Startování Punto 1,2 8v
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Startování Punto 1,2 8v
Zdravím vás tady a obracím se na vás o radu.
Máme doma Punto 1,2 8v r.2005 najeto to má 110 000 km a,teď se nám stává že auto startuje o hodně déle než dřive.
Dřív to chytlo na drc a nyní tak kolem 3-5 sek.Na co se zaměřit.Samozřejmě o auto se starám jak nejlíp umím.
Chtělo by to zkontrolovat teplotni čidlo a ještě něco jinýho ale co .
Děkuji předem za ochotu.
Máme doma Punto 1,2 8v r.2005 najeto to má 110 000 km a,teď se nám stává že auto startuje o hodně déle než dřive.
Dřív to chytlo na drc a nyní tak kolem 3-5 sek.Na co se zaměřit.Samozřejmě o auto se starám jak nejlíp umím.
Chtělo by to zkontrolovat teplotni čidlo a ještě něco jinýho ale co .
Děkuji předem za ochotu.
- Reklama
Re: Startování Punto 1,2 8v
Tak jsem kontroloval teplotní čidlo v pořádu,snímač na klice a zkoušel proměřovat kde co a na nic jsem nepřišel.
I lambda funguje jak má,cívky proměřeny.I zkontrolovány ventliové vůle.Jediné co mě napadá je přívod benzínu.
Poradí někdo,neměl jste někdo podobný problém?
I lambda funguje jak má,cívky proměřeny.I zkontrolovány ventliové vůle.Jediné co mě napadá je přívod benzínu.
Poradí někdo,neměl jste někdo podobný problém?
Re: Startování Punto 1,2 8v
Ja bych takovou banalitu neresil jestli to startuje na drc ci o tri vteriny pozdejc
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Startování Punto 1,2 8v
jak říka liborko.
pokud to nestartuje dýl jak 10-15vt. tak bych to neřešil.může být nižší tlak
v paliv. soustavě,a chvíli trvá než to natlakuje.
dělá to v případě že pal. čerp. nesepne na první polohu klíčku.
pokud to nestartuje dýl jak 10-15vt. tak bych to neřešil.může být nižší tlak
v paliv. soustavě,a chvíli trvá než to natlakuje.
dělá to v případě že pal. čerp. nesepne na první polohu klíčku.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Startování Punto 1,2 8v
Zkoušel jsem i otočit vickrát klíčem, aby čerpadlo natlakovalo a stejně to nepomohlo.
Ale tak po chvíly běhu mororu zkusím vypnout a znovu startovat a je to už lepší.Ono s tím autem se jezdí pořád krátký trasy a teď v zimě dostane baterka co proto.A taky starty kolem 5 sek nejsou v pořadku.Ještě to nechám změřit jestli je tam správný tlak benzínu.
Dá se něco vymyslet s tim čerpadlem kdyby to bylo tím.
Ale tak po chvíly běhu mororu zkusím vypnout a znovu startovat a je to už lepší.Ono s tím autem se jezdí pořád krátký trasy a teď v zimě dostane baterka co proto.A taky starty kolem 5 sek nejsou v pořadku.Ještě to nechám změřit jestli je tam správný tlak benzínu.
Dá se něco vymyslet s tim čerpadlem kdyby to bylo tím.
Re: Startování Punto 1,2 8v
když zapneš zapalovaní je slyšet čerpadlo?Zkoušel jsem i otočit vickrát klíčem, aby čerpadlo natlakovalo
ono právě když nastartuješ, tak už čerpadlo natlakuje systém a už to pak startuje rychleji.
s tim čerpadlem se moc nic dělat nedá.
jedině vyměnit, je tam zpětný ventil co brání poklesu tlaku v systému,ale dá se vyměnit jen vlastní čerpadlo.
to stojí tak okolo 600_.
jinak kompletní palivová jednotka tak 3-4k
to vše na Mk1.
