Brzy rozšířím řady Multiplistů
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Brzy rozšířím řady Multiplistů
Zdravím Multiplodborníky, minulý týden jsme se s přítelkyní vážně nadchli pro novou Mplu, potom co jsme upustili od uvažovaného Dobla, Mpla je tak výjimečná, musíme ji mít, a za ty akční peníze co za ni chtějí, to se nedá odolat. Jen si nejsem zatím jist jestli benz. nebo diesel motor objednat?! Brzy se budeme chtít množit, taky stavíme, takže uvažuji o závěsu a do zaměstnání se mi také často hodí vozík. Bližší vztah mám k benzínu, ale ta 1.6 16V neutahá se s nákladem? díky za názor
- Reklama
Re: Brzy rozšířím řady Multiplistů
Zdravím Mamute,Ma.Mut píše:Zdravím Multiplodborníky, minulý týden jsme se s přítelkyní vážně nadchli pro novou Mplu, potom co jsme upustili od uvažovaného Dobla, Mpla je tak výjimečná, musíme ji mít, a za ty akční peníze co za ni chtějí, to se nedá odolat. Jen si nejsem zatím jist jestli benz. nebo diesel motor objednat?! Brzy se budeme chtít množit, taky stavíme, takže uvažuji o závěsu a do zaměstnání se mi také často hodí vozík. Bližší vztah mám k benzínu, ale ta 1.6 16V neutahá se s nákladem? díky za názor
pokud mužu mluvit za sebe, doporučím ti jednoznačně JTD, benzínová 1,6 je už pro prázdnou Multinu slabý motor - pro tak težké auto, nehledě ke spotřebě, pokud budeš chtít aby to trochu jelo, počítej kolem 9-10l a s vozíkem ještě víc. S JTD se dá jezdit za 5-6l samosebou taky za 7-8l, ale to je maximum. O krouťáku JTD nemluvě. Nicméně záporem u JTD je dražší servis - díly, ale u nového vozu je předpoklad že to prvních 100tis km nebudeš řešit. A jízdní vlastnosti mi přijdou u JTD mnohem lepší, zátah na 4 rychlost při předjíždění kdejakého dědka s ochcávkou je rozhodně znatelnější než u benzinu. Ale jak píšu, je to názor můj a ty se rozhodni sám.
www.minimaxa.cz
No a vovovotom to je. V dnešní době není nutné mít tam za 6 sekund 100Km/h, ale dnes je potřeba mít motor, kterému když na čtverku naložíš, tak vyrazí směle kupředu. O tom je kroutící moment. Při předjíždění, při vyhrocených situacích, apod. Pro mě je tím pádem jakýkoliv turbo diesel výhodnější. Jooo, existuje jedna varianta a tou je oturbovaný benzínový motor, ale to už jinde jsme, to je jiná vesnicevlah píše:Zatím nemám multiplu, ale ty dnešní ceny nových, mě lákají! Jezdil jsem s různými auty, ale nejpohodlněji se jezdí s motory, které mají velký krouťák.
www.minimaxa.cz
Do práce používám Transportéra s motorem 2,5 TDi 111 kW a zatím jsem nad míru spokojenej. spotřeba do 8l, a představte si ty borce v oktávkách co je maj nadupaný benzínovejma motorama když je předjíždí ve stoupacím pruhu v kopci ve 150 km/h plechová velká krabice a oni kdyby dali na plynový pedál cihlu víc z toho nevytlačí
www.minimaxa.cz
Tak já jsem si ji vyzvedl včera, funglovku stříbrnou Dynamic, 1,9 JTD s nějakými doplňky ( autoklima, volant v kůži atd... ). Dneska už jsem jí protáhl ( asi 300 km ), a fakt paráda. Malý problém mám s tím, že je to v kategorii N1 a tak nemohu sklápět zadní sedáky v zadní poloze, je tam ta přepážka. Vpředu mám lednici se skříňkou, ta se mi moc líbí. Jinak mám už ten nový tmavý interiér včetně palubky, taky super. Co mě ale neskutečně SERE je, že cyklovač na stěrače má jen jednu rychlost !!!! a zadní cyklovač vůbec není... No nic, tohle jen tak nerozdejchám... Jinak mám i nový budík kde je na display už graficky znázorněna teplota motoru. Motor, no to je prostě nádhera. 6ádný turbo efekt, bere prpstě od začátku a plynule. Akorát mě ještě ve Fiatu blbě zapojili rádio, jak vyndám klíček, vše se mi smaže, takže musím pořád ladit
a co ti brání v tom přepážku odmontovat?Danb píše:Tak já jsem si ji vyzvedl včera, funglovku stříbrnou Dynamic, 1,9 JTD s nějakými doplňky ( autoklima, volant v kůži atd... ). Dneska už jsem jí protáhl ( asi 300 km ), a fakt paráda. Malý problém mám s tím, že je to v kategorii N1 a tak nemohu sklápět zadní sedáky v zadní poloze, je tam ta přepážka. Vpředu mám lednici se skříňkou, ta se mi moc líbí. Jinak mám už ten nový tmavý interiér včetně palubky, taky super. Co mě ale neskutečně SERE je, že cyklovač na stěrače má jen jednu rychlost !!!! a zadní cyklovač vůbec není... No nic, tohle jen tak nerozdejchám... Jinak mám i nový budík kde je na display už graficky znázorněna teplota motoru. Motor, no to je prostě nádhera. 6ádný turbo efekt, bere prpstě od začátku a plynule. Akorát mě ještě ve Fiatu blbě zapojili rádio, jak vyndám klíček, vše se mi smaže, takže musím pořád ladit
www.minimaxa.cz
Gratuluju, ta musí být krásná! Jen jest li není chyba v rádiu..baterie?Danb píše:Tak já jsem si ji vyzvedl včera, funglovku stříbrnou Dynamic, 1,9 JTD s nějakými doplňky ( autoklima, volant v kůži atd... ). Dneska už jsem jí protáhl ( asi 300 km ), a fakt paráda. Malý problém mám s tím, že je to v kategorii N1 a tak nemohu sklápět zadní sedáky v zadní poloze, je tam ta přepážka. Vpředu mám lednici se skříňkou, ta se mi moc líbí. Jinak mám už ten nový tmavý interiér včetně palubky, taky super. Co mě ale neskutečně SERE je, že cyklovač na stěrače má jen jednu rychlost !!!! a zadní cyklovač vůbec není... No nic, tohle jen tak nerozdejchám... Jinak mám i nový budík kde je na display už graficky znázorněna teplota motoru. Motor, no to je prostě nádhera. 6ádný turbo efekt, bere prpstě od začátku a plynule. Akorát mě ještě ve Fiatu blbě zapojili rádio, jak vyndám klíček, vše se mi smaže, takže musím pořád ladit
Teď nevím přesně barvu, ale podle plánku k rádiu jsme prohodili kablík, kterej po vynutí klíčku stále napájí a s tím, co přestane napájet. Zkoušečkou to zjistíš hned. Já to ale budu chtít udělat tak, aby mě to hrálo i bez klíčku, dost to používám. Akorát musíš vycvakávat panel, konkrétně Sony rádio mě takhle už několikrát vybilo baterku