Ahoj kolegové,
před docela dlouhou dobou jsem vlastnil Punťáka. Uběhlo pár let a přítelkyně se rozhodla, že opráší řidičák. Než abychom se učili na mém, tak jsme včera dovezli Bravu. Je v dobrém stavu za dobrý peníze, s 1,6 16V. Jediné, co mě však brání ke štěstí jsou potící se okna. Když nastartuji teplé auto, začne v palubce cvakat a je slyšet nějaký elektromotor, jak vrčí. Hádám, že to bude klapka vnitřní cyrkulace. Když auto nastartuji ráno, tak to nedělá. Ale potí se okna. Takže větrák na 2, pootevřené okno a je to celkem v pohodě. Moje vize je taková - o víkendu oddělám stěrače a ten plast, protože tam určitě bude bordel, tak aby neteklo do auta kvůli ucpaným odtokům, vytáhnu pylový filtr a podle stavu jej vyměním, nebo alespoň než koupím nový vysaju, naleju ucpávací svinstvo do chladicí kapaliny, pač to někde prý teče (ale vzhledem k ceně jsem to tomu odpostil - do motoru to neteče) a teď co s tou klapkou vniřní cyrkulace? Kde ji najdu? Proč to cvaká? Máte s tím zkušenosti? Díky moc.
Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace
Moderátor: peta.smolik
Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace
Fiat Punto 60 Cult, r.v. 99
- Reklama
Re: Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace
Skontroluj pd vodičovými nohami a aj spolujazcovymi a v strede či nie je mokro. Zvykne tiecť radiator
Fiat Punto II rv.00 1.9 JTD, Fiat Marea 1.9 JTD 105 chip 130 PS
Re: Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace
Tak jsem kousek postoupil. Klapka cyrkulace je otevřená, takže cajk. Pod nohami je sucho, takže tím to taky nebude. Ztrácela se mi voda - do rána jsem musel dolívat. Teklo to chladičem, takže jsem vyměnil chladič a voda už neteče. Ale problém rošení oken stále trvá. Jediné řešení jízdy - větrák na 2, vzduch na okno a pootevřené boční okénko. Ještě mám podezření na tekoucí radiátor. Ale v autě není fridex cítit. Zkusím tam ještě nalít ten sliz na utěsnění chladicího okruhu. Třeba to pomůže. Uvidím.
Fiat Punto 60 Cult, r.v. 99
Re: Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace
s tím slizem na utěsnění
opatrně.já jsem ho tam jednou dal(asi víc),a málem jsem to uvařil.
zalepilo to termostat a taky se to nalepilo na čidlo větráku chl.
opatrně.já jsem ho tam jednou dal(asi víc),a málem jsem to uvařil.
zalepilo to termostat a taky se to nalepilo na čidlo větráku chl.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002