Zdravím pánové,
objevil se mi na Puntu (188) problém s mlhovkami. Trochu jsem s nima při jízdě "zablikal" abych je trochu provětral- no a už nejdou . Asi 4x jsem je vypnul a zapnul za sebou a následně nezareagovali. Kontroloval jsem pojistky i relé jestli sepíná a všechno v pořádku. Díval jsem se i na jednu žárovku a ta vypadá také v pořádku. Zatím jsem ještě neproměřoval soustavu - protože trochu tápu kde. Podle mě nejde elektřina do světla. Je možné, že může být problém až někde za relé a popřípadě kde?
Díky moc za případnou radu!
HELP- nefunkční mlhovky MK2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: HELP- nefunkční mlhovky MK2
Hmlovky majú vlastný konektor taký menší a ten väčší konektor je na ostatné svetlá.Takže skontrolovať tie menšie konektory idú tam iba dve káble a tie pomeraj či tam ide prúd ,keď dávas kritiku dole tak sa napája naň. Ja som to mal tam zhrzdzavene z vnútra a konektor trebalo len trochu natlačiť ide dosť ťažko.
Punto II 1.2 16V HLX,r.v.2001,5.dv.,
Re: HELP- nefunkční mlhovky MK2
Dnes jsem to měl právě rozdělané i s tím konektorem a vypadalo to ok. Zítra to přeměřím a uvidím, co tam bude. Doufám, že se neodpálil kabel někde za rele
Ono to může být i relé... Stačí napálené kontatky. Sice cvaká, ale nesepne přes velký přechodový odpor.
send from mobile
send from mobile
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: HELP- nefunkční mlhovky MK2
No plně v to doufám. Dnes jsem jen relé napojil na zdroj a procvakal. Multimetrem propípal kontakty a vypadá to dobře No uvidím. Pro jistotu koupím nové (stojí 100) Nicméně dnes jsem objevil asi trochu horší věc a to, že při vypnutí motoru nevypne poslední zobrazená kontrolka na palubní desce. Například otevření dveří. Nebo když jen otočím klíčkem do první polohy a zase zpět tak tam i po vytáhnutí klíče zůstává baterka, kontrolka oleje a čerpadla
To je asi moje vina, protože jsem při investigaci povytahoval konektory na svorkovnici jak pod volantem (asi jsem vypnul ŘJ, protože se všechno vynulovalo) a tak v motoru pojistkovou skřín.
Tak teď babo (chlapi) raď
To je asi moje vina, protože jsem při investigaci povytahoval konektory na svorkovnici jak pod volantem (asi jsem vypnul ŘJ, protože se všechno vynulovalo) a tak v motoru pojistkovou skřín.
Tak teď babo (chlapi) raď
Re: HELP- nefunkční mlhovky MK2
Tak vypadá, že obě závady jsou pryč. Pomohlo vyměnit relé u problému s mlhovkami a vypojit baterku při problému s kontrolkami