Na svém Paliu 1.2 jsem se rozhodl vyměnit svíčky, protože při nižšších otáčkách hlavně při projíždění zatáček na dvojku docházelo k nepříjemnému cukání. Po výměně cukání zmizelo, ale výrazně vzrostla spotřeba a to z původních 6,5 l na 10 l na 100 km. V servisu na diagnostice ani při měření emisí nenašli žádnou závadu. Původní svíčky byly BERU Ultrax VXF 79 (čtyřelektrodové). Nové svíčky jsou Champion RC8BYC (dvouelektrodové). Typ motoru je 178 B5.000. Zatím jsem nepřišel na to kde je zakopaný pes.
Uvažoval jsem i o možnosti, zda jsem neprohodil zapalovací kabely na druhé cívce. Zkusil jsem je prohodit a k mému překvapení to s chodem motoru nic neudělalo.
Poraďte mi! Jaké je správné zapojení?
Vysoká spotřeba / Zapojení zapalovacích kabelů
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno
- Reklama
sice mám diesel,ale zkusím to.taže jestli máš dvě cívky(jak vyplívá z tvého příspěvku),tak asi dvouvývodový,což znamená , že pálí z jedné cívky oba kabely současně a to vlastně jeden válec v zážehu a druhý ve výfuku.pořadí zapalování je 1,3,4,2-takže by na jednu dvouvývodovou cívku měl být 2s3,a 1se 4 snad sem to řek dobře.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno
Re: Vysoká spotřeba / Zapojení zapalovacích kabelů
Spotreba mimo mesta ?Vladimír Bublík píše: z původních 6,5 l na 10 l na 100 km
Palio Weekend, 1.2, 75k - minulost :) => Peugeot 307 1.6
Punto II, 1.2, 44 kW
Punto II, 1.2, 44 kW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno