Motor chcípne za jízdy.
Moderátor: peta.smolik
Motor chcípne za jízdy.
Mám problém se Stilem 1.6 16V 76kw 192 v poslední době mi za jízdy chcípnul motor v pohybu při zařazené rychlosi kontrolky blikají a jedu jen setrvačností se zařazenou rychlostí vypnu klíček nastartuji a jedu dál bez signalizace chyby.Mám pocit ,že to dělá jak podřadím nebo brzdím motorem a pak chci akcelerovat a někdy to chcípne a nenaskočí při zařazené rychlosti .Svičky nové trysky ok mám podezření na elektroniku dík za radu.
- Reklama
Re: Motor chcípne za jízdy.
Třeba Ti to pomůže http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... Dpne+jizdy" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: Motor chcípne za jízdy.
Tohle už u svého benzínu 1,8 řeším několik let.V tom výše uvedeném tématu je popsáno asi všechno,co se dá. Já jezdil poslední rok s odpojenými lambdami a měl jsem klid.Spotřeba se nezvýšila,jen to bylo možná trochu línější při akceleraci.Na svítící chybu motoru jsem si časem zvykl .
Teď jsem vyměnil výfuk,který byl nemocný už delší dobu a protože jedna z teorií byla,že děravý výfuk může přisávat falešný vzduch z okolí a blbnout tak tu diagnostickou lambdu (a děravý byl víc než dost),tak jsem zase lambdy zapojil.Týden byl klid a už je to tam zase.Chcípá mně to hlavně když znovu staruji čerstvě vypnutý horký motor (to zdechne hned,když nepřidám plyn) a nebo nepravidelně při vyřazení na neutrál,když dojíždím třeba ke kruháči nebo křižovatce.V dnešním provozu je to fakt vražedná chyba ... Dřív jsem si pomáhal stále zapnutou klimou,protože potom otáčky sice spadly třeba někam ke 300 ot.,ale zase se dokázaly vrátit do normálu.Taky zkouším tzv.kalibraci škrtící klapky.Návod tady někde je. Práce na 2 minuty a zadarmo. Asi to pomáhá ale na trvalé řešení problému to nevypadá ...
Teď jsem vyměnil výfuk,který byl nemocný už delší dobu a protože jedna z teorií byla,že děravý výfuk může přisávat falešný vzduch z okolí a blbnout tak tu diagnostickou lambdu (a děravý byl víc než dost),tak jsem zase lambdy zapojil.Týden byl klid a už je to tam zase.Chcípá mně to hlavně když znovu staruji čerstvě vypnutý horký motor (to zdechne hned,když nepřidám plyn) a nebo nepravidelně při vyřazení na neutrál,když dojíždím třeba ke kruháči nebo křižovatce.V dnešním provozu je to fakt vražedná chyba ... Dřív jsem si pomáhal stále zapnutou klimou,protože potom otáčky sice spadly třeba někam ke 300 ot.,ale zase se dokázaly vrátit do normálu.Taky zkouším tzv.kalibraci škrtící klapky.Návod tady někde je. Práce na 2 minuty a zadarmo. Asi to pomáhá ale na trvalé řešení problému to nevypadá ...
Re: Motor chcípne za jízdy.
Zdravím už jsem dokonale přeškolen byla to řídící jednotka.Mám po výměně jednotek z vrakáče a zánovní jednotka jede ,ale není to ono kolísají mi otáčky a někdy klesnou tak že to chcípne a nemám vyřešený dálkač a celkové Km mi blikají je to tou výměnou jednotky.Jednotky jsem sháněl 14 dní po celé ČR a zjistil jejich značnou poruchovost u tohoto modelu umístění řj na motor bylo velmi špatné řešení (teplo a vibrace).MirBur píše:Mám problém se Stilem 1.6 16V 76kw 192 v poslední době mi za jízdy chcípnul motor v pohybu při zařazené rychlosi kontrolky blikají a jedu jen setrvačností se zařazenou rychlostí vypnu klíček nastartuji a jedu dál bez signalizace chyby.Mám pocit ,že to dělá jak podřadím nebo brzdím motorem a pak chci akcelerovat a někdy to chcípne a nenaskočí při zařazené rychlosti .Svičky nové trysky ok mám podezření na elektroniku dík za radu.
Motor chcípne za jízdy.
Zdravím, jsem tu nový a prosím o radu ohledně Stila 1,6 rok 2004. Po nastartování studeného odstátého motoru při přidání plynu se motor zakucká, otáčky spadnou div že motor nechcípne a pak se teprve otáčky zvýší. To dělá tak minutu až dvě, než začne motor na plynový pedál reagovat normálně. Čím to může být? Rozvody jsou nové, svíčky a vzduchový filtr také.