryt s tema vystupama ,
to plastové viko ma kolem dokola takové žebra tak predpokladám ze je nasroubované ?
předem děkuji
pagotamd
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 zář 2007, 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Příspěvek od pagotamd »

tak skoda že jsem nečetl dříve ,asi bych to nenalomil... ,ted jenom co stim a jak demontovat
Uživatelský avatar
peter963
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
Bydliště: KOSICE STARE MESTO

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Příspěvek od peter963 »

Takze ten vrch palivoveho cerpadla co mas praskly sa zvlast neda kupit,bud kupit nove,alebo z vrakovyska.Nove dost drahe.Unas to stoji okolo 150eur.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Uživatelský avatar
Matto
Všeználek
Příspěvky: 2443
Registrován: 12 zář 2007, 11:05
Bydliště: Trenčín,Horné Srnie

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Příspěvek od Matto »

- no klasika, to sa stalo pri výmene pal. filtra skoro každému :) , škoda, že si to tu pred tým nepohladal, našiel by si o tom dosť. Často sa to tu rieši, nepomôže Ti už nič iné, ako vymeniť komplet palivové čerpadlo. Lepiť, alebo nejako to opravovať pomocou nejakej trubky by som neodporúčal, ak nechceš aby ti auto zhorelo :) Čerpadlo najlahšie a najlacnejšie zoženieš na vrakovisku, ja som za neho dal tuším 30 €. Jo a pokiaľ Ti nejde povoliť tá velká biela matica na filtri, tak zober väčší plochý šrobovák a gumenné kladivku, zapri šrobovák do niektorého toho rebra čo sú na víku a jemne pobúchaj, malo by to povoliť. potom vytiahneš komplet celé čerpadlo, je to všetko jeden komplet.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
pagotamd
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 zář 2007, 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Příspěvek od pagotamd »

Diky ,dnes jsem dal cerpadlo z vrakace ,narvat to cerpadlo s tesnenim do nadrze aby se dala nasroubovat ta matka byla makacka,chtelo to docela silu a pri tom davat bacha abych nebrnknul do tech kolinek :)
Uživatelský avatar
Vypravca
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 kvě 2016, 16:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vypravca »

Tak aj v mojom Punte bolo citit zapach benzinu.
Pozrem na cerpadlo, zapnem kluc a benzin si spokojne strieka (preto asi ta vysoka spotrba).
Vravim si to bude asi v tej rychlopojke, tak som ju ,,sikovny,, odrezal ze ju nahradi hadicou.
Dam hadicu a zapnem kluc, benzin si strieka dalej. (Uz som si nadaval do sprostych, ze som to odrezal)
Takze som musel kupit nove cerpadlo - kompletne. Podarilo sa mi ho kupit za 35€ !!!!
Cerpadlo som zalozil pred panelakom, provizorne napojil na original hadicu.
Kupil som 8mm gumenu benzinovu hadicu a novy filter. Odrezal som aj druhu rychlospojku a vlozil ich do gumenej
hadice a stiahol sk-paskou. Teraz mam gumenu hadicu cerpadlo - filter.
Zapach benzinu uz v mojom Punte nie je citit.
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

Taky jsem měl potíž s čerpadlem.
Foceno 15/03/2015 to jsem zachytil poslední okamžik, kdy bylo ještě v pořádku. Krátce po tom se v autě projevil zápach benzínu a zjistil jsem, že v té prostřední kulaté části
po nastartování začíná stoupat benzín. Po vysušení vzduchem jsem tam objevil trhlinku.
Provedl jsem opravu. Po vysušení a bez tlaku, aby benzín klesl z trhliny jsem zalil kvalitním vteřinovým lepidlem z Gumotexu. Použil jsem i aceton na odmaštění a stlačený vzduch.
To fungovalo a po týdnu ježdění beze známek nějakého prosaku jsem tu celou kulatou díru zalil eprosinem. Dodnes klid.
Takže vteřiňák ucpe i menší trhliny.
Přílohy
čerpadlo ještě dobré.jpg
čerpadlo ještě dobré.jpg (26.34 KiB) Zobrazeno 9787 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Ondrus84 »

Zdar, chlapi u 1.2 8V se mi nedaří povolit to palivové čerpadlo... Zkoušel jsem to i přes šroubovák zarazit do těch drážek a podobně,ale nic....je to tam tak utažené....zkoušel jsem i šroubovák zapřít za kastli,a zapamatovat ale hybu s celou nádrží a čerpadlo se nepovolí a nepovolí...

Nějaké nápady?
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

Je to utažené, já si vyrobil klíč z PVC trubky, do ní vyřezal drážky flexou aby pasovala a velkou pákou a velkou silou to povolil.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Ondrus84 »

Dobrej nápad,já hlavně nevím jestli to nedělám zbytečně, občas mě prostě za jízdy škobrtá výkon,ale když jedu plnej plyn tak ne,jen když třeba zastavím pak se rozjížím zařadím 2 je tam výkonová díra jakoby přestalo téct palivo a najednou to zase jede....
Tak mě napadlo zda to nedodává blbě palivo a jak jsem to tu pročetl tak jsem chtěl zkontrolovat to těsnění.


Ještě se zeptám, nevíte zda u MK2 1.2 8V je palivovej filtr??? eLEarn jsem nesehnal a do palivového čerpadla vede jen jedna hadice
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

Mě dávalo nižší tlak, a když jsem ho prohlížel, tak přestalo tlačit uplně, tak jsem dal nový. Propouští tam ten přetlakový ventil, nové ho mělo jinak a líp udělaný. Tvoji závadu může dělat i spousta jiných věcí, třeba i o zub posunutý rozvoďák.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Ondrus84 »

jak jsem s Tebou psal už v tématu https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 6&start=15

udělal jsem ty cívky,kabely,svíčky kontrolka motoru už se nerozsvítí,ale sem tam to škubne...

nízký tlak paliva?? jaký tam má být??
mám kabel i MultiEcuScan
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

3,5 bar
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Ondrus84 »

tak tuhle hodnotu mi MultiEcuScan neukazuje je tam jen tlak sání(345-360mBar), stav palivového systému(OK) ale přímo tlak paliva tam není

každopádně díky, zatím to budu asi sledovat...závadu to žádnou nehlásí
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Odpovědět

Zpět na „Punto - servis“