Punto problem POMOC !!!
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 črc 2015, 15:31
Punto problem POMOC !!!
Ahojte Fiataci,kedze som uz raz mal problem s mojim Puntom 2000 1.2 8V 44kw/60Hp obraciam sa na fiat fora znova kedze si neviem dat sam rady,problem s mojim autom je nasledovny: Pri nastartovani motor mierne zahuci a otacky prudko vystupia na 3000/35000 pomaly klesnu ale nie na 75000/8000 ako to byvalo ked bolo v poriadku ale ostanu vyset na 10000 a auto si na volnobehu samo pridava mierne a ubera ako keby som jemne stlacal plynovy pedal ale nestlacam nic,po zaradeni jednotky sa auto normalne rozbehne ale pri preradeni do 2ky a stlaceni spojky ostanu otacky na cisle pri ktorom radim napríklad na 2500 a nechcu klesnut co ma za následok ze autom pri preradeni sklbne,toto iste spravi aj pri preradeni z 2 na 3 a tak dalej,stava sa ze po chvilke to auto prestane robit pridem k najlbissiemu smefaoru vyradim rychlost a otacky pekne klesnu na 7000 ako by to malo byt a na volnobehu nekolisu,avsak casto sa stane ze problem pretrvava a po vyradeni rychlosti a stlaceni spojky otacky stupaju az do 3/4 tisíc co ma za následok ze musim vypnut motor a nakopnut znova lebo by som na smeafore vyzeral ako magor co turuje na volnobehu autak...totot je moj problem docital som sa ze to moze byt viacero veci:skrtiaca klapka tu som sprejom vycistil chvilku bolo dobre a zacalo to znova,tesnenie medzi krytom motora a skrtiacou klapkou je dost opotrebovane nova gumicka stoji 13 eciek tak neviem ci to moze robit takuto galibu a oplati sa to kupit,krokovy motorcek som nevyberal kedze neviem ako ho odtial dostat a vycistit,plynove lanko je na spravnom mieste neni poskodene malo by byt v poriadku,lambda sonda je nova bosch menena pred dvoma mesiacmi auto nedymi ani nema vysoku spotrebu takze tu som vylucil,poprosim vas o rady a budem vdacny za kazdy postreh ktory mi pomoze moj problem vyriesit
- Reklama
Re: Punto problem POMOC !!!
pokud jak píšeš si čistil škrt. klapku a nezlepšilo se to,tak bych tipoval, že to může být potenciometr na škrtici klapce nebo na plynovem pedalu.Podle toho co to má.Ale Mk2 má myslim pot.na plyn.pedalu.
Nejepší by ale bylo to dát na diagnostiku.
Nejepší by ale bylo to dát na diagnostiku.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
-
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 črc 2015, 15:31
Re: Punto problem POMOC !!!
na diagnostike to bolo hned ako to zacalo robit a ta nic neukazala...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 črc 2015, 15:31
Re: Punto problem POMOC !!!
lanko klasicke tam mam este,vcera som dal dole vzduchovy filter aj ten kryt pod nim a zistil som ze jeden z tych dvoch srobov mal uz vydraty zavit takze spatne drzal to tesnenie pod sebou na skrtiacej klapke,je mozne ze to chytalo nejaky falosny vzduch a takuto galibu to robilo ? zatial to nerobi dufam ze uz nebude
Re: Punto problem POMOC !!!
ahote. mne to robil prelomeny kabel ku vstrekovacom