MkII to bude mít asi podobný.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Startování Punto 1,2 8v
když zapneš zapalovaní je slyšet čerpadlo?Zkoušel jsem i otočit vickrát klíčem, aby čerpadlo natlakovalo
ono právě když nastartuješ, tak už čerpadlo natlakuje systém a už to pak startuje rychleji.
s tim čerpadlem se moc nic dělat nedá.
jedině vyměnit, je tam zpětný ventil co brání poklesu tlaku v systému,ale dá se vyměnit jen vlastní čerpadlo.
to stojí tak okolo 600_.
jinak kompletní palivová jednotka tak 3-4k
to vše na Mk1.
MkII to bude mít asi podobný.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Startování Punto 1,2 8v
Venku už jsou teploty u nuly,auto je "zatuhlé" ,motor už není v takové kondici jako když byl nový a jak píšeš jezdíš krátké trasy, takže to je jedno s druhým.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Startování Punto 1,2 8v
Samozřejmě, že čerpadlo funguje.A to startování už zlobí delší dobu i při vyšších teplotách.
Zkoušel jsem právě otočit i vìckrát klíčkem aby právě natlačilo tlak.
Ta zpětná klapka dá se zkotrolovat a kde ji najít popř. vyměnit.
Zkoušel jsem právě otočit i vìckrát klíčkem aby právě natlačilo tlak.
Ta zpětná klapka dá se zkotrolovat a kde ji najít popř. vyměnit.
Re: Startování Punto 1,2 8v
neda se nijak skontrolovat ani měnit, je to součást čerpadla a to je nerozebiratelné.Ta zpětná klapka dá se zkotrolovat a kde ji najít popř. vyměnit
je to v podstatě kulička pod pružinkou, která ji tlačí do sedla,a tím brání strátě tlaku v systemu.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Startování Punto 1,2 8v
110 000 km pro punto nic není.Motorem to není.
Začal bych změřením napětí při startu.Může to být jen opotřebovaná baterie.Při startu klesne napětí a proto to nemusí chytit na drnc.
Jestli se s autem jezdí jen krátké trasy,začal bych tímto.
Začal bych změřením napětí při startu.Může to být jen opotřebovaná baterie.Při startu klesne napětí a proto to nemusí chytit na drnc.
Jestli se s autem jezdí jen krátké trasy,začal bych tímto.
Re: Startování Punto 1,2 8v
Přesně tak, mám najeto dvakrát tolik a motor chytá jako zamlada. Také bych se zaměřil na stav baterky, stav svíček a možná bych zkusil natankovat benzín jinde než dosud. Samozřejmě to vše za předpokladu, že jinak motor funguje jak má a nevyskytují se během jízdy žádné jiné anomálie.jirka690 píše:110 000 km pro punto nic není.Motorem to není.
Začal bych změřením napětí při startu.Může to být jen opotřebovaná baterie.Při startu klesne napětí a proto to nemusí chytit na drnc.
Jestli se s autem jezdí jen krátké trasy,začal bych tímto.
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: Startování Punto 1,2 8v
Díky zatím za rady.Jinak baterie je rok stará kupovaná vloni v listopadu a startér točí v pohodě(předtím i se starou baterkou startoval v pohodě).Svíčky mrknu na ně ,ale mají najeto tak max. 15 000km jsou,ale Brisk a ne NGK.(závit M12,BR14YC-9).Jaký by měly být od NGK.(pouze jednobodový když tak)
A do benzínu dávám aditivum VIF Super Benzin Aditiv a to pravidelně teď nalito o hodně víc než normálně.Zkusím koupit jinde, nejblíž mám OMW u nás nic jiného není.
O autech už něco vím, dělám si je doma sám myslím tím opravy.I diagnostika není problém i když pouze od Delphi. Punto je můj první Fiat asi tak.
A do benzínu dávám aditivum VIF Super Benzin Aditiv a to pravidelně teď nalito o hodně víc než normálně.Zkusím koupit jinde, nejblíž mám OMW u nás nic jiného není.
O autech už něco vím, dělám si je doma sám myslím tím opravy.I diagnostika není problém i když pouze od Delphi. Punto je můj první Fiat asi tak.
Re: Startování Punto 1,2 8v
S tym aditivom by som to moc neprehanal. Davat ovela viac ako je napisany pomer je na skodu vacsinou a nijak to nepomoze