Cukani pri akceleraci
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Cukani pri akceleraci
zdravim..nenasel jsem nikde problem doreseny proto nove tema....problem : kdyz vic slapnu na plyn zacne motor cukat...rozjezd je v pohode ale staci vic pridat na jakoukoliv rychlost a vytocit vic a cuka to jako blazen..pocitove se motor jakoby dusi...zatim mam nove civky,svicky,kabely k nim, VSECHNY filtry, vycistena klapka.....zacalo to po vymene baterie /je o neco silnejsi/ ale to snad nema vliv kdyz po startu jede alternator.....jde nejak odpojit lambda a zkusit jet bez ni? napada nekoho co jeste?...taky to divne startuje ale to bylo uz predtim /naskoci temer vzdy az na druhy pokus/...snad to neni vstrik..napada me jeste jestli neni problem nekde v cerpadlu ale to se mi nechce verit....diky za rady8] jde o 1.1 jednobod punto 55...rozvody jsou ok.......jde nejak jednoduse zkontrolovat teplotni cidlo a cidlo otacek?
- Reklama
Re: Cukani pri akceleraci
To muze delat vice veci... Nejlepsi bude,kdyz si nekam zajedes na diagnostiku a nechas si nacist live data Muze to delat i palivove cerpadlo.
Fiat Punto 1.2 59kW
Re: Cukani pri akceleraci
Přesně si již nevzpomínám, puntě 1,2 75, už nějaký čas nemám, ale dělávala to prasklá podtlaková hadička. Ta vedla někde od klapky dozadu, asi k výfuku (nevím). Byla to slabá hadička, vnitřní průměr tak 2-3 mm. Pak bych dal nový palivový filtr a mrknul bych na tlačítko vlevo, vedle sedačky řidiče. Zastavuje to přívod benzínu při havárce a někdy to zazlobí a přivře benzín jen tak. Stačí to tlačítko zmáčknout.
Re: Cukani pri akceleraci
no prave s tou diagnostikou je trochu problem...ten 3-pin je jedina zasuvka?? to tlacitko zkusim......jeste jsem dnes objevil poskozene tesneni pod klapkou ale to mi asi dojebali v servisu pri jejim cisteni, nicmene vymenim....na hadicku se pritom zamerim taky a dam vedet...palivovy filtr je novy...dik za rady dam vedet co bylo dal 8}
Re: Cukani pri akceleraci
u tohoto motoru je jen 3pin zásuvka, dig.se připojuje přes redukci.jde o 1.1 jednobod punto 55...
jinak to může dělat pal.čerp. nebo potenciometr na škrt. klapce/ale to by se rožla kontr. motoru/.
nebo čidlo otáček klik.hřídele.při vyšších ot. nestíhá dávat ŘJ signál.skontrolovat nijak moc nejde.
jedině změřit odpor . požadovaná hodnota: motory FIRE: 670 Ω až 750 Ω
diagnostika řekne víc.
tady se o tom motoru dozvíš víc.http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Cukani pri akceleraci
Jestli je špatné těsnění pod klapkou, tak to asi bude ono, pač to přisává falešný vzduch a pak to cuká a špatně staruje. To dělávalo i na škodárně, když se prohnul karbec a sálo to falešný vzduch.
Re: Cukani pri akceleraci
dekuju moc za napady...dnes bude snad hotove nove tesneni pod klapkou tak uvidim.....cidlo otacek si nechavam do zasoby stejne tak pal. cerpadlo......dam vedet jak to dopadlo
Re: Cukani pri akceleraci
Zdravim....tak pravdepodobne to bylo spatne tesneni pod klapkou /origo stoji 1000,-/, takze jsem si ho vystrihl sam a ani cuk Diky za rady a at to jezdi!
Re: Cukani pri akceleraci
To bude aj moj pripad zrejme , vyskusam dakujem.
Punto 55 1.1S 40kW r.95 ; 3D Rosso Red