ahojte...moj problém spociva vtom ako je napísané v predmete témy...podrobné vysvetlenie...pri jazde autom je vsetko v pohode as kým sa mi motor nezohreje na cca 1/4 ukazovatela...potom sa mi zapne ventilátor (čo tiež nechápem lebo v lete mi nič také nerobilo,islo v pohode na polovicu zorhriaty ako je normálne)..rozsvieti sa kontrolka motora, pričom je motor schladený za pár sekund...pootm sa ventilátor vypne a kontrolka zhasne...a pár minut teplota vystupi znova a proces sa zopakuje aj z kontolkou,ktorá už svieti aj ked motor je schladení, ale ventilátor (chladič) sa už nevypne..ide v kuse as do vypnutia motora klucom...pri dalsom nastartovaní kontrolka astáva svietit as kým sa motor nezohreje na určitú teplotu a celý proces sa opakuje...
PS: pri chladení motora a rozsvietenej kontrolke pod ruhý krát nepocitujem na chode motora nič zvláštne( cukanie, trhanie, trhanie, menšie otáčky), auto správa ako pri studenom motore...myslím že je to tým že ho stále chladí...
Nevie niekto poradit co stým??...diagnostiku u nás robí len jeden chlap ktorý nieje v dielni ale len na telefone a dohodnut sio sním termín je troška zložité...
Dakujem za odpovede
PPS: skusil som už aj vypnut chladič ale kontrolka robila to isté ako furt...potom mi odišla cvievka zapalovania..tak teraz to už nechcem skúsit bez chladiča...
Dakujem
Oranzova kontrolka motora pri zapnuti ventilátora
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Oranzova kontrolka motora pri zapnuti ventilátora
Predtým: Fiat Uno Logo, 1,1i, r.v86, 5d
Teraz : Fiat Punto 188, 1,2 16V 80, 1/00, 3d
Teraz : Fiat Punto 188, 1,2 16V 80, 1/00, 3d
- Reklama
Re: Oranzova kontrolka motora pri zapnuti ventilátora
si mal odpojeny ten spinac ventilatora? pretoze by urcite nemal spinat pri tak nizkej teplote, to by vysvetlovalo to spinanie...ze by mohol byt vadny...akuret sa mi nezda ze by to rozsivietilo check motor...mozno iba nahoda s tou cievkou...
Re: Oranzova kontrolka motora pri zapnuti ventilátora
Hele typnul bych to na špatné čidlo teploty vody zkus jen pár vecí nech auto zahřát do stavu jak popisuješ jak se 1 sepne vetrák šáhni na hadice co dou do chladiče jestli sou studené a měké a pokud ano bude termostat v pořádku jen bude špatné to čidlo které si tam hází teploty jak se mu chce jen bacha podle všeho máš už ten model co má 2 čidla jedno je pro budík ten ti ukazuje dobře a druhé máš pro řj a to je špatné ale taky to může bejt na opak a motor se ti přehřívá proto ta kontrloka ale nikde nic nevidíš protože to jedno čidlo pro budík je kaput hold to bude nejlepší hodit pak na diagnozu a nebo pokus omil a vyměnit to čidlo
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)