jak začít....
Punt jsem koupil dost žalostném stavu s prorezivělou podlahou, dost poškozeným lakem, ale téměř za děkuji. Vzhledem k vybavené dílně a lásce k vůni benzínu jsem toto nepovažoval za překážku. V první řadě přišla na řadu podlaha, teda nic co bych u punta nečekal /vyvaření, nástřik podvozu a vystříkání dutin/
Poté se již začalo s úpravami a zadní nápravu čekala demontáž z vozu, výměna tlumičů, uložení jak ramen, tak uchycení nápravy. Když už byla venku, tak se kompletně demontovali brzdy a došlo na motáž kotoučových brzd, původně teda sídlily na alfě romeo 145. Nicméně víc, že konverze je bezproblémová.
Přední náprava zatím narozdíl od druhého punta (1,6 motor) zůstala bez úprav, ale právě z tohoto punta vezmu nová přední ramena /500km najeto/, těhlici a hlavně brzdy z fiata marei - tedy ventilované kotouče.
původní brzdy:
namontované brzdy:
Dále došlo k instalaci křídla, na kterém došlo k odstranění 3. brzdového světla. 15" kol a hlavně je teď na řadě úprava předního nárazníku.
pomalu spasovávám...
Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6
Fiat punto 1,6 90Hp
Fiat punto 1,2 43kW
Fiat punto 1,2 43kW
- Reklama
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6
Vidim ze dalsia Mk1 s dvojkovym naraznikom.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Re: Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6
Bude i zadní nárazník z MKII je doma, jen ho upravit, pokud teda nepásne přímo, což ale pochybuju a pak už auto pod lak (teda ještě zahlazení zadních dveří)... Vybrána barva žlutá ze vzorníku automobilky Lamborghini
Fiat punto 1,6 90Hp
Fiat punto 1,2 43kW
Fiat punto 1,2 43kW