1.4 padá do nouzového režimu
Moderátor: peta.smolik
1.4 padá do nouzového režimu
Zdravím, při přidání plynu až na doraz se objeví hláška kontrola motoru a auto spadne do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a následném nastartování hlášení zmizne a jede to normálně až do doby kdy dojde opět k sešlápnutí plynového pedálu na podlahu. Diagnostika vypisuje chybu P0120. Nevíte na co přesně se zaměřit? Nemá někdo zkušenost?
Fiat Stilo 3D 1.4 16V 70 kW 6 Speed r.v. 2006
- Reklama
Pravděpodobně chyba na škrtící klapce. Většinou je závada ve snímači polohy klapky, je to potenciometr. Buď hodnoty zaznamenat a podívat se jestli je to nesmysl anebo rovnou vyměnit za jinou, moc věcí, kromě vyčištění, se s ní udělat nedá.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: 1.4 padá do nouzového režimu
Ok,díky. Podívam se na ni. A pokud vyměnit, tak asi za novou? Kolik stojí?
Fiat Stilo 3D 1.4 16V 70 kW 6 Speed r.v. 2006
Nová bude v řádu tisíců... Spíš z vrakoviště. Netuším jestli se dá nějak rozebrat, většinou když je vadný ten snímač polohy, tak odejde část toho potenciometru - kovová ploška, protože je v ní vydřená drážka.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: 1.4 padá do nouzového režimu
Snímače polohy tam máte asi 2.
Jeden je přímo v pedálu, ten dává info řj. kolik chcete plynu, ta ovládá délkou vstřiků množství paliva a motorkem ovládá škrtící klapku karburátoru, poloha škrtící klapky je zpětně snímána snímačem polohy škrtící klapky.
Je potřeba připojit na diagnostiku, pustit si graf a za provozu sejmout a zjistit kde je přesně vada.
Potom doporučuji když napíšete na:
info@apautodily.cz
řeknete co chcete a dáte VIN a popis auta, najde správný díl, objednávám tam a vozí z Německa kvalitní díly za dobré ceny.
Jeden je přímo v pedálu, ten dává info řj. kolik chcete plynu, ta ovládá délkou vstřiků množství paliva a motorkem ovládá škrtící klapku karburátoru, poloha škrtící klapky je zpětně snímána snímačem polohy škrtící klapky.
Je potřeba připojit na diagnostiku, pustit si graf a za provozu sejmout a zjistit kde je přesně vada.
Potom doporučuji když napíšete na:
info@apautodily.cz
řeknete co chcete a dáte VIN a popis auta, najde správný díl, objednávám tam a vozí z Německa kvalitní díly za dobré ceny.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: 1.4 padá do nouzového režimu
Děkuji za reakce. Klapka vyčištěná a zatím vše funguje. Tak doufám, že to tak i zůstane.
Jinak vše fungovalo, jen se nesměl zešlápnout plyn až na podlahu.
Jinak vše fungovalo, jen se nesměl zešlápnout plyn až na podlahu.
Fiat Stilo 3D 1.4 16V 70 kW 6 Speed r.v. 2006